Feb 14 2005

بدبخت فلک‏زده مگر ما از

نوشته:     :::       Comments Off on بدبخت فلک‏زده مگر ما از

بدبخت فلک‏زده مگر ما از نژاد تو ملا زاده هستیم که چنین رفتاری داشته باشیم!؟ این بچه‏هایی که در کانون هستند از هر گروهی هستند، حتی الاغ‏‏هایی هم مثل تو بین ما جادارد، اگر خواستی بیا یک توبره جو هم جلو تو خواهیم ریخت واقعا تو هم از نژاد همان اسهال طلب‏ها هستی که خودی و غیر خودی جزئی از وجودت شده و کمونیست برایت مثل طاعون و یک بیماری واگیر دار می‏ماند یا مثل آنهایی که هموفوب هستند وقتی یک همورا می‏بینند می‏روند آن طرف خیابان چون فکر می‏کنند یک نوع بیماری واگیر دار است. بدبخت فلک‏زده از قرن بیست و یکم بجز PC و امور مربوط به آن اتفاقات دیگری هم در این جهان پهناور افتاده.
باور کن اگر فردا نمی‏خواستم بروم سرکار یک بلیط دوسره می‏خریدم می‏آمد توی اون کانادای فکسنی ات و می‏شاشیدم روی مغز سرات. تو مثل اینکه برایت عقده شده که ایگونه چند بار کلمه کمونیست و مقیم اروپا را مثل بیماری جذام تکرار کرده‏ای بیچاره اینجا مردم تفکرشان بسیار باز است و با شما ملت مکتبی ملازاده فرق دارند. باور کن اگر ثمر بخش باشد من حاضرم مخارج یک بلیط هواپیما و مخارج اقامت چندماه تو الاغ را بپردازم تا شاید یک کمی یاد بگیری که اروپا آنچنان خطرناک نیست که به تو بچه ملا مکتبی توی مکتب خانه یاد داده‏اند. اینجا مرکز تمدن دنیا است بیچاره، بیا شاید یک چیزی یاد بگیری. اینها تمدن را به آمریکا و کانادا صادر کرده‏اند بیچاره اینقدر از اروپا و کمونیسم نترس!
مفلوک ما که مثل تو حقوق بگیر هاشمی نیستیم که! ما برای آزادی مبارزه می‏کنیم بهمین خاطر هم پی گیرکار کسانی هستیم که کسی نمی‏شناسدشان برای ما سرشناس بودن یا نبودن زندانی ملاک کارمان نیست ملاک ما زندانی سیاسی است پریود! کاپیش!!!؟
عجب گرفتاری شدیم ها! می‏روند از قبرس الاغ وارد می‏کنند این همه الاغ داریم باز می‏روند الاغ از قبرس می‏آورند.
تو آنقدر شهامت داری که حتی برای یک کامنت گذاشتن توی وبلاگت هم باید از چهارصدتا مانع عبور کرد بیچاره ما که راه را برای انتقاد تو لاغ باز گذاشته ایم، ولی نه تو فقط بلدی خودت را پشت آن دیوار بلند مخفی کنی و اراجیف به خورد ملت بدهی

نوشته: در ساعت: 2:49 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بدبخت فلک‏زده مگر ما از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی