Feb 10 2005

قرتی بازی‌های جمهوری اسهالی آدم

نوشته:     :::       Comments Off on قرتی بازی‌های جمهوری اسهالی آدم

قرتی بازی‌های جمهوری اسهالی آدم را به خنده می‌اندازد. سال‌ها قبل برادرم را در شیراز گرفتند فقط بخاطر اینکه داشته آهنگی را زمزمه می‌کرده. یک فصل شلاق‌اش زده بودند و بعد گفته بودند برو خدا را شکر کن که جرم قردادنت را ندیده گرفتیم چون هنگامی که آهنگ را زمزمه می‌کردی قمبلت هم کمی تکان می‌خورده.
حالا امشب با نگاه به عکس سوم این صفحه خبری ایسنا از مراسم آتش بازی میدان شهیاد سابق و آزادی! امروز و شاید میدان چمیدانم چی چی فردا در ملع عام با فتوای خامنه‌ای قرکمر می‌دهند و نه فقط کمر را می‌جنبانند بلکه قمبل خود را هم تکان تکان می‌دهند. البته ملت ایران بخوبی می‌داند که این عشوه‌های عربی برای چی است. آنها بخوبی می‌دانند که اگر رژیم موفق نشود روز 22 بهمن ملت را بازیچه دست خود بکند و آنها را مثل عروسک‌های خیمه شب بازی به خیابان بکشد و در انتخابات خرداد آینده ملت به میدان نیایند کارشان واقعا تمام است.
بروید و عکس‌ها را ببینید و بخاطر بیاورید که زمانی بود که حتی ملت را برای کوچکترین حرکت شادی بخش به زندان می‌انداختند و در حاد ترین شرایط حتی می‌توانستی جانت را از دست بدهی. همان روزی که خمینی دجال خاویار و شطرنج را حلال اعلام کرد و به مرور زمان سنگر به سنگر دجال‌های تاریخ ایران قدم به قدم عقب رانده شدند باید این روز را می‌دیدند و پیش بینی می‌کردند که یک قدم به عقب یعنی سرنگونی. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. روزی ملاها هم مثل رژیم شاه خواهند رفت آن زمان دیر نیست.

نوشته: در ساعت: 1:54 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on قرتی بازی‌های جمهوری اسهالی آدم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی