Feb 04 2005

عسگراولادی مسلمان را همه می‌شناسند.

نوشته:     :::       Comments Off on عسگراولادی مسلمان را همه می‌شناسند.

عسگراولادی مسلمان را همه می‌شناسند. او که یکی از ارکان قدرت در جمهوری اسلامی است بدون عمامه قادر است به اندازه یکی از عمامه داران پر قدرت اعمال نفوذ کند. فقط جهت اطلاع جوانترها که در جریان انقلاب نیستند و از آن دوران کمتر می‌داند باید گفت که انقلاب ایران بدون پول بازاری‌ها و از جمله همین عسگراولادی میسر نمی‌شد، بهمین دلیل هم هست که اینها (بازاری‌ها) در این بیست و پنج سال بیشترین منفعت را برده‌اند.حالا وقتی آیت الله بدون عمامه عسگراولادی مسلمان در باره آمدن یا نیامدن هاشمی در انتخابات با شفافیت کامل می‌گویند که “ايشان گفتند بنا را بر نيامدن من بگذاريد” یا “اصلا به مصلحت ایشان نیست كه وارد رقابت‌های انتخاباتی شود” باید منتظر جنگ قدرت شدیدی در ارکان‌های چندگانه حکومت ملاها بود. برای اینکه قدرت و نفوذ عسگر خان را بدانید کافی است به شفافیت سخن گفتن ایشان در باره هاشمی دقت کنید تا متوجه شوید که این پیر مرد بد ترکیب چقدر قدرت در بازو دارد. حالا اگر محاسبات را جمع بندی کنیم داریم:
1. اختلاف شدید بین دم و دستگاه رهبری با اصلاح طلب‌ها، این اختلاف که تقریبآ هشت ساله است ودیگر می‌توان آنرا مرض مزمن نامید.2. اختلاف بازاری‌ها با گروه هاشمی و دار و دسته او، این اختلاف را می‌توانید از همین سخن پراکنی‌های عسگر خان به خوبی مشاهده کنید.3. اختلاف دستگاه خلافت امام چهاردهم با همین آقای عسگر خان و جماعت بازاری.4. اختلاف امام چهاردهم با هاشمی و ایل و تبار او.5. اختلاف اصلاح طلب‌ها با هاشمی. این اختلاف از حذف هاشمی در مجلس ششم سرچشمه می‌گیرد.
حالا به این اختلافات اختلافات جهان را با همه این دسته بندی‌ها بیفزایید و بعد از آن علاقه ملت ایران به نگهداشتن دولت عمامه و عبا و نعلین در راس قدرت را هم در این جمع بندی منظور کنید. همه این کارها را که کردید به من بگویید آیا این حرامزادگان جان سگ ندارند که هنوز زنده‌اند!؟ با پوزش از رستم سگ هاله جان، هاله جان این یک اصطلاح است تقصیر من نیست و اصلا قصد توهین به سگ محترم شما و بطور کلی سگ جماعت را ندارم.منبع خبر ایسنا

نوشته: در ساعت: 11:08 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on عسگراولادی مسلمان را همه می‌شناسند.  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی