Jan 27 2005

گزارشگران بدون مرز همه کاربران

نوشته:     :::       Comments Off on گزارشگران بدون مرز همه کاربران

گزارشگران بدون مرز همه کاربران اینترنت را دعوت می کند تا در انتخاب بهترین وبلاگ مدافع آزادی بیان شرکت کنند.
هدف گزارشگران بدون مرز از انتخاب بهترین وبلاگ مدافع آزادی بیان، جلب توجه افکار عمومی به اهمیت وبلاگ در کشورهایی ست که مطبوعات سنتی، تحت کنترل و سانسور حکومت ها قرار دارند.
گزارشگران بدون مرز همه کاربران اینترنت را دعوت می کند تا در انتخاب بهترین وبلاگ مدافع آزادی بیان شرکت کنند.در مرحله اول کاربران اینترنت وبلاگ منتخب خود را معرفی کنند. گزارشگران بدون مرز پس از انتخاب وبلاگ های دارای شرایط، انتخاب وبلاگ برگزیده را به رای کاربران خواهد نهاد.
هدف گزارشگران بدون مرز از انتخاب بهترین وبلاگ مدافع آزادی بیان، جلب توجه افکار عمومی به اهمیت وبلاگ در کشورهایی ست که مطبوعات سنتی، تحت کنترل و سانسور حکومت ها قرار دارند. امروز وبلاگ در چهار گوشه ی جهان، ابزارجدیدی است که کاربران از آن برای مبارزه با سانسور و اطلاع رسانی مستقل استفاده می کنند.
شرایط انتخاب
وبلاگ ها باید :
– توسط یک کاربر یا گروهی از کاربران نوشته شده و وابسته به سازمانی دولتی و یا عیر دولتی نباشد.
– بیش از شش ماه سابقه داشته باشد و به طور مرتب به روز باشند.
– از نرم افزار ها و سیستم های متداول و تخصصی برای وبلاگ استفاده کنند. وب سایت ها یی که از این نرم افزار ها استفاده نمی کنند ولی کارکردی مانند وبلاگ دارند مورد به مورد بررسی می شوند.
– وبلاگ های روزنامه نگاران حرفه ای مورد پذیرش قرار خواهند گرفت
وبلاگ های پیشنهادی فارسی زبان را با خلاصه ای از فعالیت های وبلاگ به آدرس زیر ارسال کنید. هویت و نام واقعی وبلاگ نویس اجباری نیست.
internet.Iran@rsf.org
منبع خبر

نوشته: در ساعت: 10:28 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on گزارشگران بدون مرز همه کاربران  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی