Jan 04 2005

آقا جان قیمت‌اش چنان گران

نوشته:     :::       Comments Off on آقا جان قیمت‌اش چنان گران

آقا جان قیمت‌اش چنان گران شده که مصرف کنندگان عمده آن را مجبور به تغییر قانون کرده تا بلکه مجبور نشوند از درامد بخور و نمیر ملایی هزینه سنگین آنرا بپردازند و با کشت آن در داخل شاید رونقی هم در زمینه کشاورزی بوجود بیاید.

از روزی که زلزله جنوب شرقی آسیا را لرزاند و آماری از نروژی‌های کشته شده به اینجا رسید (تاکنون 21 نفر) بیچاره نخست وزیر، وزیر امور خارجه، وزیر بهداشت و چند وزیر دیگر تقریبا نخوابیده‌اند این را در چهره هایشان می‌توان بخوبی دید.

در این مدت نشریات و رادیو تلویزیون‌ها این بیچاره‌ها را دقیقه‌ای رها نکرده‌اند و شبانه روز زیر فشارشان گذاشتند تا بلکه اعدادی را بطور رسمی در مورد کشته شدگان و مفقودین نروژی منتشر کنند. حالا که دیروز لیست منتشر شده نشان از این دارد که تعداد مفقودین کمتر از آن است که نخست وزیر اعلام کرده. از بعد از ظهر دیروز تا حالا ژورنالیست‌ها این بیچارگان، نخست وزیر و وزرا را در مقابل بینندگان تلوزیون کباب کرده‌اند و مدام آنها را سرزنش می‌کنند. کم مانده این بیچاره‌ها در مقابل چشم بینندگان زار زار گریه کنند ولی خبرنگارها رهایشان نمی‌کنند.

وظیفه ژورنالیست‌ها در چنین شرایطی همین است “انتقاد از قدرت” گرچه ممکن است گاهی اوقات زیاده روی کنند ولی این وظیفه شان هست هرچه باشد سیاست مداران خود به میدان می‌آیند و صندلی‌های قدرت را با آغوش باز اشغال می‌کنند و هیچ کس آنها را مجبور به این کار نکرده.

نوشته: در ساعت: 8:46 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقا جان قیمت‌اش چنان گران  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی