Dec 20 2004

امروز برای اولین بار ضعف

نوشته:     :::       Comments Off on امروز برای اولین بار ضعف

امروز برای اولین بار ضعف حکومت آخوندی نمایان شد. یادم می‌آید 23 سال پیش زمانی که سازمان زنان نروژ تظاهراتی برای اعتراض به تجاوز به دختران قبل از اعدام را مقابل سفارت جمهوری اسلامی ترتیب داده بودند در پایان تظاهرات نیروهای سفارت (تروریست‌های خارجی مقیم سفارت عموما فلسطینی‌ها و لبنانی‌هایی که در داخل سفارت زندگی می‌کردند) با چماق دنبال عده معدودی ایرانی که جلو سفارت نروژی‌ها را همراهی می‌کردند را مورد حمله قرار دادند ما آنزمان فقط 3 نفر بودیم با فرار به کوچه‌های اطراف سفارت خود را از دست چماق داران حزب الله در دل اروپا نجات دادیم. سه روز بعد یکی از بچه‌ها را در خیابان پیدا کرده بودند و چنان او را کتک زده بودند که دست راست‌اش شکست.

امروز اما سفارت برخلاف آن روزها مثل مرغ به لانه خزیده بود و سفارت را بسته بود. متاسفانه نتوانستم در این تظاهرات شرکت کنم (بد موقع بود وسط روز زمان کار!) درعوض گزارش‌اش را در روزنامه VG خواندم عجب لذت بخش است وقتی ملاها را خزیده در لانه مثل موش می‌بینی، چه لذتی دارد.

بنا به نوشته این روزنامه سفارت ایران بخاطر تظاهرات تعطیل بود! این کنار هم عکس تابلو مربوطه رو می‌تونید ببینید ترجمه متن:

مراجعین عزیز: بخاطر فعالیت های غیر منتظره و اختلال در مقابل دفاتر سفارت، سفارت امروز دوشنبه 20 دسامبر تعطیل است.

ما متاسفانه امروز قادر به تامین ایمنی مراجعین نیستیم.

بر اساس خبری که چند دقیقه پیش از کانال دوم تلوزیون نروژ پخش شد مسوولین سفارت ایران با اینکه امنستی قبلا برای تحویل اعتراض نامه و امضاها وقت گرفته بود در را بر روی آنها باز نکردند و از امنستی خواستند تا نامه اعتراضی خود را بوسیله پلیس به سفارت برساند امنستی هم از این کار خودداری کرد. بعد از ظهر امروز هم وزیر امور خارجه نروژ سفیر ایران را به وزارت خارجه فراخواند تا اعتراض خود را نسبت به حکم اعدام لیلا به سفیر ایران ابلاغ کند.

نوشته: در ساعت: 9:26 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امروز برای اولین بار ضعف  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی