Dec 19 2004

آقایان بد جوری از هاشمی

نوشته:     :::       Comments Off on آقایان بد جوری از هاشمی

آقایان بد جوری از هاشمی رو دست خورده‌اند نمی‌دانند چگونه از چنگال این اختاپوس نجات آیند هر تلاشی هم که می‌کنند گندش بیشتر در می‌آید.

حزب توده هم که با این نوشته‌جات‌اش بطور غیر مستقیم دارد زمینه را برای هاشمی هموار می‌کند بلندگوی حزب توده در آخرین پاراگراف این نوشته می‌نویسد:

هم در جبهه راست و هم درجبهه اصلاحات – بويژه شخص رهبر- خوب می‌دانند كه مسئله هاشمی رفسنجانی و نشستن او بر کرسی ریاست جمهوری، جلوگيری از تمركز بيش از حد قدرت در دست علی خامنه‌ای و گروهی از فرماندهان سپاه است. بخشی از روحانيون صاحب قدرت ايران مانند آيت الله مهدوی كنی و واعظ طبسی نيز، گفته می‌شود خواهان اين توازن در تقسيم قدرت در جمهوری اسلامی هستند و نمی خواهند بيت رهبر بيش از اين داير مدار همه امور مملكت باشد.

عجب کلکی هستند اینها ها با این نوشته می‌خواهند به زبان توده‌ای بگویند آهای ملت بشتابید برای جلو گیری از تمرکز قدرت در دستان رهبر و به هاشمی رای بدهید. حرامزادگی را ببین.

آخر کسی نیست از این حرامی‌ها بپرسد که مگر امروز آنها (هاشمی و خاندانش) نیستند که تقریبا همه چیز را در آن مملکت فلک زده کنترل می‌کنند؟ مگر نه این است که هر بار مجلس فکسنی ششم لایحه‌ای را به تصویب می‌رساند و شورای نگهبان آنرا نمی‌پذیرفت این حضرت هاشمی بود که حرف آخر را می‌زد، مگر کسی غیر از او و خاندانش پیدا می‌شود که بر شریان اقتصاد ایران (صادرات نفت) کنترل داشته باشد؟ و اگر باجی به این خاندان ندهند هیچ قراردادی بسته نمی‌شود (افشای باج گیری از استات اویل).

مگر کسی بجز او و خاندانش پیدا می‌شود که بتواند هر چیزی را از شیر مرغ تا جان آدمیزاد بدون کنترل از مرزهای کشور وارد و خارج کند.

رهبر چلاق چنان کونش گوهی است که دیگر کسی برایش تره هم خورد نمی‌کند ولی این حرامزاده هاشمی است که می‌خواهد اینبار هم مثل هشت سال پیش ملت را باز برای هشت سال پای صندوق‌های رای بکشاند و دوباره روز از نو روزی از نو. تحریم را مردم به آن طرفی‌ها (دار و دسته خامنه‌ای) قبلا نشان داده‌اند و اینبار نوبت هر دو جناح رژیم است تا طعم این سلاح کارامد را با هم بچشند.

اگر ملت ایران به آگاهی و بلوغ سیاسی کافی رسیده باشد خود می‌داند که رای به این یا آن جناح رژیم یعنی ادامه همان روندی که در 25 سال گذشته دیده‌ایم و باز ملت می‌داند که با یک تحریم همه جانبه راه را بر ارگان‌های بین‌المللی برای مذاکر با رژیم دچار چالش جدی خواهد کرد.

این هم توضیح دفتر هاشمی از قول پیک نت:

دفتر هاشمی در توضیح اين ادعا اعلام داشت: همانگونه كه ايشان در سمنان اعلام كرده، – – – حرف مرد يكی است؛ ترجيح می‌دهم شخص ديگری اين مسووليت را بر عهده بگيرد، اما زمانی كه احساس كنم كسی كه بتواند كشور را اداره كند به صحنه نيامده، ممكن است حضور پيدا كنم.»

نوشته: در ساعت: 3:58 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقایان بد جوری از هاشمی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی