Dec 13 2004

روز جمعه مقاله (لینک برای

نوشته:     :::       Comments Off on روز جمعه مقاله (لینک برای

روز جمعه مقاله (لینک برای داخل ایران) ابراهیم نبوی (چراغ دروغ بی فروغ است) در تشریح شکنجه‌های قرون وسطایی در زندانهای جمهوری اسلامی را خواندم همان موقع تصمیم داشتم چیزی در این باره بنویسم متاسفانه بخاطر کمی وقت موفق به این کار نشدم.

نبوی دراین نوشته پیشنهاد خوبی می‌دهد و از همه ما که دل برای ایران می‌سوزانیم می‌خواهد تا با حمایت از آنهایی که در زیر شکنجه مجبور به نوشتن ندامت نامه یا هر چیز دیگری که نامش را بگذاریم شده‌اند مخالفت خود را با اینگونه رفتار ابراز داریم. امروز نیز میلی از یک نفر که خود را “any one” می‌نامد دریافت کردم شایسته دیدم آنرا اینجا منعکس کنم. بنظر من وظیفه همه ما است تا با حمایت از آنها که در بنداند و تحت شرایطی مجبوربه نوشتن چنین نامه‌هایی می‌شوند تنفر خود را از اینگونه اعمان ضد انسانی نشان دهیم و با این کار عمل غیر اخلاقی/ انسانی شکنجه گران را رسوا کنیم و به آنها که دربنداند نشان دهیم که تنها نیستند و ملت ایران آگاه تر از آن است که فرزندانش را در این شرایط تنها بگذارد . این هم متن نامه:

امید معماریان

جواد غلام تمیمی

شهرام رفیع زاده

روزبه میرابراهیمی

ودیگرانی که (توبه)نامه نوشته اید یا خواهید نوشت، با افتخار اعلام می کنیم شما را بعنوان فرزندان پاک نهاد، اندیشمند و غیور سرزمین ایران می شناسیم. و آنچه گفته اید و نگاشته اید جز آنکه باور ما را مبنی بر نادانی وددمنشی صاحبان زور و زر وتزویر و مزدوران گوش به فرمان آنها قویتر ومستحکم تر کند هیچ حاصل و نتیجه دیگری نداشته و نخواهد داشت. دیگر قرون وسطی دورانش سپری شده واندک تعدادی که مبنای فکر وعملشان افکار تاریک آن دوران است نیز بزودی در زباله دان تاریخ جای خواهند گرفت. شما عزیزان به شعور مردم فهیم ایران اعتماد داشته باشید و مطمئن باشید رو سیاهی برای کسانی می ماند که دین را دستاویز خویش کرده اند تا آنچه از ضمیر نا پاکشان بر می آید را به آن بپوشانند و این چنین فرزندان این مرز و بوم را به تباهی بکشند. زهی خیال باطل که با وجود جوانان برومند و فرزانه ای چونان شما این آرزوی خود را به گور خواهند برد

نوشته: در ساعت: 11:49 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on روز جمعه مقاله (لینک برای  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی