Dec 10 2004

دوست خوبمان امیر در این

نوشته:     :::       Comments Off on دوست خوبمان امیر در این

دوست خوبمان امیر در این باره مطلبی نوشته و از همه تقاضا کرده تا بلکه با همراهی شما دوستان حرکتی راه بیندازیم و با اعتراض به این لاس زدن های اروپا با جمهوری اسلامی مخالفتی را و شاید پتیشنی یا هر کاری که از دست تک تکمان بر می آید انجام دهیم تا بلکه این لقمه چرب که ایران نام دارد به این راحتی از گلوی گشاد این ملت مفت خور و دزد اروپا به راحتی پایین نرود مطلب امیر را بخوانید و یک نگاه هم به این خبر بیندازید و آستین بالا بزنید شاید از دست ما کاری برآید:

((بنام نامی آزادی))

خانم‌ها ،آقایان: نمایندگان منتخب ملت‌های آزاد دنیا:

استحضار دارید که پارلمان‌ها از اساسی‌ترین پایه‌های حکومت‌های دموکراتیک و مردمی بشمار می‌روند و اعضای آن می‌بایستی بی‌واسطه منتخب ملت‌ها باشند .شکی نیست که در این‌صورت تصمیمات و مصوبات آنها می‌تواند جنبه مشروع و قانونی یافته و برای تمام دنیا قابل احترام باشد.

تأسف آنجاست که این نهاد مقدس و مردمی ،در حکومت‌های بظاهر مردمی ولی در حقیقت غیر مردمی و توتالیتر و مستبد، ملعبه دست حکومتگران می‌شود تا بواسطه آن امیال و خواست‌های خود را بنام (( ملت )) به خورد دنیا بدهند و برای خود کسب مشروعیت و مقبولیت نمایند. نمونه‌هائی ازین دست را در جهان توسعه نیافته بویژه در خاورمیانه زیاد سراغ دارید.

ملت بزرگ ایران نیز متأسفانه در مقاطع مختلفی از تاریخ خود از این عارضه رنج بسیار برده است.آخرین این تحمیل‌ها و نمایش دموکراسی برای ملت ایران ، در انتخابات مجلس هفتم صورت گرفت. ملت ایران خسته از ظلم استبداد داخلی و نا امید از حمایت ((منادیان آزادی و دموکراسی)) دنیا به ناچار تسلیم وضعی شدند که، سرانجام آن تشکیل مجلس فرمایشی و نمایشی هفتم در نظام سیاسی مستبد ایران بود. مجلسی که به مدد شورای نگهبان قانون اساسی از خواص و خواجگان حکومتی پر شده است تا بنام ملت ایران و علیرغم میل و نظر مردم، قوانین ضد مردمی و محدود کننده هر چه بیشتر آزادی‌های فردی و اجتماعی را ،بتصویب برساند.

ما ایرانیان بخوبی دریافته‌ایم که حکومت‌ها و دولت‌های دنیا منافع اقتصادی خود را بر خیلی از مصالح ملت‌ها منجمله (( آزادی و دموکراسی )) ترجیح می‌دهند و براحتی با چنین حکومت‌هائی وارد معادلات و معاملات مختلف می‌شوند.،اما از شما نمایندگان پارلمان دنیای آزاد انتظار داریم:

((که از روح آزادی و دموکراسی در تمام دنیا حمایت کرده و از مصلوب شدن آن در کشورهای استبداد زده ،نظیر ایران جلوگیری کنید))

ما از شما انتظار داریم باطرد نمایندگان فرمایشی و تحمیلی بر ملت ایران، در مجامع مختلف بین‌المللی ندای مظلومیت ملت ایران را بگوش همه آزادگان جهان برسانید و با امتناع از پذیرش آنان در محافل رسمی و غیر رسمی منجمله (( انجمن‌های دوستی پارلمانی )) کشورهای متبوعه ،مانع تشکیل ،استقرار و تثبیت چنین مجالسی شوید تا از تصویب قوانین ضد آزادی و نافی حقوق بشر جلوگیری شود.

(( به امید آزادی ملتهای جهان از یوغ ظلم و استبداد))

نوشته: در ساعت: 2:53 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دوست خوبمان امیر در این  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی