Dec 08 2004

باور کنید ما ملت شانس

نوشته:     :::       Comments Off on باور کنید ما ملت شانس

باور کنید ما ملت شانس نداریم ها! می‌پرسید چرا؟ براتون بگم که تا همین چند روز پیش توی دنیا ما مقام اول را در عرق خوری (بهتر بگویم شراب خواری) داشتیم. حالا اما از شانس بدمان این مقام را هم چینی‌های چشم بادمی از ما گرفتند، باور کنید من قبلا حدس زده بودم چرا چشم این چینی ها این قدر خمار است بخاطر شراب بوده!! بنا به آثار جدیداً کشف شده چینی ها 9 هزار سال پیش عرق خوری می‌کرده‌اند این بیچاره را هم که این کنار می‌بینید یکی از آنهاست که از زور شرابخواری نفله شده و دراز به دراز اینجا مرده!

بنا به آثار تاریخی پیشین شرابخواری در نقاطی از ایران به 5400-5000 سال قبل از مسیح (7400 سال پیش) باز می‌گردد. حالا اما آثاری را در چین پیدا کرده‌اند (دهی بنام Jiahu) که این مقام را از دست ما می‌گیرد و مجبوریم مسلمان بشویم و از شراب خواری دوری جوییم!! بر اساس باستان شناسی‌های قبلی، قدیمی ترین شراب دنیا

را در کوزه‌هایی در تپه‌های حاجی فیروز در کوه‌های زاگرس در غرب ایران پیدا کرده بودند. بی خود نیست شراب‌های رضاییه معروف بودند! آخه ما توی ایران که بودیم شراب پاکتیس رضاییه می‌خوردیم (در درست بودن نام شراب شک دارم نامش درست به خاطرم نیست).

ملاهای بیچاره اگر می‌دانستند که در صنعت شراب سازی چقدر پول خوابیده با علاقه وافری که اینها به پول و ثروت دارند حتما به جای صادرات انقلاب به ترویج کشت انگور و صنعت شراب سازی روی می‌آوردند.

اگر فکر می‌کنید از پیشینیان خود خیلی باهوش‌تر هستید این تست نگهداری شراب را انجام بدهید، فراموش نکنید که برای پاسخ به این تست باید حداقل شیمی عالی شما عالی‌تر از خُسن آقا باشد وگرنه اصلا امتحان هم نکنید بهتر است!


نوشته: در ساعت: 9:05 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on باور کنید ما ملت شانس  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی