Nov 27 2004

تیتر از وبلاگ روزنامه‌های دخو

نوشته:     :::       Comments Off on تیتر از وبلاگ روزنامه‌های دخو

تیتر از وبلاگ روزنامه‌های دخو کش رفته شده.

مذاکرات ایران با اروپا در زمینه محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را که یقینا همه پی گیری می‌کنند، گرچه حکومت ایران علاقه مند است که کسی از چند و چون این مذاکرات باخبر نشود ولی به دلیل همه گیر شدن دسترسی به اطلاعات آزاد، این خواسته رژیم تقریبا غیر ممکن شده است.

سخنگوی ایران در این مذاکرات را هم که همگی می‌شناسید، آقای موسویان تمام تلاش‌اش این است که به خورد ملت بدهد که این اجبارها و بایدها و نبایدها را که ملت ایران بعنوان جام زهر می‌شناسند بصورت شربت به نمایش بگذارد تا زمانی که اروپا یا آمریکا آنرا با زور به ما تحت ولی فقیه مسلمین تنقیه می‌کنند مایه مسخرگی آقا نشود.

البته ملت ایران آگاه‌تر از آن است که بتوان به این سادگی فریب‌اش داد.

حالا محض خنده هم که شده سخنان دیشب موسویان را برایتان از قول ایسنا نقل می‌کنم و چند سطری هم کنارش می‌نویسم تا وسیله خنده ملت فراهم شود.

ایشان بعد از یک هوا صغرا کبرا چیدن می‌فرمایند:

موسویان اظهار داشت که آخرین پیش نویس قطعنامه‌ی اروپایی‌ها برای برنامه‌ی هسته‌یی تهران بخش قابل توجهی از خواسته‌های ایران را تامین می‌کند.

سخنگوی هیات ایران در شورای حکام تصریح فرموده اند که متن سوم ارایه شده از سوی اروپایی ها به روح توافق پاریس نزدیک است. (خُسن آقا: پس دلیل نمی‌شود که به روح امام نزدیک باشد)

وی که به تشریح تغییرات این متن با دو پیش نویس قبلی می‌پرداخت، گفت: این مساله که بر اساس توافق پاریس، تعلیق غنی سازی اورانیوم در ایران داوطلبانه و اقدامی اعتمادساز است و هم چنین الزامی حقوقی برای انجام آن وجود ندارد، در این پیش نویس تامین شده است.

خُسن آقا: حق با ایشان است، برای اینکه جمهوری اسلامی به دستورات داده شده عمل نکرده باشد کافی است گوه را بجای قاشق با دست بخورد در نتیجه از دستورات اروپا سرپیچی کرده! جل الخالق!

موسویان معتقد است که دیگر از بند یک پیش نویس حاضر نمی توان این برداشت را داشت که مکانیسم ماشه به صورت غیرمستقیم مطرح شده است و چنین امری دیگر به چشم نمی خورد.

خُسن آقا: می‌بینید باز هم همان گوه خوردن با قاشق یا دست مطرح است. به این صورت که ماشه که قبلآ بصورت اتوماتیک کشیده می‌شد در توافق نامه جدید ماشه را آمریکا یا اروپا بصورت مانوئل (Manual) خواهند کشید. دیپلماسی به این می‌گویند ها یاد بگیرید!!

سخنگوی هیات ایرانی تاکید کرد: در قطعنامه‌ی اول بحث دسترسی نامحدود به تمام مکان ها مطرح شده بود، اما این بار خواسته شده آژانس به مکان هایی دسترسی داشته باشد که مطابق با پادمان های آژانس و پروتکل الحاقی باشد.

خُسن آقا: ترجمه سخنان آقا، قبلا توی قرارداد نوشته شده بود که همه سوراخ سمبه‌های رژیم را خواهند گشت حالا نوشته شده سازمان انرژی اتمی این سوراخ‌ها را مشخص می‌کند بعد آنها را وارد پروتکل می‌کند و سپس آنها را بازرسی می‌کنند. حتی اگر سوراخ مبارک ولی مسلمین باشد.

شیرازی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید “گوه” نیست “کِه کِه” است (اگر غلط ننوشته باشم “کِه کِه” به لهجه شیرین اصفهانی یعنی گوه)

منبع خبر: ایسنا

نوشته: در ساعت: 1:50 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تیتر از وبلاگ روزنامه‌های دخو  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی