Nov 23 2004

مطلب قبلی من باعث شد

نوشته:     :::       Comments Off on مطلب قبلی من باعث شد

مطلب قبلی من باعث شد که فمینیست گای نظری بر آن مطلب بنویسد که مرا مجبور به نوشتن این پاسخ کرد. من معمولا این حق را به دیگران می‌دهم تا نظری مخالف من داشته باشند و معمولا اختلاف نظرهای کوچک را پاسخ نمی‌دهم چون بر این باورم که دنیا بدون این تفاوت‌ها یک پدیده شدیدا خسته کننده می‌شود ولی زمانی که کسی درست برعکس پرنسیپ‌های پذیرفته شده سخن می‌گوید و شدیدا به جاده خاکی می‌زند و یکه تازی را به مرحله غیرقابل تحمل می‌رساند مجبور به پاسخ گویی می‌شوم و باید پاسخ‌اش را داد تا در صورت اصلاح پذیری طرف این شانس را به او بدهیم تا شاید مواضع‌اش را اصلاح کند از این رو نظر این هموطن را در زیر می‌آورم و سعی می‌کنم بدون اینکه عصبانی بشوم پاسخ ایشان را بدهم.

ایشان می‌فرمایند:



‏خسن آقاي عزيز سلام

‏من نميدانم شما چرا اينقدر يک طرفه در مورد فلوجه قضاوت مي‌کنيد، من اصلا از ديدن اين عکس ها ناراحت نشدم‏چون هنوز قساوت و وحشيگري مردم فلوجه حتا نوجوانان آن را به خاطر دارم که چطور اجساد غير نظاميان را به جرم غربي‌‏بودن سوزاندن و در شهر تيکه تيکه کردن، و يا اينکه اين مردم که بويي‌ از انسانيت نبرده اند چطور مامن وحشيني‌ مانند‏زرقاوي شدند و خوشحال از اينکه انسانهاي بيگناهي‌ را سلاخي‌ کردند . اما زن و کودکان فلوجه که تقصيري نداشتند ،،

‏قبل از حمله به فلوجه اعلام شد که اين افراد ميتوانند بدون هيچ محدوديتي‌ از شهر خارج شوند، پس اگر ماندند خود ‏مقصر بودند، حتا قبل از حمله هم اعلام شد که در صورتي‌ که شورشيان سلاح خود را زمين بگذارند هيچ حمله اي صورت‏نخواهد گرفت .





عجب حرفی میزنی هموطن شما به این می‌گویی یک طرفه قضاوت کردن!؟ آقایان بدون دلیل لشکر کشی کرده‌اند و مثل آن زمانی که آمریکا را اشغال کردن و سرخپوستان آنجا را قتل عام کردن بروند آن طرف دنیا و مملکت‌شان را بگیرند و به نام دموکراسی همه جور خون ریزی راه بیندازند و برایشان حکومت تعیین کنند و اگر کسی گفت بالای چشمشان ابرو است آنوقت تروریست می‌شود؟

اینکه عده‌ای عراقی به خشم آمده از اشغال وطنشان نظامیان را قتل عام کرده‌اند گرچه کار زشتی است ولی آیا نباید اشغالگران تا حدودی سزای کار خود را ببینند. آیا کسی که به جنگ می‌رود (سربازان آمریکایی) خبر ندارند که در جنگ نقل و نبات تقسیم نمی‌کنند؟ و یقینآ باید منتظر گلوله خشمی از صاحب خانه باشند؟

شما می‌فرمایید که آنها زرقاوی را پناه داده‌اند با اینکه این حق را برای هر کسی قایلم که هر کس را خواست در خانه‌اش پناه دهد ولی آیا واقعآ باور می‌کنید که زرقاوی در فلوجه بود، بزرگترین ارتش جهان هم فلوجه را محاصره کرده بود وبا این همه زرقاوی از دستشان فرار کرد؟ ساده انگاری هم حدی دارد عزیزجان تا چه اندازه باید ساده انگار بود که هر اراجیفی را که استعمار گران به خوردتان می‌دهند بپذیرید؟ تازه گیرم که زرقاوی در فلوجه بود این دلیل نمی‌شود که ارتشی را وارد یک شهر بی دفاع کرد و بعد هم از خرد و درشت، پیر و جوان از سگ و گربه و همه و همه را قتل عام کرد فقط برای اینکه زرقاوی در فلوجه بوده؟ عجب منطقی داری شما دیگه! آخر فرق بین شما و نئو کنسرواتیو های خونخوار آمریکایی یا همان شریعتمداری که مرا به پیروی از او متهم کرده‌اید در چیست.

ایشان ادامه می‌دهند:



خسن آقاي عزيز اين مطلبي‌ که شما اينجا اورده ايد را مي‌توان در روزنامه کيهان هم خواند و مطمئن باشيد که‏شريعتمداري هم با شما موافق است، لطفا دست از اين مخالفت هاي مريض بر داريد، نميدانم چرا شما از عده اي تروريست در فلوجه حمايت مي‌کنيد. اين مردم هم اگر مثل ديگر جاهاي عراق از دموکراسي‌‏استقبال ميکردند حال اينجور نبودند. نجاي گذاشتن عکسهاي فلوجه کمي‌ هم عکس از وحشيگري هاي اين ‏مردم بگذاريد اگر مي‌خواهيد بنده حاضرم عکس ها را به شما لينک بدهم….

‏موفق و پيروز باشيد

خوب است والله! اگر از جنایت دفاع نکردیم می شویم شبیه شریعتمداری؟ این منطق برنده را شما از کدام دکان عطاری خریده‌اید لطف کنید آدرسش را بدهید ما هم برویم بخریم. پس در نتیجه اگر یک کسی مثل شریعتمداری از چیزی دفاع کرد دیگر هیچ کس حق ندارد از همان پدیده دفاع کند در غیر این صورت می شود شریعتمداری؟

خدا قوت بدهد به شما. عزیز جان به نظر من کسی مریض است که از قتل عام حمایت می‌کند نه کسی که آن محکوم می‌کند. این چه دموکراسی است که مردم عراق به زور باید از آن استقبال کنند. این خود کمال دیکتاتوری است. پس بنا به دموکراسی شما از فردا هر کسی حق دارد تفنگ بیندازد روی کولش و راه بیفتد دور دنیا و به زور تفنگ و سرنیزه همه را دموکرات کند؟ گمان نمی‌کنید این افکار شما هست که شباهت به افکار شریعتمداری دارد؟ در حقیقت استدلال‌های شما نیازی به پاسخ نداشت آنها چنان از پایه بی اساس‌اند که خود به خود فرو می‌ریزند و نیازی به فروریخت نشان نیست. راستی آن صحنه هایی را که از زندان ابوغریب نمایش دادند دیدیت؟ آنها چطور آیا آنها هم برای دموکراتیزاسیون عراق بود؟ با کدام معیار دموکراسی یا حقوق بشری این اعمال را توجیه می‌کنید؟ یا شاید کشتن آن اسیر زخمی که بی دفاع بر زمین افتاده بود دموکراسی آمریکایی است! برایتان متاسفم که تا این درجه سقوط کرده‌اید که این جنایات را توجیه می‌کنید.

اجازه دهید در خاتمه گفته‌های شما را به زبان ساده جمع بندی کنم شاید خودتان به عقاید عقب افتاده خ
ود پی ببرید.

جناب آقای فمینیست گای بنا به گفته شما اگر کسی از خانه و خاک‌اش دفاع کرد مستحق قتل عام است؟

پس در نتیجه شما می‌فرمایید اگر دزدی به در خانه من آمد و گفت بیا بیرون یا تو را می‌کشم همین موضوع باعث می‌شود که در یک دادگاهی دزد متجاوز را تبرئه کنند چون به من هشدار داده؟ آیا نظر شما غیر از این است؟

نوشته: در ساعت: 9:41 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مطلب قبلی من باعث شد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی