Nov 12 2004

یکم: وقتی خطوطی را ترسیم

نوشته:     :::       Comments Off on یکم: وقتی خطوطی را ترسیم

یکم:

وقتی خطوطی را ترسیم کردم و اینجا و آنجا را به اون‌جای هاشمی دزد حرامزاده ربط دادم عده‌ای از همین اراذل نوشتند: گوز چه ربطی به شقیقه دارد! حالا که آفتاب یواش یواش دارد از پشت ابرها بیرون می‌آید می‌بینید که رابطه‌ها درست همانطور که ترسیم کرده بودم دارند هویدا می‌شوند.

پس دیگر نگویید که گوز به شقیقه ربطی ندارد. کار چنان به جاهای باریک کشیده شده که گوز مجبور به حذف مصاحبه گوز با اون جای هاشمی شده.

دویم:

آخر وقتی صندلی‌های دانشگاه مملکتی را بجای اینکه در اختیار کسانی که لیاقت آن را دارند بگذارند نمی‌گذارند و بجایش آنها را در اختیار اقدس پتیاره و ملا امید میلانی و ابول بلاگر می‌گذارند توقع نداشته باشید که مملکت وضع‌اش از این بهتر بشود که می‌بینید.

سیوم:

آخه یکی نیست به این کیوان خان بگوید عزیز جان هر خبری را که دیگران منعکس کنند بدرد نمی‌خورد مگر اینکه خبر به توشیح ملوکانه ولی‌فقیه وبلاگستان رسیده باشد. اگر می‌بینی ولی فقیه وبلاگستان از پیک ایران انتقاد می کند بخاطر این است که این دومی حاضر نیست مثل گویانیوز بلندگوی اسهال طلب‌ها بشود و روزانه اراجیف اینها را منتشر کند و پیشتر سعی می‌کند استقلال و بی طرفی‌اش را حفظ کند. مگر ندیدی خبر اعدام عاطفه رجبی را همان طور که ولی‌فقیه نوشته بود دروغ از آب در آمد!

رو که نیست که جانم! سنگ پای قزوین است.

نوشته: در ساعت: 11:13 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on یکم: وقتی خطوطی را ترسیم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی