Jul 28 2002

طرح تاسيس خانه های

نوشته:     :::       Comments Off on طرح تاسيس خانه های

طرح تاسيس خانه های عفاف (بخوانید جنده خانه) تدوين شد
مطلب جالبی رو خوندم در وبلاگ غريب آشنا و گل کو وبعد دیدم مثل اینکه همه گیر شده. دلم کشید من هم یک تحلیل کوچیک روش بنویسم، البته نه بخاطر اینکه این وب لاگ نویس های عزیز بد تحلیل کرده باشند. ولی من از یک زاویه دیگه میخوام به این موضوع نگاه کنم. از چیزهایی که در این طرح درنظر گرفته شده اینها هستند.
1 – واحد مددکاری و تشخيص.
حُسن آقا: این ها همان کسانی هستند که بنا هست دنبال طعمه بگردند و آنها را در دام بیندازند.
2 – واحد بهداشت و درمان .
حُسن آقا:این هم همان مرکز بهداشتی هست که بنا هست مثل دیگر فاحشه خانه ها مبتلایان به بیماریهای مقاربتی را از دبگران جدا کند.
3 – واحد مشاوره ازدواج(همسريابی)
حُسن آقا:اینهم همان خانم رئیس هست که در فاحشه خانه ها معمولآ ژتون میفروشند، البته اینجا چون بصورت کلان هست تبدیل شده به یک واحد.
4 – واحد صدور گواهی ازدواج موقت.
حُسن آقا:اینجا بعد از خرید ژتون مسئول مربوطه شمارو از لحاظ صلاحیت سنی و اینجور چیزها برسی میکنه و اجازه … میده.
5 – واحد ارجاع به هتل
حُسن آقا:اینجا هم که مسئول مربوطه شمارو به اطاق راهنمایی میکنه و اگر دستما کاغذی چیزی نیاز شد حتمآ یک آخوند هم اونجا میشونن تا خدای ناکرده دستمال کاغذی نجس با غیر نجس اشتباه نشه.
البته از قرار معلوم یادشون رفته بوده که رئیس جنده خونه رو معرفی کنن که حُسن آقا با تحقیقات مفصل موفق شد اسم این شخص رو هم براتون بدست بیاره و اون هم کسی نیست جز خامنه ای البته چون این شغل خیلی مهم هستش یک معاونی هم ایشان برای خودشان درنظر گرفته اند که طبق تحقیقات خبر نگار حُسن آقا کسی جز آقای هاشمی بهرمانی نمیباشند.
یک چیز دیگه هم که یادشون رفته بود بنویسند این بود که درآمد این کار نان و آبدار را چه کسی بجیب میزنه که اونو هم این خبرنگار حرامزاده ما ترتیبش رو براتون داده. میگه قرار هست بریزندش به حساب بی دروپیکر رهبر.
بادا بادا مبارک بادا ایشاالله مبارک بادا.
این مطلب رو درمورد اسرا و شهدای برگشته از عراق را از فضول بخوانید تا بفهمید با چه رژیمهایی مردم طرفند.

نوشته: در ساعت: 10:37 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on طرح تاسيس خانه های  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی