Aug 20 2004

من حکومت ایران را هیچ

نوشته:     :::       Comments Off on من حکومت ایران را هیچ

Oh la la..من حکومت ایران را هیچ وقت درک نکرده‌ام. باور کنید هر جای دیگر دنیا بود، این حکومت سال‌ها پیش به درک واصل شده بود ولی در ایران گویا قواعد و واقعیات به طریق دیگری است.
رژیمی که شاید به جرات می‌توان ادعا کرد که بی‌پشتوانه ترین حکومت جهان است. در مجامع بین‌المللی منفور و منزوی ترین است. دشمنانش که دیگر نگو، شاید بتوان گفت که اکثر دولت‌های جهان به طریقی با آن گرفتاری دارند، با این همه مثل ماشین قراضه و زنگ زده‌ای می‌ماند که بدون دلیل صبح برخلاف باور صاحب‌اش استارت می‌زند و راه می‌افتد.
مشکلات امروز این حکومت مشکلات جدیدی نیستند، تا این حکومت برکار بوده همیشه مشکل داشته، همیشه درحال فروریختن بوده و همیشه گمان می‌رفته که تا آخر سال دوام نخواهد آورد. حتی حکومت شاه هم زمانی که سقوط کرد تا این اندازه از متزلزل نبود.
موقعیت امروزش هم بهتر از دیروزش نیست. با دخالت در امور عراق و افغانستان خود را درحال درگیر کردن با بزرگترین قدرت نظامی اقتصادی دنیاست بدون اینکه حتی بتواند یک ماه درمقابل چنین قدرتی مقاومت کند. با سازمان انرژی اتمی درنتیجه با تمام اعضای آن مشکل دارد، قتل زهرا کاظمی باعث مشکلات عدیده‌ای برای این حکومت شده با این همه حکومت گران‌اش انگار از دنیا بی‌خبرند و اصلآ اهمیتی به این همه مشکلات نمی‌دهند! باور ندارید! به تیترهای اصلی یکی از اصلی‌ترین روزنامه‌های هوادار این حکومت نگاه کنید.

گزارش روزنامه جمهوری اسلامی از نمایش آزادانه لباسهای زیر زنان در ملاعام

فروشگاههای بزرگ نظیر رفاه , شهروند , اتكا و… مكان تفكیك شده ای برای عرضه و فروش لباسهای زیر زنان اختصاص داده اند كه فروشنده آن خانم و ورود آقایان به این مكان نیز ممنوع است و زنان براحتی و بدون دغدغه و اضطراب خرید موردنیاز خود را انجام می دهند
منبع

مجلس‌اش هم که از روزنامه‌اش بهتر نیست، بخوانید:

بررسی طرح «ساماندهی مد و لباس در كشور» از سوی مجلس هفتم
به دنبال اظهارات مقام رهبری در مورد ضرورت تهیه «لباس ملی»، رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس هفتم روز چهارشنبه 28 مردادماه از ارائه طرح «ساماندهی مد و لباس در كشور» به مركز پژوهش‌های مجلس خبر داد و افزود:«با ارائه این طرح به مركز پژوهش‌ها گام مهمی برای ساماندهی مد و لباس در كشور برداشته شده است.»
منبع

اسرائیل می‌رود تا با حمایت آمریکا بمب‌هایش را برسر ملت بریزد و شاید روزهای این حکومت درحال پایان باشد.
با این همه عکس خانم کنار که دیروز در تهران گرفته شده نشان می‌دهد که ملتش هم برایش تره خورد نمی‌کنند. حداقل از رفتار این دختر خانم چنین بنظر می‌رسد که فارغ از همه تلاش‌هایی که در حکومت برای “اخلاقی کردن!!” رفتار این خانم می‌کنند ایشان حکومت را حتی به فلانش هم حساب نمی‌کند.
حال با تمام این مشکلات و نابسامانی‌هایی که ردیف کردم آیا کسی می‌تواند بگوید که این حکومت چه معجونی است؟

نوشته: در ساعت: 1:14 am در بخش: ملای حیله گر

Comments Off on من حکومت ایران را هیچ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی