Aug 03 2004

یادتون هست اوایل که مربای

نوشته:     :::       Comments Off on یادتون هست اوایل که مربای

یادتون هست اوایل که مربای گوه (خاتمی) انتخاب شده بود چقدر مردم مردم می‌کرد؟ حالا این چند جمله را که حضرت ان در سفرش به آذربایجان شرقی بلغور کرده بخوانید:
خاتمی: نقشی كه ارتباطات و اطلاعات در دنیای امروز دارد، بدون تردید نقشی محوری است. پایه‌ی قدرت امروز، مطمئنا اطلاعات است و ارتباطات منشا رونق و پیشرفت، سرعت عمل و كاهش هزینه و بالا بردن كارایی و توانمندی است؛ یعنی همه‌ی عواملی كه برای سربلندی، پیشرفت و ارتقای نظام و جامعه لازم است.
رییس‌جمهور تصریح كرد: امروز روی فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه‌گذاری شده است و كسی كه در این عرصه دست بالا را داشته باشد، از قدرت بیشتری برخوردار است؛ پشتوانه اصلی قدرت نظامی و اقتصادی امروز، اطلاعات و ارتباطات است.
چیزی که امروز این مربای گوه از رهبر کم دارد کلمه دشمن است وگرنه ادبیاتش دارد شدیدآ شبیه ادبیات رهبر می‌شود. دیگر هیچ حرفی از مردم و ملت و اینگونه واژه‌ها نمی‌زند بلکه بیشتر از واژه قدرت، قدرت نظام و ارتقای نظام استفاده می‌کند.
یکی نیست از این حرامی بپرسد پس اگر فناوری اطلاعات تا این اندازه در پیشرفت موثر است پس چرا دستور به سانسور و بگیر و ببند داده ای مردک الدنگ. منبع خبر
پی نوشت: حتمآ این کاریکاتور نیک آهنگ کوثر را که از مهاجرانی کشیده ببینید: (Overdosing Viagra)

نوشته: در ساعت: 12:49 am در بخش: آزادی بیان

Comments Off on یادتون هست اوایل که مربای  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی