Jun 28 2004

بقایای پوسیده اسلام

نوشته:     :::       Comments Off on بقایای پوسیده اسلام

اسلام فقط یک پوسته بیرونی نیست که بتوان با کندن آن پوسته فرد مسلمان را به دنیای واقعیات منتقل کرد. اسلام و دیگر مذاهب ریشه در فرهنگ‌ها دارند و در نتیجه درست مثل فرهنگ زدایی باید روی آن کار طاقت فرسا کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.
دوستی دارم که در یک خانواده بسیار مذهبی بدنیا آمده وسال‌های زیادی از عمر خود را در این محیط سپری کرده. دوستی ما در عرض بیست و چند سال گذشته آثار خود را در او بجا گذاشته و دیگر اثری از خشک مغزی‌های اولیه در او مشاهده نمی‌شود و کم و بیش آثار لامذهبی در او نمایان شده ولی با مشاهده رفتارش هنوز می‌توان آثار مخرب اسلام و فرهنگ کهنه و عقب افتاده را در او دید.
دیروز دوستان را به نهار دعوت کرده بودم و چون فصل تابستان در اینجا بیشتر فصل کباب است تصمیم گرفتم کباب به خوردشان بدهم. هنوز مطمئن نیستم که گوشت خوک به خوردش بدهم یا نه، چونکه هنوز هم حساسیت‌هایی در او وجود دارد. بطور مثال او از خوردن کالباس و سوسیس‌های خوکی عبایی ندارد ولی همین که پای گوشت خالص خوک بمیان می‌آید ابروهایش را در هم می‌کشد و شروع به سخنرانی‌های بی سروته می‌کند. من هم بخاطر احترام به او همیشه در این مواقع گوشت گوسفندی در آستین دارم تا او را گرسنه به خانه نفرستم.
دیروز هم مثل همیشه صحبت از اسلام و مسلمانی شد ولی او باز هم انکار کرد که نخوردن گوشت خوک ربطی به اسلام ندارد و سعی کرد با دلایل بسیار علمی!! بد بودن گوشت خوک را به من نادان اثبات کند. بماند که همه از گوشت خوک تناول کردند و او هم مثل همیشه با خوردن گوشت گوسفند بگمان خودش راه درست را انتخاب کرد.
لیست غذا:
فیله خوک (شب قبل توی ادویه جات و آبلیمو خوابانده شده)
کباب کوبیده
کباب بره راسته بره (شب قبل توی ادویه جات و آبلیمو خوابانده شده)
ماست موسیر
ماست بادمجان (بادمجان تنوری بعلاوه ماست)
شراب شیراز تولید استرالیا
آبجو دانمارکی
کنیاک مارتل
همرا با قهوه
یک انبار عشق و محبت و دوستی

نوشته: در ساعت: 3:28 pm در بخش: نقد اسلام

Comments Off on بقایای پوسیده اسلام  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی