Jun 23 2004

این رو توی نظرخواهی شبح

نوشته:     :::       Comments Off on این رو توی نظرخواهی شبح

این رو توی نظرخواهی شبح خوندم که پرده از سیاست بازی (سیاه بازی، شعبده بازی) آقای علم‌ دار میلانی بر می‌دارد بد ندیدم که شما هم آنرا بخوانید. اگر ماجرا را نمی‌دانید. ماجرا از اینقرار است که در مساله مبارزه و سانسور و این حرفها گروهی که با نوشتن این بیانیه به سانسور اعتراض! کردند سایت شاملو را هم در لیست حمایت کنندگان بیانیه خود معرفی کرده بودند و همین موضوع باعث اعتراض کسانی از جمله خود من شد که از این بیانیه حمایت می‌کنیم.
این اولین بار نیست که آقای امید علم دار میلانی از بزگان این سرزمین استفاده ابزاری می‌کند، در جریان انتخابات مجلس هم با سوء استفاده از تصویر مصدق در لوگوی مربوطه سعی داشت از مصدق سوء استفاده کند. خوشبختانه هنوز پیدا می‌شوند انسانهایی که از این گونه سوء استفاده‌ها جلوگیری کنند و اجازه ندهند که عده‌ای سیاست پیشه نام بزرگانی را که دیگر بین ما نیستند را به لجن بکشند. متن از نظرخواهی شبح:
66 سايت رسمی احمد شاملو
دوستان و عزيزان،
1- سايت رسمی احمد شاملو مطابق قراردادی با نظر و موافقت احمد شاملو شکل گرفت و همه فعاليتش منطبق بر همان قرارداد است.ما به دو اصل تاکيد داريم، ادب و غير سياسی بودن.
2- سايت احمد شاملو، فقط در مورد شاملو صحبت می کند و هيچ بندی از قرارداد سايت را مجاز نکرده است که به جای احمد شاملو فکر کند يا موضع گيری نمايد. اعضای سايت خارج از سايت می توانند با نام خودشان هر نظر و گرايش سياسی که دارند، را دنبال نمايند.
3- هر اظهار نظری از سايت فقط در سايت احمد شاملو اعتبار دارد.
4- موضوع فعاليت ما احمد شاملوست و لاغير،همه آثارشان، کتاب کوچه و هر اثر و نشانه ای که بتواند به صورت الکترونيکی منتشر شود.
5- سايت شاملو از تلاش همه ی دست اندرکاران فنی خود، من جمله اميد ميلانی نهايت تشکر را دارد، اما اگر قصد امضای مطلبی يا بيانيه ای را داشته باشد، اينکار را در خود سايت انجام می دهد و نه درخارج از سايت.
با سپاس
سايت رسمی احمد شاملو.

نوشته: در ساعت: 5:37 pm در بخش: دیگران

Comments Off on این رو توی نظرخواهی شبح  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی