Jun 22 2004

اگر بخاطر سانسور دسترسی به

نوشته:     :::       Comments Off on اگر بخاطر سانسور دسترسی به

اگر بخاطر سانسور دسترسی به سایت پتیشن ندارید از این آدرس ها استفاده کنید [+] [+] [+].
1) بعضی از دوستان ذوق زده شده اند چون چندتا سایت فیلترشون برداشته شده. آقا جان بعد از این همه سال هنوز جمهوری اسلامی را نشناخته اید؟ دوستان اینها اینجور هستند که هروقت توسری بهشون زدی سربزیر می شن ولی همین که یک کم کوتاه آمدی هار می شن اینها مثل سگ هار هستند، (با عرض پوزش از رستم) اگر سنگ برداشتی فرار می کنند اگر فرار کردی دنبالت می کنند و مچ پایت را می گیرند.
2) دوستان عزیز این همه از من تشکر نکنید مرا شرمنده می کنید این یک کار گروهی بوده و هرکسی به اندازه خودش زحمت کشیده یکی نوشته یکی ایده داده یکی میل زده یکی هم تشویق کرده و قوت قلب داده همه این حرکات با هم شده این که می بینید، یک کار گروهی و این خودش به تنهایی یک کار بسیار پر ارزشی است. متاسفانه ما ایرانی ها عادت به کارهای گروهی نداریم و این جور تمرینها بسیار با ارزش خواهد بود(تمرین دموکراسی).
خلاصه دوستان همگی باید تشکر کنیم از دوستانی که این حرکت را میسر ساختند و همچنین باید ازآنهایی که امضا می کنند سپاسگذاری کنیم چون بدون آنها نیز این حرکت میسر نخواهد شد.
3) آخه شما بمن بگین وبلاگ زیتون مصداق پرنو هست یا حرفهای رکیک به سران رژیم یا تشویش اذهان عمومی!؟ رژیمی که چنین وبلاگی را سانسور می کند هیچ نوع آزادی بیان را تحمل نخواهد کرد، حالا اگر کسانی شب خوابیدند وصبح خواب نما شدند و حتی پس از هفت هشت سال اصلاح طلبی باز هم می خواهند خر چموشی را رام کنند یا دروغ می گویند یا از مرحله پرت اند.
ماهیت این رژیم فاشیست و توتالیتر است و با هیچ قیچی قابل اصلاح نیست.
فرض کنید از بخت بدتان شما را در مدرسه ای ثبت نام می کنند و از روزی که وارد مدرسه می شوید درمی یابید که رئیس مدرسه هررزو با هزار نوع بامبول و کلک روزانه چندتایی از شاگردان مدرسه را از کلاس درس می کشد بیرون و آنها را فلک می کند و حتی حاضر نیست توضیح بدهد که آنها را به چه گناهی تنبیه می کند. شاگردان از این وضع عاجز می شوند و کم کم دست به شورش می زنند عده ای تصمیم می گیرند که با نوشتن نامه به مدیر از او بخواهند که دیگر بچه ها را سیکیم خیاری تنبیه نکند و کارش را قانون مند کند. عده ای دیگر می روند و نامه می نویسند به وزیر فرهنگ و از او می خواهند که آنها را در رام کردن یا برکنار کردن این قاطر چموش یاری رساند. بنظر شما کدام راه و روش درست تر است پناه بردن به قاطر چموش یا مراجعه به وزیر فرهنگ برای رام کردن و به طویله فرستادن قاطر چموش.

نوشته: در ساعت: 3:54 am در بخش: آزادی بیان

Comments Off on اگر بخاطر سانسور دسترسی به  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی