May 26 2004

پی نوشت: یکی که مارو

نوشته:     :::       Comments Off on پی نوشت: یکی که مارو

پی نوشت: یکی که مارو همولايتی خوانده نوشته که قاطی کردی، راستم میگه بابا گویا من احتیاج به تعطیلات دارم انگاری الان توی خرداد هستم.
با پوزش فراوان و سپاس از همولايتی بخاطر گوشزد کردن

18 تیر را که فراموش نکرده‌ایم که؟ دیشب به این فکر افتادم که شاید این مساله قطعه 33 را که مطرح کرده‌ایم باعث شود ذهن عده‌ای از بچه‌ها را چنان مشغول این موضوع کند که موضوع‌های دیگر را فراموش کنیم. گرچه هنوز کمتر از دوهفته به سالروز 18 تیر باقی است ولی شاید بد نباشد در باره‌اش نوشت تا اینکه یک مرتبه حکومت‌گران گمان نکنند که ما را می‌توانند دل مشغول به مردگانمان کنند و زندگی را فراموش کنیم.
نه فقط واقعه 18 تیر که بلکه اتفاقات دیگری هم می‌افتد و ما از کنار آنها می‌گذریم و وقت آنرا نمی‌یابیم که حتی نیم نگاهی به آن بیندازیم. بنا به خبری که روزنامه شرق نوشته، امروز در فجيره امارات متحده عربى گروهى از دختران و پسران ايرانى براى فروش به حراج گذاشته مى‌شوند.
قسمتی از خبر را بخوانید:

در ميزگرد قاچاق انسان كه روز گذشته در محل خبرگزارى جامعه جوانان ايرانى با حضور كارشناسان و مسئولان كشورى برگزار شد اعلام شد كه مقدمات اين حراج، دو هفته قبل در روند برگزارى يك نمايشگاه بين المللى توسط شكارچيان زنان و دختران ايرانى فراهم شده است. از سوى ديگر شنيده شده در اين حراجى، پسرانى ايرانى نيز براى فروش حضور دارند.اين در حالى است كه چندى پيش فرمانده نيروهاى انتظامى اعلام كرد: ما دو بخش عمده قاچاق داشتيم كه يك بخش بر حوزه كشورهاى خليج فارس و بخش ديگر نيز مربوط به پاكستان بود كه باند كشور پاكستان در مشهد به طور كامل منهدم شد و قاچاقچيان به مراجع قضايى تحويل داده شدند.وى افزود: آمارهاى ما به هيچ وجه افزايش قاچاق انسان را نشان نمى دهد.

آیا همیشه تکرار نمی‌کردیم که آخوندجماعت جاکش است؟ این هم دلیل و مدرکمان. آهای ملت بدانید و آگاه باشید خامنه‌ای هاشمی و اون یکی هاشمی و خاتمی و دیگر آخوندها هستند که مسبب این مصیبت وارده به آبروی ملی ما هستند. این عربزادگان ماموریت دارند تا آبروی ایران و ایرانی را در جهان بر باد دهند. این رجالگان بعد از اینکه آب و خاک وطنمان را بر باد دادند حالا در حال برباد دادن تن مان هستند. بهوش باشیم ادامه مطلب
شیطان همیشه یکی از وبلاگهای مورد علاقه من بوده. بعد از اینکه فهمیدم توی ایران سانسورش کرده‌اند تصمیم گرفتم اونو روی نت یک جای دیگه بگذارم تا بچه‌های توی ایران هم دسترسی به این وبلاگ داشته باشن. همین کار رو هم اگه بچه‌های دیگه می‌کردند بد نبود مخصوصآ با اون وبلاگ‌هایی که دیگه بروز نمی‌شوند و به طریقی صاحبانشون وبلاگ‌ها رو رها کرده‌اند.

نوشته: در ساعت: 2:58 pm در بخش: گوناگون

Comments Off on پی نوشت: یکی که مارو  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی