Apr 26 2004

اساس‌نامه‌یِ حزب (توالت عمومی)

نوشته:     :::       Comments Off on اساس‌نامه‌یِ حزب (توالت عمومی)

قبل از خواندن این مطلب به همه هشدار بدهم که اگر اسهال دارن نخونن چون ما اینجوخلو (یا همون مستراح یا به زبون متجددا wc) نداریم قربون دستتون اینجارو به گوه نکشید (این مطلب طنز است اگر هم نخندیدیت به فلان شمر)

بنا به تجربه‌یِ ۴۰ ساله کارِ حزب کومونیست حکومت اسلامی، و وقایعِ انقلابی روزهایِ اخیرو هجوم دشششششمنان(شینشو زیاد کردم پرملات شه)، مجموعه‌یِ شوربایِ مرکزی به ریاست برادر سیبیل کلفت استالین، مطابقِ بندِ ۱۲ِ اساس‌نامه‌یِ پیشین حزب مرجع، تصمیم به تغییرِ اساس‌نامه‌یِ حزب گرفت، تا بتواند حزب وملت شهیدپرور را از مزاحمتِ اخلال‌گران آزاد سازد، و محیطِ امن و آسوده‌یی برایِ خوردن و ریدن ایجاد کند.
اساس‌نامه‌یِ جدید که به تصویب رسیده از این قرار است:
۱. مطالعه‌یِ اساس نامه حزب و فرستادنِ پشنهاد به کنگره برایِ مستتتتضعفان آزاد است، مگر آن‌که بنا به بندِ ۱۰، از آن منع شوند.
۲. عضویت در حزب برایِ هر کسی که یک سبیل کلفت مثل برادر استالین داشته باشد، اگر بنا به بندِ ۱۰ از آن منع نشده باشد، آزاد است. اعضایِ حزب(و فقط آن‌ها) می‌توانند نفس بکشند.
۳. نویسنده‌گانِ کامنت‌ها و مطالب در انتخابِ موضوع، محتوا و واژه‌هایِ موردِ استفاده آزاد اند. (این یک بند آنقدر خنده داربود که دیگه نیازی به دستکاری نداشت)
۴. رهبری حزب و نگه‌داری‌یِ فنی به عهده‌یِ شوربایِ مرکزی خزب است.
۵. شوربایِ مرکزی در آغاز از این افراد تشکیل شده: …، … ،…، …، …، …، …، …، …، …، …، …، …، …، … (…)، … (بیلاخ فکر کردین اسامی رهبری رو اعلام می کنیم تا دشمنان به جان مبارک هیئت رهبری حزب مرجع سوء قصد کنند!!؟؟)
۶. افرادِ جدید، با رأیِ بیش از نصفِ شوربایِ مرکزی، به عضویتِ این شوربا در می‌آیند. محدودیتی درباره‌یِ تعدادِ اعضا وجود ندارد. حق تقدم با شهدای نیمه جان و ربع شهید می باشد.
۷. شوربایِ مرکزی، با رأیِ بیش از دوسه‌یُ‌مِ اعضا می‌تواند یکی از اعضایِ خود را اعدام کند.
۸. اعضایِ شوربایِ مرکزی تنها در صورتِ تشخیصِ تبلیغ، اسپم، خرابکاری و اخلال در جلسات حزب، یا عدمِ ارتباط با موضوعِ اختصاص‌داده شده، می‌توانند اعضا را تغییر داده یا حذف کنند. در صورتِ تغییر یا حذف، یک کپی مثل رهبر عزیزبا همان سبیل کلف خواهند ساخت (cloning).
۹. در صورتِ اعتراض به عملِ یکی از اعضایِ شوربا، موضوعِ اعتراض و توضیحاتِ فردِ مربوطه به اطلاعِ سایرِ اعضا خواهد رسید، و در این مورد رهبری تصمیم گیری خواهد کرد.
۱۰. شوربایِ مرکزی، در صورتِ تشخیصِ آن‌که خواستِ برخی افراد، اخلال در کارِ حزب یا خراب‌کاری است، می‌تواند، با رأیِ نصفِ عضو خود، مستتتتضعف مربوطه را گردن بزند. در صورتِ تلاشِ مجددِ شخصِ موردِ نظر برایِ ثبتِ نامِ دوباره در حزب با استفاده از شیاف پتاسیم، حذف خواهد شد.
۱۱. تا زمانی که حزب فعال باشد (خدا اون روزو نیاره که حزب فعال نباشه وگرنه کار دنیا می خوابه)، هیچ‌یک از مطالبِ حزب نباید از میان بروند(مدارک مهم هست مگه کشکه جانم). شوربایِ مرکزی تعهد می‌کند درصورتِ تصمیم به تعطیلی‌یِ حزب، یک نسخه از همه‌یِ چرندیات را جایی رویِ اینترنت در اختیارِ عموم مستتتتضعفان گذاشته، به مدتِ یک ماه از آن مراقبت کند(ای بابا فقط یک ماه؟؟)، و به اعضایِ حزب اطلاع دهد که در صورتِ تمایل به نگه‌داری، آن‌ها را برایِ خود داونلود کنند.( کی میره این همه راه رو!!)
۱۲. رأیِ اعضایِ شوربایِ مرکزی، در میانِ دیگر اعضایِ شورباعلنی، ولی رأیی که افراد داده اند و حتی تعدادِ آرا از دیگر اعضا مخفی بوده، تنها نتیجه به طورِ عمومی اعلام خواهد شد. (من که نفهمیدم اگه شما فهمیدین بری ما هم تعریف کنید)
۱۳. در صورتِ نیاز، اساس‌نامه با رأیِ دوسه‌یُ‌مِ اعضایِ شوربایِ مرکزی به متنِ جدید تغییر داده خواهد شد.
مطابقِ بندِ ۱۰ِ اساس‌نامه‌یِ جدید، از آن‌جا که دوستانِ ضد انقلابی‌یِ‌مان دادِ پوست‌کلفت‌ترین‌هایِ شوربایِ مرکزی را هم در آورده بودند، و یک‌نفر هم نبود بخواهد جانبِ‌شان را بگیرد(گویا مستتتتضعفین ازشون روی برگردانده اند )، مجموعه‌یِ شوربایِ مرکزی به اعدام نانا، شمر، خسن‌آقا(بنده حقیر) و کنج‌کاو(این بدبخت خانه بدوشه آدرس نداره) و اخراج از حزب، و بن‌شدنِ وفرستادنشان به جهنم رأی داده است. جاکش‌ها و مادرقحبه‌ها درِشان را بگذارند، اگرنه برایِ‌شان می‌گذاریم (این یکی شباهت عجیبی به گفته های رهبر قبلی افشین خان داشت).
توضیحِ رهبری درباره‌یِ این تغییر، و روحیه‌یِ اساس‌نامه‌یِ جدید هم جالب است:
این حزبی است که بچه های مامانی برای اهداف والای رهبری (همونی که عکش رو اون بلا می بینین، ازروی باور قلبی ، وانسانی خود راه انداخته اند. هر غلطی هم بخواهند در اش می کنند. حالشان هم از هر چه آدم خره به هم می خوره(مامان من آبنبات می خوام). اگه می خواین مث بچه آدم حرفاشونو بخونین، اگه هم سردرنیاوردین گورتونو گم کنین! (کلاس اکابر بزارین بچه ها ی پررو را یک کم آدمشون کنین)
علاوه بر این، بحث‌هایی درباره‌یِ واردشدنِ احتمالی‌یِ چند نفرِ دیگر به شوربایِ مرکزی، و اخراجِ افرادِ غیرِخودی، یا تغییرِ اساس‌نامه برایِ خودکارسازی‌یِ اخراج یا تعلیقِ غیرِ خودیها درگرفت. به هر حال از …، … و … که تاکنون اثری ازِشان در حزب ندیده ایم(حتمآ جاسوس بیگانه هستند دیگه)، و … و …، که البته به دلایلی قابلِ فهم کم‌تر خودمانی بوده اند، خواهش می‌کنم خودمانی‌تر شوند. هم‌چنین به همه‌یِ اعضایِ شوربایِ مرکزی (۱۶ نفرِ ذکرشده در بندِ ۵) دستور می‌دهم برایِ تسهیلِ تماس‌ها، از صندوقِ پستی که بیش‌تر استفاده می‌کنند نامه‌یی برایِ ریش سفید حزب (rishsafid@rishsafid.com) ارسال کنند، تا اسمِ‌شان به لیستِ مخصوصِ شورباافزوده شود. (اینها حتمن شله زرد چربی منتظرشون هست)
درنهایت، برایِ ثبت در تاریخ و جغرافیا و شاید هم علم الععععععشیاء، اشاره کنم، که بابتِ هزینه‌یِ راه‌اَندازی‌یِ سایت، ۱۰ هزار تومان از …، ۱۰ هزار تومان از ….، و ۵ هزار تومان از …، که قرار است ۵ هزار تومانِ دیگر را بعداً بپردازد، دریافت شده.
والله خوبه ملت مثل اینکه از پشت بون (به زبون تهرونی یعنی بام، آخه ما یک کم افغانی هستیم میگیم بون)افتادن بلاخونشون تکون خورده! ده هزارتومن هم می دن برای نوشتن، تا کور شوی شمر که دیگه نری اونجو مجانی بنویسی.

نوشته: در ساعت: 11:15 pm در بخش: گوناگون

Comments Off on اساس‌نامه‌یِ حزب (توالت عمومی)  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی