Apr 22 2004

گهی پشت زین و گهی زین به پشت

نوشته:     :::       Comments Off on گهی پشت زین و گهی زین به پشت

بدجوری دارن پنبه آقا رو می‌زنن. این‌که یک روز بهزاد خان نبوی یک انگولکی به رهبر می‌کنه و فرداش چندتای دیگه پنبه مبارک رو می‌زنن دیگه چیزی برای این رهبر عظیم‌الشان نماند.
حالا فردا یا باید ریس انجمن روزنومه چیا رو به صلابه بکشند یا اگر نتوانستند که خوب پس فردا یکی دیگه بجای یک انگشت چهارتا انگشت به فلان جای نه بدتر امام جهاردهم می‌کنه. در این جملات خوب باریک بشید:

بر اين اساس انجمن دفاع از آزادي مطبوعات با صراحت از مقام رهبري درخواست مي‌كند كه پاسخگويي را از خود آغاز كند و به عنوان نمونه پاسخگوي مطالبات مطرح شده در نامه دو سال پيش اين انجمن باشد.
اجازه دهيد بدون تعارف و مجامله مشكل مطبوعات را با شما در ميان بگذاريم: انجمن دفاع از آزادي مطبوعات كماكان نقش مقام رهبري را در تضييقات غيرقانوني و شبه قانوني انجمن مطبوعات در اين نقش اصلي دانسته كه از طريق نهادهاي انتصابي تحت امر خود از قبيل قوه‌قضائيه، شوراي نگهبان، مجمع تشخيص مصلحت نظام، شوراي عالي امنيت ملي و سازمان صداوسيما، عرصه را بر مطبوعات آزاد و روزنامه نگاران مستقل به شدت تنگ كرده و ركن چهارم مردمسالاري در ايران را جدا مختل كرده است.

ادامه مطلب
گفتن چنین حملاتی تا چندسال پیش حتی به یک پاسدار ریقو می‌تونست سر یکی رو بباد بده. حالا اما کم مونده چوق به آنچه نه بدتر رهبر بکنند و تازه رهبر برای اینکه آبروش بیشتر از این نره روشو برمی‌گردونه که مثلا القا کنه که حالیم نشد.

نوشته: در ساعت: 3:46 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on گهی پشت زین و گهی زین به پشت  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی