Apr 07 2004

رابطه گوز با شقیقه

نوشته:     :::       Comments Off on رابطه گوز با شقیقه

جریان استات اویل و مهدی هاشمی که یادتان هست. همان شرکتی که آقای مهدی هاشمی آقازاده بهرمانی با عقد قراردادی با آنها، مبلغ 115 میلیون کرون باج سبیل گرفته بود را می گویم. امروز یک روزنامه نروژی بنام dagbladet مطلبی به طنز ازقول یک نشریه چپ که متعلق به گروهی است بنام (Fremtiden i våre hender) که در زیمنه محیط زیست فعالیت می‌کنند

نوشته به این مضمون که لوگوی جدید هیدرو (Hydro) یک شرکت نیمه دولتی دیگر نروژی که این شرکت هم دست بر قضا در امور نفتی فعالیت می‌کند شباهت زیادی دارد به کلمه الله. شاید برای نروژی‌ها این مساله طنز گونه باشد ولی برای ملت بدبخت خاورمیانه که اموالشان به تاراج می‌رود اصلا بهیچوجه من الوجوه طنز گونه نیست و برعکس بسیار هم جدی است.
اینکه دفعه قبل استات اویل باجی به هاشمی زاده‌ای داد و سبیل مبارک را چرب کرد و قراردادی را منعقد کرد و این شامورتی بازی برملا شد و باعث باز شدن چشمانی بر اینگونه روابط گشت. حالا اما این مساله باعث شده که شرکت دیگر نروژی از طریق دیگری وارد شود و بجای پرداخت رشوه، عشوه‌های ایدئولوژیک برای سران حکومت بیاید تا شاید از این طریق به نان و نوایی برسد. عاقلان دانند ما که در خریت و نادانی شهره‌ی خاص و عامیم.
نماینده هیدرو انکار می‌کند که این لوگو با کلمه الله شباهت دارد و لوگو یک کشتی بادبانی را نشان میدهد. حالا یکی نیست از این آقا بپرسد خوب عزیزجان شما بفرمایید که به چه دلیل یک شرکت نفتی لوگوی خود را بصورت یک کشتی بادبانی ترسیم کرده!! گوز به شقیقه چه ربطی دارد!؟ درصورتی که بدانیم که بزرگترین مراودات هیدرو با ایران است تازه متوجه می‌شویم که این گوز به کدام شقیقه مربوط می‌شود.

نوشته: در ساعت: 7:48 pm در بخش: طنز

Comments Off on رابطه گوز با شقیقه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی