Feb 29 2004

آزادی بدون قیدوشرط تمامی زندانیان عقیدتی سیاسی

نوشته:     :::       Comments Off on آزادی بدون قیدوشرط تمامی زندانیان عقیدتی سیاسی

دست به دل خونم زدی عزیز، یک چرخ توی اینترنت بزن تا بفهمی از چه می‌نالم از این می‌نالم که اگر اسامی زندانیان سیاسی ما را در ماشین‌های جستجوگر با حروف انگلیسی بنویسی خواهی دید که دنیای بیرون از زبان فارسی بیشتر در باره این عزیزان نوشته‌اند تا ما که باید این افراد را ارج نهیم. اینها کسانی هستند که بدون در نظر گرفتن عقایدشان همگی برای آرمانی به زندان افتاده‌اند و همچنین آنها که در این راه جان باختند تا ما با عافیت طلبی به پای صندوق‌های رای برویم و شناسنامه ننگین خود را به مهر ولایت ممهور کنیم تا مبادا از منافعمان چیزی کم شود.
افسوس و صد افسوس که عده ای جان و مال خود را در طبق اخلاص می گذارند و ما حتی سپاسی را از آنها دریغ می‌کنیم.
بچشم، این حداقلی است که از دست من برمی آید به امید آنکه دوستان وبلاگ نویس سوای علایق و سلایقی که دارند همگی حداقل در این حرکت هم صدا شوند. راستی کسی را سراغ داری که حاضر نباشد پای چنین بیانیه‌ای “آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانیان عقیدتی سیاسی” را امضا کند؟
دوستانی که علاقمند به همکاری هستند خواهشمندم هر کس نامهایی را که بخاطر دارد یا اگر لیستی را جایی سراغ دارید برایم ارسال کنید تا بتوانیم مدارک و استنادات بیشتری را در باره هریک از زندانیان سیاسی عقیدتی جمع آوری کنیم.
پی‌نوشت: دوستان از این ببعد سعی کنید نام جمهوری اسلامی را بر حکومت ایران نگذارید چون حکومت ایران یک جمهور نیست و یک حکومت خودکامه است. از اینرو سعی کنید از این ببعد آنرا بنام واقعی اش که همانا “حکومت خودکامه ولی فقیه” است نام ببرید.

نوشته: در ساعت: 8:14 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آزادی بدون قیدوشرط تمامی زندانیان عقیدتی سیاسی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی