Jan 29 2004

سقوط حتمی است

نوشته:     :::       Comments Off on سقوط حتمی است

حتی اگر نمایندگان متحصن را سرببرند از آنها دفاع نخواهم کرد. آنها خیانتی بس بزرگ به ملت ایران کرده‌اند تاریخ این اتهام را ثابت خواهد کرد.
آنها با فریب ملت و مایوس کردن آنها راه یک تحول بدون خونریزی را مسدود کردند و حقشان چیزی بجز فنا شدن به دست اقتدارگرایان نیست و این اتفاق بزودی خواهد افتاد.
نتیجه دیگری که از این تسویه حساب بدست خواهد آمد این خواهد بود که رژیم منفور ملایان یک دست خواهد شد و مردم با رودررویی مستقیم و بی‌پروا و بدون واسطه با متحجرین تسویه حساب آخر را البته با خونریزی بیشتر به سرانجام خواهند رساند.
نتیجه دیگری که از این روند حاصل خواهد شد شاهد مرگ اسلام و پان عربیسم برای همیشه در ایران خواهیم بود.
اینکه این رژیم خواهد رفت و خیلی زود هم خواهد رفت را یک اقتصاددان بسادگی به شما خواهد گفت. نیازی به تجزیه تحلیل‌های سیاسی ندارد. محاسبه خیلی ساده است.
جمعیت قبل از انقلاب منهای جمعیت امروز ایران چیزی معادل 30 میلیون نفر می‌شود. این 30 میلیون نفر همگی زیر 25 سال سن دارند. این لشکر بیکاران یکی دوسال است که درحال وارد شدن به بازار کار ایران هستند و سالانه بطور متوسط 1.5 تا دومیلیون بیکار را به بازار کار ایران سرازیر می‌کنند. حتی ژاپن هم قادر به تولید این همه موقعیت شغلی نیست چه برسد به ملاهای متحجر. سقوط حتمی است قیمت و زمان آن را ما تعیین می‌کنیم.

نوشته: در ساعت: 1:08 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سقوط حتمی است  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی