Jan 28 2004

می‌خواهید بدانید آنهایی که از

نوشته:     :::       Comments Off on می‌خواهید بدانید آنهایی که از

می‌خواهید بدانید آنهایی که از متحصنین حمایت می‌کنند از کجا خط می‌گیرند؟ بفرمایید بخوانید:
در چند روز گذشته اقشار مختلف مردم به شيوه هاي مختلف از تحصن نمايندگان ملت حمايت كرده اند.
در اين ميان تعدادي از وبلاگ نويس ها نيز با انتشار بيانيه اي پشتيباني خود را از اين اقدام نمايندگان مجلس اعلام كرده اند. در بخشي از بيانيه آنها آمده است:
ما امضاکنندگان بیانیه، اقدام نمایند‌گان تحصن‌کننده را عملی دموکراتیک دانسته، ثبات قدم آنان را در ادامه‌ی تحصن‌شان ستوده، و از آنان حمایت می‌کنیم. هم‌چنین از مردم تهران می‌خواهیم با حضور در مکان مجلس شورا و یا هر طریق دیگری که می‌توانند از این اقدام حمایت کرده، و با مشی ضددموکراتیک نهادهای غیرانتخابی‌ حکومت مبارزه کنند.
وبلاگ نگارها و كاربران اينترنت مي توانند براي حمايت از نمايندگان به آدرس زير مراجعه كنند:
لینک بوسیله من حذف شده
چیزی که آقایان یادشان رفته بنویسند این است که تعداد بیشتری از وبلاگ نویسها مخصوصآ وبلاگ نویسهای قدیمی و کار کشته از به زباله دانی ریختن کل رژیم حمایت کرده‌اند و کل امضاهای جمع شده (بیش از 500 امضا) در حمایت از تحریم انتخابات است این امضاها بمراتب بیشتر از کل حمایت کنندگان از تحصن است ولی خوب چه باک، مگر توقع دیگری هم از سایت امروز دارید!؟ مگر شک داشتید که این سایت که بوسیله عده‌ای از مامورین سابق ساواما هدایت می‌شود روش دیگری را هم اتخاذ کند!؟ مگر فراموش کرده‌اید که اینها !!دموکراصی!! را با صاد می‌نویسند و آن را هندوانه‌ای می‌دانند مربع شکل که فقط برای بچه آخوندها قابل خوردن است و نه برای ما.
تازه نه فقط سایت امروز از آقایان حمایت می‌کند از همه مهم تر مقالاتی است که درحمایت از تحصن نوشته شده را باید بخوانید و بدانید چه کسانی چنین قلم فرسایی کرده‌اند. برای نمونه این چهار نفر را داشته باشید ( مسعود بهنود، فرخ نگهدار، حسین درخشان و علی کشتگر) عجب لشکری را این آقایان قطار کرده‌اند. یکی مامور دولت فخیمه است و مواجب بگیر رادیو بی‌بی‌سی دیگری جیر بگیر برژنو و KGB سابق سومی دست نشانده شمس الوازلین و آخری هم که معرف حضورتان می‌باشد. آی که از این همه تلاش و تقلا دارند از نفس می‌افتند. بیچاره‌ها هرچه در خفا داشتند دارند به میدان می‌آورند. سنگین ترین سلاح این مفلوکین مسعود بهنود است، لشکر نویسندگان حمایت کننده‌شان سه‌تا و نصفی نویسنده هستند همین. یک هفته هست روزانه ده تا بیست مقاله در حمایت از تحریم دریافت می‌کنم باور کنید حتی نیمی از آنها را هم نتوانستم روی نت بگذارم، پوزش می‌خواهم، طرفداران زیاد از حد شده‌اند. خودم هم تصورش را نمی‌کردم این همه حمایت کنند.

نوشته: در ساعت: 1:52 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on می‌خواهید بدانید آنهایی که از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی