Jan 26 2004

داشتم اخبار بی‌بی سکینه را

نوشته:     :::       Comments Off on داشتم اخبار بی‌بی سکینه را

داشتم اخبار بی‌بی سکینه را می‌خواندم چشمم افتاد به تصویر امام امت! همین عکس بقل را می‌گویم. نگاه کنید ببینید چه کسی برما حکومت می‌کند! مردک اگر یک بیل بدهی دستش و از اش بخواهی یک متر مربع را پاکن کنه و یک چیزی توش کشت کنه تا شکم واموندت رو سیر کنه، قبل از اینکه اون یک متر رو شخم بزنه جون از کون‌اش در رفته. ولی همین آدم مافنگی و ریقو هفتاد میلیون پیر و جوان، بزرگ و کوچک را منتر خودش کرده. شیطان میگه بزن دو دستی توی سرش تا ریق‌اش در برود. بدبختانه دسترسی بهش نداشتم وگرنه چنان می‌زدم توی مغز سرش که ریق رحمت را همراه دیگر جامهای زهر سربکشد.
چند وقت پیش که ایران بودم ملت یک جوک تازه برام تعریف کردن بد نیست شما هم آن را بخوانید.
نقل است که روزی می‌بینند دم در خانه رهبر با شاش شعار نوشته‌اند “مرگ بر خامنه‌ای”. آقا به ماموران امنیتی دستور می‌دهد که بیایند و شاش را آزمایش کنند ببینید چه کسی شعار را نوشته.
پس از تجزیه و تحلیل شاش به حضور مبارک! می‌رسند و می‌گویند قربان دوخبر برایتان داریم یکی خوب و دیگری بد. امام چهاردهم هم می‌گوید اول خوب‌اش را تعریف کنید و بعد خبر بد را.
مامور می‌گوید: قربان خبر خوب اینکه، شاش را تجزیه کردیم شاش ملعون هاشمی رفسنجانی بود. آقا سوال می‌کنند خوب خبر بد چی است، میگویند: قربان شعار ولی دست خط همسر جنابعالی است.
حالا شما فکرش را بکنید رهبری که مردم برای اش اینگونه جوک‌ها را می‌سازند همان بهتر که یک متر زیر زمین باشد تا روی زمین.

نوشته: در ساعت: 12:16 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on داشتم اخبار بی‌بی سکینه را  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی