Jan 25 2004

تحریم، تحریم و باز هم تحریم

نوشته:     :::       Comments Off on تحریم، تحریم و باز هم تحریم

نکته اول: دوست عزیز فضولک مطالبی را در نظرخواهی من نوشته که آنها را اینجا معکس میکنم و پاسخی در جوابش خواهم داد:
خسن آقای عزيز به پيشنهاد خانم تيرداد در نظرخواهی پست قبلی ات توجه کن. فراموش نکن که در سايت موافقان نظام اسلامی (گيرم با اصلاحات) اميد ميلانی جائی برای امضای کاربران عادی اينترنت (بدون وبلاگ) هم در نظر گرفته و از روی زرنگی اش تعداد کل آرا را اعلام ميکند نه فقط وبلاگنويسان را
خيلی از دوستان هستند که انتخابات را تحريم کرده اند و حتی لوگوی تحريم را در وبلاگشان هم گذاشته اند يا لوگوی اختصاصی خود برای تحريم را در وبلاگشان نصب کرده اند. اسم آنها هم در ليست صفحه تحريم اضافه نشده…نمونه اش وبلاگهای افشين زند….الان وقت پرداختن به اختلاف نظرها نيست. در اين نکته که اتفاق نظر داريم بايد متحد عمل کنيم
خسن آقای عزيز خواهشمندم نام اين وبلاگها را هم در ليست تحريم انتخابات اضافه کنيد. صاحبان محترم وبلاگهای طرفدار تحريم از شما هم خواهشمندم توسط ايميل يا در اين نظرخواهی به خسن آقا اطلاع دهيد تا اسمتان را اضافه کنند. چون اين امکان برای خسن آقا نيست بيش از ۸۰۰۰ وبلاگ را چک کند و نام شما را استخراج نمايد. دوستان در اين نکته بيتييد متحد عمل کنيم تا ببينيد برخلاف نظر اميد حتی کاربران اينترنت نيز ميتوانند در سرنوشت مملکتشان تاثيرگذار باشند
خسن آقای عزيز ميل باکس شما پر شده و ديگر ايميل نميپذيرد لطفن يا سريعتر آن را خالی کرده يا با ايجاد چند آدرس ايميل ديگر ايميلهای ارسالی از کاربران طرفدار تحريم را دريافت نماييد.
پاسخ:
دوست عزیز اگر من اسم کسانی را از قلم انداخته‌ام بخاطر همان موضوعی است که خودت نوشتی “من امکان شناسایی تمام وبلاگ‌ها را ندارم و دوستان اگر برای من یک میل بفرستد مشکل حل خواهد شد.
نکته دیگر اینکه در مورد دیگر کاربران (بدون وبلاگ) بخاطر این موضوع اسمشان ذکر نشده چونکه شناسایی این افراد کار مشکلی است و دیگر اینکه هدف ما جمع آوری اسامی وبلاگ نویسان بوده نه تمام ملت ایران! که این کار بسیار مشکل خواهد بود ممکن است رژیم وانمود کند که همه موافق رژیم‌اند ولی من و تو که نیک میدانیم که 90 درصد ملت با کل رژیم مخالفند. پس قبول کن اگر بخواهیم همه را ثبت کنیم احتیاج به یک لشکر نگارنده برای اینکار داریم و خُسن آقای مفلوک به تنهایی از پس این کار بر نخواهد آمد. درمورد میل هم من یک میل جدید تهیه کردم که متاسفانه هنوز آماده نیست (سرور مربوطه 24 ساعت زمان می‌خواهد) آدرس‌اش را هم اینجا می‌نویسم ولی حداقل تا فردا کار نخواهد کرد (hasanagha@c2i.net).
درمورد آقای افشین زند هم مثل دیگران من اطلاع نداشتم که ایشان می‌خواهند که اسمشان در لیست باشد وگرنه من اسم همه را در لیست قرار خواهم داد و برای من هم فرقی نمی‌کند که حسن باشد یا حسین.
نکته دوم:
ترانه تيرداد هموطن عزیز در نظرخواهی نوشته‌اند :
حسن آقا اونهايی كه هيچوقت در اين ٬ناانتخاباتها٬ شركت نكردن حالا هم انتخابات رو تحريم مي كنند هم سرنكوني ج.ا.ا. را مي خواهند، وبلاك هم ندارند اسمشون رو كجا مي نويسي؟ اسم من را هم اضافه كن باضافه ۲۰ ميليون حق راي دار تحريم كننده!
آرزو بر جوانان “٬حسن” است.
ترانه جان خُسن‌آقا یک علف آدم هست اون هم آن سر دنیا توی مملکت یخ‌بندان نروژ حالا شما به من بگو یک همچین آدمی مگر چندتا دست داره!؟ از قدیم هم گفتن یک دست چندتا هندونه نمی‌تونه برداره. من تا اینجاشو هم که بخوای حساب کنی به اندازه‌ چهارتو آدم هندونه برداشتم و دارم بادفتق می‌گیرم. یکی از دوستان هم زحمت بکشه و اسم دوستان خانه بدوش! (منضورم بدون وبلاگ است) مثل شما رو ثبت کنه، تازه من اگر اسم شما رو ثبت کردم فردا یکی میاد می‌گه “آقا این اسامی قلابی و دروغه همه‌اش” اونوقت من خاک برسر چه جوابی به ملت بدم!؟
نکته سوم:
دوستان عزیزی که تحریم انتخابات را برای کندن شر این حکومت مفید میدانند لطف کنند و لینک و لوگوی صفحه تحریم را در وبلاگشان قرار دهند تا همه بدانند که تحریم جدی است و دیگر چیزی از عمر ننگین این حکومت باقی نمانده. این عمل هم برای روحیه دادن است و هم برای شناسایی همفکران. وقتی من به وبلاگ دوستانی که از لوگو استفاده می‌کنند سر می‌زنم احساس می‌کنم که در خانه خودم هستم. این احساس هم‌بستگی است که رژیم را از جا جاکن خواهد کرد. با اینکار به هم‌وطنانی که وبلاگ ندارند نشان می‌دهیم که آنها تنها نیستند و ما هم مثل آنها فکر می‌کنیم.
زود باشید حتی آنهایی که بلد نیستند چگونه لوگو را در تمپلیت قرار دهند کدهای مربوطه را مثل یک مطلب معمولی می‌توانند در وبلاگشان قرار دهند.
آنهایی هم که شک دارند و هنوز در این شک‌اند که رژیم باید برود یا نه! کافی است به استدلال‌های این وبلاگ نویس جوان که در پی می‌آید توجه کنند تا دریابند که چه ساده است ترد این رژیم، هم اصلاح طلب و هم غیر اصلاح طلب آن. این هم لینک مطلب:
نامه سرگشاده به نمايندگان متحصن
وبلاگ دشمن در خانه
آیا بعد از خواندن نوشته این هموطن جوانمان می‌توانید به چنین نمایندگان بی‌لیاقتی رای بدهید؟ و اگر پاسختان منفی است، آیا راه دیگری هم بجز تحریم انتخابات برایتان باقی است؟ یا شاید ترجیح می‌دهید به اقتدارگرایان رای بدهید!؟ اگر راه سومی وجود دارد! من را هم از این گمراهی نجات دهید.

نوشته: در ساعت: 7:35 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تحریم، تحریم و باز هم تحریم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی