Jun 24 2002

افشاگری چیزهای جالبی را پیگیری

نوشته:     :::       Comments Off on افشاگری چیزهای جالبی را پیگیری

افشاگری
چیزهای جالبی را پیگیری میکنم که درحال پایان یافتن است پسفردا روی نت میگذارم اول باید کسی را که میخواهم سکه ی یک پول کنم سر عقل بیاورم اگر قبول نکرد که خود اطلاعاتش را در اختیارتان بگذارد بعد خودم به مسلخ خواهم بردش این رشته کنکاشی است که در پی یافتن این حرامزادگان دست نشانده پیدا کردم، یکی شان را حتی عکسش را پیدا کردم به او تا پایان تحقیقاتم امان میدهم اگر خودش خودش را معرفی کرد که خوب از افشای عکسش خوداری میکنم اگر نه عکسش را هم روی نت خواهید دید او همان کسی است که به من ، امید میلانی ، سپهری و احسان میل داد که میخواهد Perisanblog را hack کند ولی ما دستش را خواندیم و پس از پیگریهایی آدرس خانه اش را هم پیدا کردم. بدبخت خود فروخته با ملت بازی نکن عاقبتش را دیگران دیدن تو هم خواهی دید. او با حداقل دو اسم مینویسد وبا اسم سومی به من و دیگران که مخالف رژیم هستیم میل داد تا مثلآ ما را سکه یک پول کند. دمت در تله ی من است بیچاره ، امشب برایت در سه آدرس مختلف پیقام فرستادم تا بدانی که دستت رو شده تو مهره سوخته ای. قرار من و تو 25 زوئن 2002 .

تکرار مکررات
امروز تصمیم داشتم که یک بحث جدیدی رو شروع کنم که متاسفانه نامه ای دریافت کردم که مرا مجبور کرد مجددآ به همان موضوع قبلی برگردم . دوباره مثل یک صفحه سوزن خورده تکرار مکررات بکنم ولی چه باک تا زمانی که نیاز به اینگونه صحبتها باشد حُسن آقا هم اینجاست و اگر لازم باشد مثل صفحه سوزن خورده خواهد خواند. بهتر است نامه این دوست عزیز را باهم بخوانیم و بعد برگردم سر ایراداتم به این نامه.



براي بار دوم خدمت شما دوست عزيز سلام عرض ميكنم! اميدوارم اينبار متوجه عرايضم بشي، ولله راستشو بخواين من فقط ميخواستم عرض كنم كه اگه امكان داره حد اقل شما بيخيال اين پرشين بلاگ بشين . چون همه دوستان عوض اينكه به حرف هاي قبلي شون برسن و اون مطالب دوست داشتني شونو بنويسن ، دارن در مورد اين سايت مزخرف مينويسن و اين خيلي دردناكه كه يك نويسنده نوشتن شو ول كنه و خواننده ها رو در انتظار نوشته هاي قشنگ بذاره . منم اينبار يونيكد نوشتم . اميدوارم متوجه شده باشي. خدا حافظ.


دوست عزیز نوشته اید دونامه باور بفرمایید من فقط همین را دریاف کردم البته دوتا نامه بود ولی محتوای هر دو یکی بود و هر دو بصورت یونیکد. دوست عزیز مینویسند که بی خیال باشیم، دوست عزیز برای شما که در جنوب آمریکا زندگی میکنید شاید خیلی ساده باشه که ما بی خیال باشیم ولی گمان نمیکنم اون جوانی که در ایران هرروز با مشکلات عدید دست و پنجه نرم میکنه با شما هم عقیده باشه. همانطوری که این دوست عزیز میدونن امروز اطلاعاتی رو که در عرض 1 دقیقه ناقابل از میل ایشون استخراج کردم و آن را برای خودشان میل کردم، شاید این اطلاعات از نظر یک استفاده کننده عادی از کامپیوتر بی ارزش باشه ولی برای کسانی که دنبال شناسایی افراد هستند اطلاعات فوق العاده خوبی هست. و با آگاهی از اینکه رژیم ISP ها را در ایران مجبور به ثبت ساعات و اسامی استفاده کنندگان کرده، در آنصورت شناسایی افراد کار ساده ای خواهد بو. باز هم گوشزد میکنم این را برای ترساندن افراد نمیگویم چون در آنصورت همان کاری را کرده ام که رژیم میخواهد. با کمی دقت میتوان جلو اینجور چیزها را گرفت.
در انجا میخواهم چند نکته را همرا با چند تکنیک ساده برا جلوگیری ار شناسایی یادآوری کنم.
برای جلوگیری از شناسایی بهترین کار استفاده از کافی نت ها است مخصوصآ اگر مطالب را از قبل ویرایش کنید و آنها رو بر روی یک فلاپی ضبط کرده به یک کافه نت بروید و آن را بر روی نت قرار دهید. چنانچه در خانه خود اینتر نت دارید در صورت امکان نوشته هارا بصورت offline انجام دهید و بعد از پایان online شوید مطالبتان را بر روی نت بگذارید و مجددآ offline شوید با اینکار زمان قرار گرفتن روی نت خیکی کوتاه میشود و در ضمن با online و offline شدن IP شما عوض میشود و امکان ردیابی را مشکل میکند. درصورت امکان بین کارهای معمولی خود و کارهای سیاسی همیشه یک online و offline انجام دهید. هنگام سوار کردن برنامه های کامپیوتر از دادن اسم واقعی خود خوداری کنید، مثالی میزنم تا منظور خود را بهتر بیان کنم. چنانچه قصد سوار کردن Windows را دارید حتمآ اسم و مشخصات خود را غلط به Windows بدهید، زمان سوار کردن دیگر برنامه ها هم از همین روش استفاده کنید. در windows های امروزی گاهی اوقات از شما سوال میشود که آیا میخواهید نام و Password خود را در ضبط کنید یا از اینکار خوداری نمایید یا اسامی غلط بدهید. درمورد میل حتی اگر ISP شما آدرس میلی در اختیارتان میگذارد از این ادرس فقط برای کارهای شخصی استفاده کنید. و حتمآ برای کارهای سیاسی از میلی در یاهو (Yahoo) و یا هات میل (hotmail) استفاده کنید. من روزانه 1300 تا 1600 میل را روانه ایران میکنم همگی این میلها سیاسی هستند و همگی را با Yahoo و hotmail ویا میلهای دیگر با نام و ادرس غلط میفرستم، امکانات زیاد است پس نیازی به پرشین بلگ نیست از قوه خلاقیتتان استفاده کنید، روشها بسیارند و بخاطر همین موضوع است که رژیم روز بروز ذلیل تر و ذلیل تر میشود. یک موضوع فنی دیگر خواهشمندم مکاتبات را با روش یونیکد UTF-8 بنویسید. دو تا نظر هم توی نطرخواهی ما (من و حُسن آقا) بود که خیلی جالب بود دوست داشم به آنها هم پاسخ بدهم.
اولی این است “خیلی بیمزه بود” خوب این که بستگی به سلیقه داره من هم که ادعا نکردم که بتوانم به سلیقه همگان بنویسم و این یکی یک کمی گنگ است “kheily boughy! chand sale iran nabody?” دوست عزیز زمانی که شما توضیح نمیدهید که چی چی من بوق هست چطور بنده میتوانم خودم را اصلاح کنم، میپرسید چند سال در ایران نبوده ام دوست عزیز 25 سال ولی باور بفرمایید اشخاصی را در ایران شخصآ میشناسم که حتی نمیدانند نماینده شهرشان در مجلس چه کسی است . پس قبول بفرمایید که بنده همچین بوق بوق هم نیستم ولی در هر صورت متشکرم از نظری که دادید ولی کمی توضیح شاید مرا بهتر قانع میکرد.
البته گمان نکنید که فقط نامه های اینجوری دریافت میکنم ولی من عادت دارم فقط انتقادات را پاسخ گوباشم نامه های تشویقی را برای خودم نگاه میدارم و آنها را فقط با تقاضای نویسنده اش روی نت میگذارم.
درخاتمه ی این مطلب با اجازه از فضول از وبلاگش کپی کردم این را هم از آنجا داشته باشید که چندروزی است نمینویسد و امید و آرزو دارم که دوباره بنویسد چون ایران به اینگونه جوانان نیاز دارد.
٭ ما در روزگاری هستيم هليا، که بسياری چيزها را ميتوان ديد و باور نکرد و بسياری چيزها را نديده باور کرد.
هليا! يک سنگ بر پيشاني سنگي کوه خورد . کوه خنديدو سنگ شکست . يک روز کوه ميشکند . خواهي ديد.
هليا! خشم زمان من بر من مرا منهدم نميکند. من روح جاری اين خاکم .
من روان دائم يک دوست داشتن هستم .
……



سلطان بهرمان
در نماز جمعه این هفته مجددآ مشخص شد که جایگاه هاشمی بهرمانی کجاست همانطور که باز ملت از سالها پیش میدانست و امروز هم میداند، که هاشمی جایگاهی برتر از قانون، برتر از مجلس و حتی برتر از ولی فقیه دارد و به چیزی کمتر از پادشاهی قانع نیست. این ملت با بودن هاشمی در صحنه سیاسی ایران هیچ گاه نخواهد توانست حتی یک دمکراسی نیم بند را هم بدست آورد. اینرا هم ملت بخوبی میداندکه سخنان این جمعه هاشمی نشان از آن دارد که بازگشت یزدی و سکوت مرگ بار به اصطلاح اصلاح طلبان چیزی نیست جز توافق پشت پرده با آمریکا و به حراج گذاشتن باقیمانده هستی ملت. پس امید است که روشنفکران کودن این آب و خاک همچون ملت لحضه ای از خواب 1300 ساله خرگوشی خود بیدار شوند و بجای لاس زدن با این یا آن گروه، با اتحاد و انسجام گریبان هاشمی و باقیمانده این رژیم منحوس را گرفته و تا قبل از بنابودی کشیدن و تجزیه ی ایران او و دیگران را از صحنه گیتی پاک کنند.

نوشته: در ساعت: 12:24 am در بخش: گوناگون

Comments Off on افشاگری چیزهای جالبی را پیگیری  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی