Dec 22 2003

ایا کسی یک پراکسی سرور

نوشته:     :::       Comments Off on ایا کسی یک پراکسی سرور

ایا کسی یک پراکسی سرور برای مبارزه با سانسور سراغ دارد. یکی چیزی که به راحتی قابل نصب کردن و برداشتن باشد. cgi یا چیزی در این مایه‌ها سوار کردن‌اش هم باید ساده باشد.
برای اینکه با سانسور احتمالی که در روزهای نزدیک به انتخابات بوجود خواهد آمد بد نخواهد بود اگر چند تایی از ما که خارج از ایران هستیم سایتهایی را برای اینکار درنظر بگیریم تا بتوانیم در سر بزنگاه راههای سانسور را حداقل برای یک مدت کوتاه هم که شده باز نگه داریم. یک چیزی در مایه همان چیزی که امید گاهی اوقات استفاده می‌کند.
روزنامه VG می‌نویسد: آقای پُل برمر در مصاحبه‌ای در CBS فرموده‌اند که صدام بدبخت توی سلول زندان صبح تا شام باید به عکس آقای جرج بوش نگاه کن. بنا به نقل قول این روزنامه نه تنها عکس دیکتاتور بوش به دیوار سلول صدام آویزان است بلکه دو عکس دیگر هم به دیوار زندان آویزان است این دوعکس متعلق به اودای وقصی دو پسر صدام هم برای زجر دادن او به دیوار سلول زندان آویزان شده. شاید بد نباشد که این اخبار را به گوش خامنه و هاشمی هم رساند تا بدانند که آدمهای دیگری هم در دنیا پیدا می‌شوند که اگر مریض تر از آنها نباشند دست کمی هم از آنها ندارند وچنانچه مراعات ملت ایران را نکنند در آینده نه چندان دور شاید مجبور شدند با این بیمار روانی بوش روبرو شوند و مزه شکنجه‌هایی را که در طی این 25 سال به ملت ایران دادند خود نیز بچشند

نوشته: در ساعت: 1:32 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ایا کسی یک پراکسی سرور  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی