Dec 21 2003

نه روسری نه توسری

نوشته:     :::       Comments Off on نه روسری نه توسری

امروز مطلبی رو توی گویا نیوز خوندم که داشت منو به گریه می آنداخت. چند سطر از این نوشته را برایتان نقل می کنم تا شما هم متوجه شوید چرا داشت گریه ام می گرفت.

نامه حسين خداداد به آيت الله منتظري پيرامون حجاب اجباري
به نام خداوند مهربان كه اختيار را در امر دين حكم كرد.
محضر مبارك حضرت ايت الله اقاي شيخ منتظري دامت بركاته
لادين لمن لاعقل له (بحار 77/158) كسي كه عقل خود را بكار نمي گيرد، دين ندارد. بنده عاجز مانده ام كه عقل را در دينم راه بدهم يا سكوت و اطاعت كوركورانه در احكام دين. آيا بايد احكام امضايي از روز خارج شده را بپذيرم يا سخن معاصر را گوش كنم.
امام باقر(ع) از رسول گرامي اسلام(ص) نقل مي كند «اگر روايتي از رسول خدا نقل شد، آنچه را كه قلب آدمي نسبت به آن واكنش مثبت نشان داده و پذيراي آن مي شود بايد پذيرفت و به كار بست و آنچه قلب آدمي نسبت به مفاد آن واكنش منفي نشان مي دهد كه در متن روايت مي گويد «ما اشمازت قلوبكم … آنچه قلب شما از آن مشمئز مي شود.»(كافي 1/401 ش1 .
باقی نامه را چنانچه خواستید می توانید در این آدرس بخوانید.

فکرش را کرده اید!؟ 25 سال از زندگی من و شما را آخوند فریبکار بهدر داده تا تازه با سوال از یک ملا که چند سانتیمتری دماغ خودش را هم با هزار مشکل می تواند ببیند سوال شود که آیا زنان می توانند چادر از سر بردارند یا نه! حتمآ ملای فریبکار هم بعد از هزار و یک عشوه مکش مرگ ما می خواهد جواب بدهد که بعععله مرحمت فرموده ایم اجازه می دهیم زنها با احتیاط چادر از سر بکنند.
بیش از نیم میلیون کشته دادیم 1000 درصد فقیر تر شدیم، آبرویمان را در دنیا بردند تا تازه با هزار عشوه به ما اجازه کاری را بدهند که در زمان شاه دیکتاتور یک امر طبیعی می نمود و هیچ کس هم به خودش حتی اجازه این را نمی داد که از این سوالهای بی ربط بکند. حالا متوجه شدید چرا داشت گریه ام می گرفت.
شاید این گونه مسائل باعث شود تا عده ای که هنوز در خوابند از خواب بیدار شوند و درک کنند که هیچ امیدی نمی توان به این رژیم داشت و تنها راه نجات سرنگونی چنین رژیمی است، حتی اگر هزینه های سرنگونی چنین رژیمی بسیار سنگین تر از قیام 57 باشد.

نوشته: در ساعت: 6:28 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نه روسری نه توسری  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی