Dec 19 2003

اين ايميل را شخصی فرستاده

نوشته:     :::       Comments Off on اين ايميل را شخصی فرستاده

اين ايميل را شخصی فرستاده که چون ناشناس است گيرنده ايميل اسمش را گذاشته ( اميد)
فکر ما باشيد
نطق پذيرش جايزه نوبل شيرين عبادی فرصتی از دست رفته ای بود برای ايرانيانی که در صول ۲۴ سال گذشته در ديکتاتوری اسلامی از نظر حفوف انسانی زجر کشيده اند .
دليل اين از دست رفتن چيزی نيست چز همان بيماری مذمن که در عده ای زيادی از ايرانيان نسل قديمی وجود دارد و ان فراموش کردن مشگل خود و پرداختن به مساله ديگران است
اين بسيار رنج اور است که سالهاست ايرانيان به مسائل خود بيتفاوت هستند و در مقابل به مسائلی چون جنگ امريکا با ترورو يا اعتراض در برابر سياست دولت امريکا و حتی پشتيبانی و تطاهرات برای فلسطينيان.
(( ۱۴۰۰ سال پيش جنگی بين دو عرب بر سر قتل دختری بنام اوراينه در گرفت يک عرب خليفه بود و ديگری نوه پيغمبر دو گروه در کربلا روبرو شدند و طبق سنت عربها تا انجا که ميشد از همديگر کشتند به اضافه زنان و بچه ها .
حالا بيشتر دنيای عرب اين ماجرا را فراموش کرده اند ولی ايرانيان هنوز برايشان سوگواری ميکنند و به سر و کله حود کوبيده و سر خود را با قمه زخم ميکنند در خالی که هيج مراسمی برای قهرمانان خود که در طول ۲۵۰۰ سال تاريخ ايران پا به عرصه گذارده اند ندارند .
ايرانيان روز ملی ندارند که به ان مفتخر باشند . مراسمی که تاريخ ايران را بياموزند و به ان مفتخر باشند و ايران را اول و مهمترين قرار بدهند.
برای توصيح بيشتر مساله ايرانيان به مردم جهان بهتر است اينطور بگويم که تصور کنيد مردم يهود بجای ادای احترام برای قربانيان فاجعه يهود برای مرگ ۷۲ ژنرال المانی که در يک جنگ بی اهميت کشته شده اند سوگواری کند .
خنده دار است . نيست ))
هر کس ميتوانست اميد داشته باشد که زنی که از نظر بين المللی شناخته شده است و تمام دنيا به نطق قبولی جايزه او گوش ميدهند و متمرکز شده اند به نبود ازادی– اعدام های دسته جمعی — زير پا گذاردن روزانه حقوق انسانی بپردازد و از اين فرصت استفاده کند نه اينکه به تبليغ سياست خارجی جمهوری اسلامی در مورد جنگ امريکا با ترور يسم و فلسطين بپردازد اين فراموش کردن مردم خود از طرف شيرين عبادی بسيار غم انگيزه .
شيرين عبادی در همان سنت که بدبختی ملت فراموش ميشودمسائلی چون کشتار دسته جمعی زندانيان سياسی در سپتامبر ۱۹۸۸ –تجاوز به دختران باکره قبل از اعدام برای جلوگيری انها از رفتن به بهشت –زندانی کردن دانشجويان و فعالين سياسی –کسانی که در جنگ برای دفاع از وطن هرچه داشتند از دست دادند —
فقر ايرانيها –بچه های خيابانی –جوانانی که در ملا عام شلاق ميخورند را فراموش کرد و بجايش از جه حرف زد
فلسطينيان زندانيان گوانتاتامو!!!! طوری که انگار مردم جهان به اندازه کافی به اين مسائل نميپردازند نسل قبل که ما را به اين کثافت کشاندند بار ديگر ما را و اينده مار را در انتهای خط نگه ميدارند .
شايد روزی انها ياد بگيرند که خيريه در خانه اغاز ميشود بگذاريد اول مردم خانه خود را ازاد کنيم و بعد به زندانيان گوانتانامو بپردازيم با بهتر بگويم همانطور که مردم در خيابان دسته جمعی شعار ميدهند .
به فلسطين کار نداشته باشيد يه کم بفکر ما باشيد.
اينحا ميخواهم به شيرين عبادی بگويم .
وطيفه شما در برابر ملت ایران که تاریکترین دوره تاریخ خود را میگذراند است . حمهوری اسلامی به اندازه کافی
امکانات ما را برای مساله فلسطين به هرز ميدهد مدرسه و بيمارستان برای فناتيک ها در لبنان و بوسنی ميسازد .
و از هر ايده ئولوژی غير دموکرا تيک حمايت ميکند.
امروز شما ميتوانيد سخنگوی همه مردان و زنان و پسران و دخترانی که در زندان جمهوری اسلامی جان خود را از دست دادند و يا هنوز وير شکنجه زجر ميکشند باشيد .
اين افتخاريست که شما برنده اين جايزه شده ايد ولی اگربهر دليلی با رژيم چه اصلاح طلب چه محافظه کار همراه شويد. در اينده هيچ گونه احترامی بين مردم ايران و همکيشان خود نخواهيد داشت .
لطفا فرصت را حرام نکنيد .
ترجمه این متن بوسله نانا

نوشته: در ساعت: 2:24 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اين ايميل را شخصی فرستاده  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی