Dec 18 2003

مصاحبه مطبوعاتی محمد خاتمی

نوشته:     :::       Comments Off on مصاحبه مطبوعاتی محمد خاتمی

سوال: آيا در سطوح بالای نظام تصميم گرفته شده كه كسی ردصلاحيت نشود؟
جواب: هرگز چنين تصميمی گرفته نشده است، البته مذاكراتی صورت گرفته. نظر نظام از سطح رهبری گرفته تا ما، اين است كه سختگيري‌ها زياد نباشد و در چارچوب قانون باشد، هم‌چنين بعضی بهانه‌هايی كه برای ردصلاحيت‌ها هست را كنار بگذاريم و واقعا امور را به سندهای دقيق قانونی مسترد كنيم.
سوال: آیا کروبی در انتخابات شرکت می کند.
جواب: از خودشان سوال كنيد ولی من معتقدم كه ايشان در انتخابات شركت كنند و فكر مي‌كنم كه تصميم گرفته‌اند ثبت‌نام كنند.
سوال: آيا ابراهيم يزدی و همفكرانش اجازه‌ شركت در انتخابات را دارند
جواب: اميدوارم كه همه بتوانند در انتخابات شركت كنند.
تحریم انتخاباتناز بشی تو ایشاالله. چشم نخوری ایشاالله، هم تو هم رهبر عظیم الجثه. آخه از قرار معلو صدای انقلاب مردم به گوش حضرات رسیده و فهمیده‌اند که کار بدجوری خراب است و اگر مردم از شرکت در انتخابات خودداری کنند آنگاه است که همه چشمها بطرف جمهوری ظلم برخواهد گشت. البته نه که خیال کنید این رژیم از نگاههای دیگران شرم داشته باشد ها! نه خیر، اینها از چیزی شرم ندارند ولی خوب ترس بسیار دارند. مخصوصآ از زمانی که برادر صدام مثل موش آب کشیده به دام افتاده و همچنین آمریکا شدیدآ درپی به تله انداختن بن لادن است بدجوری لرزه به ستون فقرات اسلام ناب محمدی افتاده. فکرش را بکنید! در روز انتخابات هیچ صفی درمقابل مراکز رای گیری نباشد و پس از شمارش عددی برابر 30 درصد از صندوقها بیرون بیاید آنگاه است که رژیم باید پاسخگوی جامعه‌ی جهانی شود.
این را که می‌گویم نه فقط بخاطر سخنان خاتمی است ها! اگر سخنان دیگر سردمداران را هم خوانده باشید و هم‌چنین خبرهایی که در مورد ثبت‌نام‌ها منتشر می‌شود را پی‌گیری کنید می‌بینید که گروهایی چون ملی! مذهبی‌ها و همچنین نوکران آمریکا مثل آقای یزدی و دارودسته توده‌ای‌ها و خلاصه همه و همه بسیج شده‌اند تا مردم را باز بفریبند و به پای صندوق‌ها بکشانند. قبول کنید اگر مثل سابق می‌شد جهان را با پرکرد صندوق‌ها با آرای قلابی پرکرد حتمآ این کار را می‌کردند ولی خوشبختانه امروز دیگر با چشمان تیزبین خبرنگاران به این سادگی‌ها نمی‌شود جهان را فریب داد.

نوشته: در ساعت: 11:43 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مصاحبه مطبوعاتی محمد خاتمی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی