Jun 17 2002

هشدار به تمام تلفن كنندگان

نوشته:     :::       Comments Off on هشدار به تمام تلفن كنندگان

هشدار به تمام تلفن كنندگان به ايران بوسيله كارت تلفن
با عرض پوزش از اینکه امشب خیلی مینویسم ولی گویا امشب شب رندان است، این هم مطلبی که چند لحظه پیش از دوستی در آلمان دریافت کردم. این موضوع تلفن میدانستم که در فرانسه رایج شده ولی از اینکه در آلمان هم اینکار ادامه پیداکرده خبر نداشتم. با تشکر از این دوست عزیز که خواستند نامشان محفوظ بماند.
طبق آخرين خبر رسيده ، آخرين حربه اي كه رژيم براي كنترل تماس ايرانيان داخل با ايرانيان خارج از كشور بكار ميبرد، فروش كارتهاي تلفن مخصوص ماهواره سپاه پاسداران به كيوسكها و فروشندگان كارت تلفن ايراني مقيم خارج حتي تا 10 درصد زير نرخ متداول كه براي فروشنده ناآگاه متضمن سود بيشتر است، ميباشد تا از اين راه تلفنها وتماسهاي خارج با داخل را به آساني كنترل كرده و رد و بدل ارتباطات را زير نظر گيرد. اين اقدام به كنترل كاناليزه كردن آن چند ماه پيش از فرانسه آغاز گشته و دامنه آن تا به اروپاي مركزي و شمالي نيز گسترش پيدا كرده است. ماهواره مورد استفاده سواي ماهواره هاي متداول مخابراتي بوده و تماماْ زير نظر اداره روابط عمومي سپاه اداره ميگردد. از كليه هموطناني كه در اين رابطه اطلاعات بيشتري در اختيار دارند تقاضا ميگردد تا با در دسترس گذاشتن اطلاعات خود در معرض همگان اين اقدام غيرقانوني رژيم ايران را با جوابي در خور پاسخ گويند.
نمايندگان منتخب مجلس و شخص رييس جمهور منتخب مردم بايد كه طبق وظايف محوله به ايشان، پاسخگوي چنين اتهاماتي بوده و سره را از ناسره مشخص نمايند.
با آرزوي پيروزي منطق و حقيقت بر دروغ و طريقت.
يك ايراني

نوشته: در ساعت: 12:57 am در بخش: ملای حیله گر

Comments Off on هشدار به تمام تلفن كنندگان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی