Nov 26 2003

ياد آوری به مردم ایــــران

نوشته:     :::       Comments Off on ياد آوری به مردم ایــــران

این مطلب از نظرخواهی شمر کپی برداری شده
برای هر انسانی لحظاتی درخشان در زندگی هست که فراموش نخواهد شد تمام خاطرات بشر پس از گذشت زمان کمرنگ و کمرنگ‌تر شده و کلی از آنها فراموش مي‌گردد.
یکی از خاطراتی که به روشنی برای همیشه در ذهن من جا خواهد داشت و تا دم مرگ فراموش نخواهم کرد روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است آن‌روز در پادگان عشرت‌آباد تهران من چيزهائی بچشم ديدم که هيچ کتاب و فيلمی قادر به تشريح آن نخواهد بود و حتی خودم آنچه را ديدم قادر به انتقال کامل به ديگری نيستم.
آن روز تاريخی من آن قدرت عظيم مردمی را ديدم که سال‌ها راجع به آن خوانده بودم من مردم را به شکل اقيانوسی ديدم که با امواج سهمگين شانه به شانه يکديگر عقب مي‌رفتند و جلو مي‌امدند و با هر خروش ديوار سنگی يکی از زرادخانه‌های شاه را تخريب مي‌کردند.
آن صورتهای برافروخته و آن چشمان خشم‌آلود و مصمم و آن امواج سهمگين توده‌های انسانی بودند که دست به تخريب قسمتی از ماشين حکومتی شاه مي‌زدند
در حالي‌که هزاران جوان غيور ايرانی به پادگان ريخته و هر کدام با اسلحه‌ای خارج مي‌شدند وانت بارهائی در سراسر شهر با بلندگو حرکت مي‌کرد و در بلندگو مي‌گفتند ( مردم امام دستور جهاد نداده به خانه‌هايتان برويد)
اين پيام خمينی جنايتکار برای جلوگيري مردم از بدست گرفتن ابتکار عمل مردمی بود چون با معاملات زير پرده قدرت در حال انتقال از شاه به شيخ بود.
بهر رو آن‌روز من قدرت توده‌ها را بچشم ديدم حتی فيلم رزمناو پوتيمکين قادر به نشان دادن بخش کوچکی از چيزی که من ديدم نبود.
با سوار قدرت شدن خمينی و ديگر جنايتکاران اسلامی بر قدرت و کلاه بزرگی که سر ملت ايران رفت هميشه ياد جمله معروفی ميافتم که ميگه :
(انقلاب را کسانی مي‌کنند که تشنه عدالت هستند و کسانی به قدرت مي‌رسند که تشنه قدرت هستند)
هم ميهنان آزادی‌خواه امروز اما روزی متفاوت است ولی شما همان مردم هستيد، لزومی به تسخير پادگان نداريم بيائيد برای آخرين بار به مردم جهان نشان دهيم که ما اين رژيم جنايتکار را که ۲۴ سال است چون دشمنی خونخوار با يک ملت رفتار کرده و کوچکترين حق حياتی برای مردم ايران قائل نيست نمي‌خواهيم .
روز انتخابات از خانه خود بيرون نرويد بگذاريد شهرها چون گورستانی که اينها از وطن ما ساخته‌اند ساکت وخلوت باشد آن روز چشم جهان به اين جريان دوخته شده است، شهرها پر خواهد بود از روزنامه نگاران
خارجی برای انعکاس اين مطلب .
در خانه‌ها بمانيد بگذاريد اين جنايتکاران با بسيج عده‌ای از اوباش و قداره کشان خود سعی در نشان دادن حضور مردم کنند و آبروی خود را در جهان بيشتر بريزند.
نيامدن شما به خيابان بزرگترين مبارزه است، گول نمايندگانی چون شيرزاد که تازه حالا بلبل زبانی مي‌کند را نخوريد اينها جنگ زرگری است برای کشانيدن شما به پای صندوقهای رای .
در خانه بمانيد انعکاس جهانی بايکوت شما بيش از آن است که حتی تصورش را بکنيد .
پيروزی از آن ماست.
مرگ بر رژيم
زنده با آزادی
نوشته نانا

نوشته: در ساعت: 9:24 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ياد آوری به مردم ایــــران  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی