Nov 26 2003

منطق سنگسار

نوشته:     :::       Comments Off on منطق سنگسار

منطق بعضی‌ها آنقدر بی منطق است که نمی‌دانم با آن چه بکنم.
آقایی بنام حامد در نظرخواهی مطلب پریروز که درمورد سنگسار نوشته بودم با منطقی حزب اللهی به پاسخگویی به نوشته من پرداخته و با استدلال‌های صد من دوزار می‌خواهد ما را قانع کند که با سنگسار می‌توان جامعه را از چیزی که ایشان بنام بی‌بندوباری می‌نامد نجات داد. معمولآ من به اینگونه افراد پاسخی نمی‌دهم ولی این مرتبه چنان خونم به جوش آمد که چاره‌ای ندیدم. پس اجازه دهید تا قبل از هرچیز به درافشانی‌های ایشان گوش فرادهیم و بعد برویم سراغ پاسخ به ایشان:

اصولاْ سنگسار، مجازاتی است که خیلی بندرت برای مجرمی در نظر گرفته می شود؛ هرگاه فرد زناکار، متأهل باشد و چهار نفر هم عمل منافی عفت او را دیده باشند! تازه اگر فرد فوق از همسرش دور بوده است و یا به دلیلی نمی توانسته با او نزدیکی کند، مجازات سنگسار منتفی است…فکر نمی کنم کسی در این مورد شک داشته باشد که شیوع روابط نامشروع جنسی، باعث متزلزل شدن بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق می شود. افزایش آمار طلاق هم بر تعداد بچه های طلاق و در نتیجه جرم و جنایت می افزاید. سنگسار می تواند قدرت بازدارندگی زیادی در روابط نامشروع داشته باشد. چه بسا که یک مورد سنگسار، در دراز مدت از قتل چندین انسان جلوگیری کند. درست است که سنگسار ظاهری وحشیانه دارد ولی اگر خوب دقت کنید جان چند انسان دیگر را حفظ می کند. چیزی شبیه عمل جراحی در بدن انسان. اگر با سنگسار مخالفید به قتل چندین نفر دیگر رضایت داده اید. اگر سنگسار، غیرانسانی است، قتل و جنایتی که از شیوع بی بندوباری جنسی نشأت می گیرد، غیر انسانی تر است.

اولین نکته‌ای که ایشان بدان اشاره می‌کنند نا مشروع بودن روابط بین زن و مرد است. یکی نیست از ایشان بپرسد مشروع چیست تا بتوان از آن عمل نامشروع را استخراج کرد. آیا تجاوز جنسی یک نره خره پنجاه شست ساله به یک دختر 9 ساله فقط بخاطر اینکه چند جمله بی‌سروته را بنام عقد خوانده‌اند مشروع است!؟ البته پاسخ ایشان را ما از قبل می‌دانیم چون پیامبر قرمساق ایشان به اینکار مبادرت فرموده‌اند و همچنین ملاهایی که مشروع و نا مشروع را به ایشان یاد داده‌اند، هر روز همین کار را می‌کنند. پس معیار مشروع و نامشروع را فهمیدیم حالا برویم سراغ باقی درافشانی ایشان.
ایشان می‌فرمایند که این اعمال نامشروع باعث طلاق می‌شود و به همین جهت فرزندان طلاق مجرم می‌شوند یکی نیست از ایشان بپرسد حضرت آیت‌الله این همه تحقیقات اجتماعی را شما در کدام خراب شده‌ای بدست آورده‌اید! در کدام مکتبی بجز مکتب اسلام بچه طلاق مساوی است با جرم و جنایت. این سخن ایشان هم مثل فتاوی آیت الله‌های مسلمان می‌ماند که تمام عمرشان راصرف پیدا کردن معضلاتی مثل ورود به خلا (مسترا) با پای چپ یا راست می‌کنند و آخر سرهم با سر به خلا سقوط می‌کنند.
ایشان وقاحت را به جایی می‌رسانند که عمل سنگ سار را با جراحی هم‌تراز می‌دانند و آنرا برای سلامت جامعه بسیار لازم.
و حالا یک سوال اساسی از آقای دکتر حامد که عمل جراحی را برای ما تشریح کرده‌اند دارم:
آقای جراح ممکن است بفرمایید که تا کنون در چند مورد از اینگونه جراحی‌ها شرکت کرده‌اید؟ راستی تا یادم نرفته نکته دیگری را هم گوشزد کنم. آیا می‌دانید که آقای جورج بوش هم که بر حسب تصادف انسانی است پایبند به مذهب در مورد اعدامهایی که در آمریکا انجام می‌شود، همین منطق شما را بکار می‌برد. من در عجبم که چگونه شماها با آقای بوش مشکل دارید! چون فلسفه شما از زندگی شباهت زیادی با فلسفه ایشان دارد.

نوشته: در ساعت: 12:16 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on منطق سنگسار  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی