Nov 19 2003

گروه‌های موسوم به اصلاح طلب

نوشته:     :::       Comments Off on گروه‌های موسوم به اصلاح طلب

گروه‌های موسوم به اصلاح طلب اخیرآ انرژی زیادی بکار می‌برند تا به مردم تلقین کنند که اگر آنها (اصلاح طلبها) بر سر قدرت نباشند وضع از این هم که هست بدتر خواهد شد. دو نمونه از این تلاشها را در زیر بخوانید:
انصاری‌راد: شرايط اجتماعی جامعه برای كنار گذاشتن مافيای قدرت آماده است. نخبگان در صحنه هستند و بخشی از حاكميت در اختيار اصلاح طلبان است. شرايط منطقه‌ای و جهانی هم آماده است اگر مجلس هفتم حتی با اكثريت نسبی از اصلاح‌طلبان تشكيل شود توفيق را دور نمي‌بينيم، انشاء الله اصلاح‌طلبان در دوره بعد عملكرد بهتری خواهند داشت.
بزک نمیر بهار میادکمبیزه با خیار میاد
بهزاد نبوی: در كنار محافظه‌كاران كه علاقه‌اي به مشاركت مردم ندارند، مخالفان اصلاحات – كه در داخل و خارج از كشور زندگي مي‌كنند و تعداد آنها رو به افزايش است – علاقه‌مند هستند كه با عدم مشاركت مردم پايه‌هاي نظام سست شود و مي‌گويند بگذاريد پايه‌هاي حكومت و نظام از بين برود. اين دو دسته يعني محافظه‌كاران و اپوزيسيون خارج از كشور يك كار را انجام مي‌دهند
آقایان بدجوری به وحشت افتاده اند گویا دوزاریشان تازه افتاده که این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست و حتمآ با نظرسنجی‌هایی که انجام داده‌اند مشخص شده که تعداد شرکت کنندگان در انتخابات مجلس هفتم یا کمتر از شوراهای شهری خواهد بود یا چیزی در همان حدود. و بخوبی می‌دانند که اگر چنین شود همگی حضرات سر از سیاه چال‌های رژیم درخواهند آورد و کسی هم نیست که برایشان تره خورد کند.
البته گرچه ممکن است که مخالفان جبهه اصلاحات عنان قدرت را برای مدتی کوتاه بدست بگیرند ولی در عوض آنزمان جهانیان می‌دانند که جایگاه حکومت کنندگان کجاست و دیری نخواهد پایید که مجبور به کناره گیری خواهند شد.
دیگر کسی با روشهای سالهای شصت نمی‌تواند بر ایران حکومت کند، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

نوشته: در ساعت: 3:55 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on گروه‌های موسوم به اصلاح طلب  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی