Nov 18 2003

دوستان عزیز این آخرین تلاش

نوشته:     :::       Comments Off on دوستان عزیز این آخرین تلاش

دوستان عزیز این آخرین تلاش من خواهد بود برای سرهم کردن یک اتحاد. باور کنید از آن آدمها نیستم که قهر کنم یا بلا نسبت به تریش قبایم بر بخوره، ولی باور کنید زبانم چوبی شد. واقعآ تصمیم داشتم دیگه پیگیری این کار را نکنم ولی جهت احترامی که برای امید قائلم این نوشته را اینجا می گذارم و دیگر در این مورد لام تا کام نخواهم نوشت .
خنده ام از این میگیرد که امید می نویسد “خواستِ تو را جدی‌تر می‌گیرند” ای آقا مارا به تخم‌شان هم حساب نمی‌کنند چه برسد که جدی بگیرند!
این هم پیغام امید:
سلام خسن‌آقاجان،
نمی‌دانم از کمی‌یِ خواننده‌هایِ وب‌لاگِ من است یا از تنبلی که برایِ نوشته‌یِ دیروزِ من فقط دو تا پیام آمده که یکی هم مالِ تو است. به هر حال نمی‌دانم، شاید به‌تر باشد نوشته‌یِ مرا در سایتِ انجمن منعکس کنی (یا فقط آن سه سؤال را) و از تک‌تکِ افرادی که بحثِ‌شان طرح شده با گذاشتنِ کامنتی در وب‌لاگِ‌شان بخواهی به آن سه پرسش پاسخ دهند (هم از این نظر می‌گویم که خواستِ تو را جدی‌تر می‌گیرند، و هم از این بابت که خودَم امروز وقتِ این کار را ندارم). من سعی می‌کنم فرداشب اساس‌نامه‌یی بر اساسِ پاسخ‌هایِ تو به پرسش‌ها (که طبقِ نظرِ خودَم هم هست) بنویسم. در ضمن، اسمِ قضیه را هم، فکر می‌کنم همان که یکی از بچه‌ها در پیام‌گیرَت پیش‌نهاد کرده، مثلاً بگذاریم کمیته‌یِ سیاسی‌یِ جمعی از وب‌لاگ‌هایِ فارسی، یا چنین چیزی. رویِ این اسم دیگر به هیچ چیزی نخواهند توانست ایراد بگیرند (باور کن این اسم خودَش کلی مشکل درست می‌کند، ما هم که کار برایِ‌مان مهم است نه اسمَ‌ش).
این هم سه سوالی که امید طرح کرده بود:
بنابراین خوب است همه‌یِ دوستان پاسخِ‌شان به این چند پرسش را به‌صراحت بنویسند:
۱. آیا گذاشتنِ لوگوها (در فضایی حدِاکثر به اندازه‌یِ دو یا سه لوگو، و بدونِ تحمیلِ هیچ چیزِ دیگر به وب‌لاگ) اجباری باشد یا نه؟
۲. آیا اگر پاسخِ اکثریت به پرسشِ پیش اجبار بود شما عضو می‌شوید یا نه؟
۳. آیا به نظرِتان باید هیئتِ مرکزی‌ئی با قدرتِ تصمیم‌گیری وجود داشته باشد، یا تصمیم‌ها فقط با نظرخواهی در میانِ همه‌یِ اعضا تصویب شوند؟
این هم آدرس جمع بندی که امید کرده

نوشته: در ساعت: 5:42 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دوستان عزیز این آخرین تلاش  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی