Nov 16 2003

دونظر در مورد انجمن وبلاگ

نوشته:     :::       Comments Off on دونظر در مورد انجمن وبلاگ

دونظر در مورد انجمن وبلاگ نگارن در نظرخواهی نوشته شده بود که بایستی اینجا منعکس می‌شد این پیام ها را اینجا منعکس میکنم تا دیگران هم بخوانند:
امید مینویسد:
دوستان، معذرت می‌‌خواهم،‌ چندوقت خيلی گرفتار بودم و نتوانستم به اندازه‌يی که مناسب بود هم‌کاری کنم، و راستَ‌ش فکر مي‌کردم کارها به دستِ دیگران پیش رود… به هر حال من نظرِ مفصلِ خود درباره‌یِ انجمن و شکلِ اساس‌نامه‌ئَ‌ش را در وب‌لاگَ‌م گذاشتم. خوب است اگر از همه‌یِ افرادی که هم‌کاری کرده اند یا در این مورد اظهارِ نظر کرده اند یا احتمال می‌دهیم هم‌کاری کنند بخواهیم نظرِشان را بنویسند، تا سپس جمع‌بندی کنیم و جلسه‌یی در همان پالتاک یا جایی مشابه بگذاریم تا تصمیمِ نهایی درباره‌یِ اساس‌نامه گرفته شود.
نظر گل‌کو:
حسن آقای عزيز
من با شما کاملا هم عقيده ام. جمهوری اسلامی از حدا ميخواهد که مخالفانش از شب تا صبح فقط بنويسند. تا وقتی اين نوشته ها نتيجه ای نداشته باشد ما هم فقط ؛مشغوليم؛.
در باره خودم و شرکت در انجمن ميتوانم بگويم که من از بوروکراسی و جلسه و اين چيزها گريزانم و راستش دوست ندارم خودم را محدود به یک چهارچوب کنم. وبلاگ نویسی را برای همین آزادیش دوست دارم. کار عملی خيلی راحت راه می افتد. مثل همين قضيه افسانه نوروزی يا احمد باطبی.باید فقط راه افتاد. درو یک محور مشترک.
به همین دلیل است که هنوز در باره عضویت در انجمن پیشنهادی شما با خودم به مصالحه نرسیده ام. اما در هر مرحله حاضر به کمک هستم.

نوشته: در ساعت: 2:10 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دونظر در مورد انجمن وبلاگ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی