Oct 31 2003

سرآغاز امشب نامه (میل) زیر

نوشته:     :::       Comments Off on سرآغاز امشب نامه (میل) زیر

سرآغاز
امشب نامه (میل) زیر رو به دوستانی که توافق اولیه رو برای تشکیل انجمن وبلاگ نگاران کرده بودند ارسال کردم محتویات نامه و آدرس وبلاگ این دوستان را در زیر می‌خوانید :
از دوستانی که توافق اولیه رو برای شرکت در براه اندازی اتحاد وبلاگ نگاران را کردند دعوت می‌کنم خواسته‌ها و افکار خودشون رو برای اساسنامه چنین انجمنی (اتحادیه یا چمی‌دانم هر چیزی که دوست دارید اسمش باشد) تهیه کنید و افکار خودتون رو بصورت خلاصه برای من بفرستید تا با همکاری یکی دونفر که خود داوطلبانه دوست دارند در این کار جمع بندی عقاید شرکت کنند نظرات را جمع بندی کنیم و آنرا برای بحث‌های اولیه در مقابل دید همه‌گان قرار دهیم.
خواهشمندم در فرستادن نظراتتان کوتاهی نکنید چون همین اول کار است که اساس همه چیز پی‌ریزی می‌شود چنانچه در بحثها شرکت نکنید فردا نگویید که نظرات‌ما منظور نشد‌ها.
همچنین خودتون خودتون رو برای کار جمع بندی معرفی کنید وگرنه خُسن آقا باچماق میاد سراغتون و بزور معرفی تون خواهد کرد. شوخی کردم بابا!
جمع بندی های اولیه را سعی خواهیم کرد تا نیمه‌ی نوامبر 14 (23 آبان ماه) تهیه کنیم و به بحث همگان بگذاریم.
هرچه زودتر این کار انجام شود بهتر است. فراموش نکنیم که انتخابات نزدیک است و ما می‌توانیم در این زمینه فعالیتهای خوبی را انجام دهیم.
اسامی دوستانی که این میل رو دریافت می کنند:
امید میلانی، شمر، سرزمین آفتاب، نت پد ایرانی، دیار آشنا، آدم آهنی، بامداد، شبح، فرهنگ‌وهنرایران، ویران، سینا هدا، آینده، افسانه‌ی ما، چاپ اول، اعترافات‌يك‌دانشجوي.. ، شاهد، من و سارا، دغدغه

نوشته: در ساعت: 12:59 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سرآغاز امشب نامه (میل) زیر  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی