Oct 30 2003

مسابقه بیست سوالی!

نوشته:     :::       Comments Off on مسابقه بیست سوالی!

گویا این هاله خانم دست از سرما بردار نیست و مثل مسابقه بیست سوالی که توی رادیو قدیما بود همین پشت سرهم داره مارو سوال پیچ می‌کنه. این دفعه هم نوشته‌اش رو به صورت تصویر فرستاده و من بیچاره رو که دو انگشتی می‌نویسم مجبور کرده دوباره نویسی کنم. خانم جان مطلبت را بصورت یونی‌کد می‌فرستادی تا کپی پیست کنم کارم راحت‌تر شود، بماند.
ایشان می‌نویسند:

… اگر به شما بگویند به هیج عنوان امکان براندازی حکومت و انقلابی دیگر نیست. یا اینکه بگویند تا ده سال دیگه همین حکومت نشسته و سفت و سخت به جای خود پس پنبه هر نوع حرکت رو از گوشت در بیار. ولی بگویند امکان این هست که یه حکومتی داشت اسلامی ولی به مراتب ملایم تر … مثلآ با وجود خاتمی و بقیه (به اصطلاح اصلاح طلبان). خوب … در اونصورت نظر شما چیه؟در فقدان یک حرکت به کل انقلابی که موجب شکست کامل حکومت بشه شما با اصلاحات در چهارچوب حکومت فعلی مخالفید؟ گفتم فقدان … متوجه باشید که بهتر و بهترین اصلآ وجود نداره در این فرضیه من. فقط بد و بدتر. شما حسن آقا چه فکر میکنید و چه ترجیحی دارید؟ آیا باز هم میگید یا همه چیز یا هیچ چیز یا حاضر به تخفیف هستید؟ …

باقیمانده نامه تعارفات معمول است.
اولا عرض کنم خانم جان که ما رو شما بسیار چوب‌کاری فرموده‌اید من دارای این همه صفات زیبا که شما به من نسبت دادید نیستم.
دوم اینکه این من وشما نیستیم که چنین تصمیم‌هایی را می‌گیریم این ملت ایران است که چنین می‌خواهد.
سوم اینکه پنبه‌ای که توی گوش من هست به این راحتی‌ها در نمی‌آید و اینکه من از اون جانوارانی هستم که می‌گم کار نشد نداره هر چیزی رو که انسان بخواهد بدست خواهد آورد. در حقیقت کسی که به فلسفه‌ی انسان خدایی باور داشته باشد از این شوخی‌ها سرش نمی‌شود، مگه اینکه مثل حلاج توی پوست‌اش کاه بکنند و بر سر دروازه شهر بیاویزاننداش تا دست از سماجت بردارد وگرنه مثل گربه مرتضی علی چهار چنگولی می‌افته پایین و باز اناالحق گویان ادامه میدهد.
از این شوخی‌ها که بگذریم اگر شما اهداف خُسن آقا را که بر سردر وبلاگ خُسن آقا هست بخوانید می‌بینید که من انسان سمجی هستم و به این حرف‌ها قانع نمی‌شوم و حداقل‌هایم هم مشخص است. فرانسوی‌ها یک ضرب‌المثلی دارند که بسیار زیباست. آنها می‌گویند که Impossible n’est pas français یعنی غیر ممکن فرانسوی نیست. هاله جان چیزی بنام غیر ممکن وجود خارجی ندارد. این من، تو و ما هستیم که غیر ممکن یا ممکن‌اش می‌کنیم.
تازه مگر ملت ایران نزدیک به هفت سال به (به اصطلاح اصلاح طلبان) وقت نداد، گمان می‌کنی، اگر دهسال هم که هیچ صد سال دیگر هم به ملای مفت خور وقت بدهی باز هم به دزدی و ریاکاری‌اش ادامه خواهد داد. این زالوصفت‌ها سیزده قرن است که دارند از گرده ملت می‌خورند، فکر می‌کنی تا ده سال دیگر سیر می‌شوند!؟ من که گمان نمی‌کنم.
پس اجازه بدهیم که حداقل هایمان را افزایش دهیم و به مقامی بالاتر برسیم این جایگاهی که ایرانی امروز دارد بسیار نازل‌تر از آن است که حق مان است.
به امید آنکه پاسخ‌ام کافی بوده باشد.

نوشته: در ساعت: 1:43 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مسابقه بیست سوالی!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی