Oct 23 2003

خودی‌ها!!

نوشته:     :::       Comments Off on خودی‌ها!!

حسين شخصی که گویا در جمع آوری امضا برای حمایت از روزه سیاسی در وبلاگ‌اش فعال است، در نظرخواهی من چنین می‌نویسد:

سلام شما در مورد خيلی از مسايل برداشت اشتباهی داشتيد. آی دی من در ياهو همين آی دی هات ميله قرار بزار با هم صحبت کنيم. در ضمن اين بيانيه رو حزب مشارکت صادر نکرده! شما سايت ملي مذهبی و خبرنامه اميركبير هم سري بزن.
در ضمن اسامي وبلاگ هلي حمايت كننده اعلام خواهد شد. فقط كمي صبر.
در ضمن در مورد حرفهايي كه در وبلاگ من نوشته بودي فكر مي كنم خيلي عصباني بودي. به هر حال اميدورام سوتفاهم ها حل بشه.
با اجازه كامنت شما رو حذف مي كنم تا بقيه دوستان راجع به پيام شما پيام ننويسند.
اگر مايل باشي بعدا با هم صحبت كنيم
خدانگهدار
موفق باشيد

مسلمآ به غیر از این از شما توقعی نداشتم، حذف و باز هم حذف چون ما خودی نیستیم. چقدر لذت بخش است زمانی که این جمله را می‌شنوم: “شما خودی نیستید” با کمال افتخار این مهر را بعنوان مهر تایید و حقانیت راه‌ام می‌پذیرم. ولی برخلاف شما من نظر شما را حذف نمی‌کنم، می‌دانید چرا!؟ گمان نمی‌کنم. پس اجازه بدهید توضیح بدهم. من به آزادی بیان اعتقاد دارم، درست برعکس شما.
نظرهای من و امسال من را حذف می‌کنید چونکه ما خودی نیستیم. خودی‌ها را ما می‌شناسیم، منظورم خودی‌هایی هستند که در جمع شما هستند. همه از همان نوار شهادتی استفاده می‌کنند که بر سر در وبلاگتان نسب کرده‌اید، از شما بجز شهادت!!! طلبی، خون و مرگ و نیستی چیز دیگریسرچشمه نمی‌گیرید. شما پیام آوران مرگید و ما برعکس، پیام زندگی را نوید می‌دهیم. مسلم است که ما در جمع شما جایی نداریم. روانشناسی افکار شما را ما بخوبی می‌شناسیم و آگاهیم، می‌دانید چرا؟ چون آن را با گوشت و پوست و خون خود در ربع قرن گذشته لمس کرده‌ایم.
می‌نویسی بیانیه را حزب مشارکت ننوشته! عجب! ولی عجیب حکایتی است که در راه آنها پا می‌گذارید، سمبل‌های آنها را بکار می‌برید و …
عجیب است! زمانی که باطبی، امیرانتظام، و هزارن دیگر به سیاه‌چال‌های رژیم درغلتیدند و به خون کشیده شدند خبری از مبارزه شما نبود ولی زمانی که عبدی به همان سیاه‌چالی که خود پایه گذاراش بوده، گرفتار می‌افتد، یک مرتبه صدای ناله شما بلند می‌شود!؟
برای دفاع از بیانیه خود از سایت ملی مذهبی ها اسم می‌برید. آیا از خود پرسیده اید جایگاه این قوم در ایران امروز کجاست!؟ مگر نه اینکه در انتخابات شوراهای شهری این‌ها هم جواب خود را دریافت کردند.
تازه مگر نه این بود که شریعتی‌ها وسروش‌ها و سحابی‌ها متولیان اسلام ناب محمدی بودند که ایران را به ربع قرن جنگ و خون ریزی سوق دادند؟ مگر نه ههم‌این روزه‌ها و نمازهای سیاسی بود که ما را به راهی برد که ربع قرن است در این دام گرفتاریم .
فریبکاری ملازادگان دیگر اثری ندارد، پرده ها بر افتاده و دیری نخواهد پایید که پیروان مفتی و ملا همچون برف درمقابل آفتاب گرم ایران زمین آب خواهند شد.

نوشته: در ساعت: 6:43 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خودی‌ها!!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی