Oct 22 2003

ضرورت ایجاد یک اتحاد

نوشته:     :::       Comments Off on ضرورت ایجاد یک اتحاد

یکی از وبلاگ نویسهای قدیمی امروز با ارسال میلی از من خواسته تا با شروع بحث مجدد انجمنی برای وبلاگ نویسان البته نه از آن نوعی که دیگران برایمان سرهم بندی کرده‌اند تا از طرف ما بیانیه بدهند و اعلامیه صادر کنند و تصمیم بگیرند را شروع کنم.
این دوست می‌نویسد:

دیدم درباره این جمعیت وبلاگ نویسان نوشتی، بعلاوه این روزها هم که بساط امضا و اینها بازه، یک بار هم که تلاش کرده بودی یک جمعیتی برای هماهنگی این مساله درست کنی، گفتم نمی‌خوای یک بار دیگه تلاش کنی؟ اگه کمکی فنی برای سایت درست کردن و اینها هم خواستی بگو من هستم. درضمن فکر کنم بهتر باشه بجای اینکه منتظر بشی همه راه بیفتند یک سری کارها رو بکنی تا بعد جمع بشن همه.(برگردان از حروف لاتین به فارسی)

پاسخ من:
دوست عزیز من اگر شروع به اینکار نکردم برای این بود که می‌دانم که ملت ایران به همه چیز مشکوک‌اند، حق هم دارند و مخصوصآ هر چیزی که یک شبه از زیر سنگ سردر بیاور. تازه بطور کلی دید ملت ایران نسبت به ما خارجه نشین‌ها زیاد مثبت نیست و بلافاصله این نتیجه گیری می‌رسند که اینها از مملکت دررفتند وحالا دنبال پست و مقام‌اند. گرچه شاید همه مرا پس از این 22 ماه وبلاگ نویسی کم و بیش می‌شناسند و حداقل آنهایی که نوشته‌های مرا از اول تعقیب کرده‌اند می‌دانند که فعالیت من فقط برای بهروزی ایران و ایرانی است، ولی باز شروع چنین انجمنی بدون اینکه عده‌ای حداقل 20، 30 نفره در این کار دخیل باشند رنگی از دموکراسی نخواهد داشت، مخصوصآ با خوی ما ایرانی‌ها که همگی جنسآ دیکتاتور بدنیا آمده‌ایم، حالا گرچه به مرور زمان عده‌ای از ما به این باور رسیده‌ایم که راهی جز دموکراسی باقی نمانده ولی باز تا یکی 1 کیلو قدرت بهم میزند می‌خواهد زورش را روی دیگران امتحان کند.
تازه مگر ملاحظه نمی کنی که این صفحه‌ای را که برای تحریم انتخابات درست کرده‌ام و به آن امیدها بسته بودم به چه روزی افتاده. روزی 10 تا یازده مراجعه کنند و حمایتی کمتر از انگشتان یک دست دارد.
من همیشه در خدمت‌ام چه بصورت فعالیت جمعی چه بصورت فعالیت یک نفره، مبارزه با رژیم را هم باور بفرمایید از 3 ماه بعد از روی کار آمدن رژیم خمینی شروع کرده‌ام و بگمانم تا این رژیم بر سر کار است و من هم نفسی در تن دارم با آن مبارزه خواهم کرد.
باز هم میگویم اگر کاری از دست من براید دریغ نمی‌کنم. اگر کسانی به این نتیجه رسیده‌اند که چنین کاری لازم است، همین جا توی نظرخواهی نظرشان را بگویند تا کار را شروع کنیم.

نوشته: در ساعت: 10:44 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ضرورت ایجاد یک اتحاد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی