Jun 12 2002

سربازان امام زمان در راهند

نوشته:     :::       Comments Off on سربازان امام زمان در راهند

سربازان امام زمان در راهند
جناب عسگراولادي مسلمان پس از متهم کردن دیگران به اینکه دارند زمینه حمله آمریکا را بوجود می آورند میگوید:”اما همه متفق هستند كه اگر به ايران اسلامي حمله نظامي شود بايد تا پاي جان مقاومت كرد و بيني متجاوز را به خاك ماليد”.
یکی نیست به این مردک بگوید خوب دیوس تو در جنگ قبلی چه غلطی کردی که این دفعه بکنی. البته این حضرتش تصمیم ندارد که ایندفعه هم کاری بکند و بیشتر جنگ را از اینجهت میخواهد که همان گونه که فضول تحلیل کرده که الحق خوب تحلیل کرده، این نامردها میدانند که در روز کارزار کسانی که شیردون این حرامزادگان را از حلقومشان بیرون میکشند همینگونه پاکباختگان هستند.
ولی خوب آقای عسگراولادي مسلمان زیادی بخود وحیله های خود خوشباور مباش، میدانی چرا؟ چون سربازان امام زمان درراه اند، همانهایی که خمینی برای جنگ با کفار میخواست، ولی بی تدبیر نمیدانست که زمانی که ارتش بیست ملیونی امام زمان به سن جنگ برسند او دیگر در این جهان نیست و دوران عوض شده و این جمهوری اسلامی است که فدای همان سیاست مکارانه خود خواهد شد. امسال سال کارزار ملت است.
جناب آقای عسگراولادي مسلمان اگر نمیدانید بدانید که با حسابی سرانگشتی 40-70 ملیون (جمعیت قبل از انقلاب منهای جمعیت امروز) مشود 30 ملیون یعنی 30 ملیون جوان (بخوانید سربازان امام زمان!) زیر 23 سال در آن مملکت وجود دارد. حتی اگر ملت قیام هم نکند و فقط این 30 ملیون بشاشد شما و هاشمی و خامنه ای را سیل شاش خواهد برد (عیبی هم ندارد آن دنیا میتوانید بگوید که سیلاب شاش سربازان امام زمان شما را راهی آن دیار کرد، حتمآ جایگاه خوبی برای اینجور افراد در بهشت مشخص شده است). میبخشید آقای عسگراولادي مسلمان اشتباه محاسبه دایناسور قبلی (خمینی) باعث فناشدن شما شد، به همین سادگی.
چند نکته دیگر آقای عسگراولادي مسلمان، از قرار معلوم تحقیقاتی در مملکت بی در و پیکر امام زمان شده ونتیجه این تحقیقات باید برای شما هم خواندنی باشد %53 از ملت شهید پرور به هیچ عنوان شما را نمیخواهند(کل رژیم را) و همانطور که میدانیم اینگونه آمارها معمولآ درصد کمتری از واقعیات را نشان میدهند، میدانید چرا چون مردم میترسند که بگویند حکومت امام زمان را نمیخواهند. با این ترتیب وضع شما از اینهم بدتر است، بشما و شرکا پیشنها میکنم که همگی قرص سیانور را در جیب بگذارید گویا همین روزها لازم میشود.
پیروز باشید

نوشته: در ساعت: 10:46 am در بخش: سیاسی

Comments Off on سربازان امام زمان در راهند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی