Jun 09 2002

امروز عاقبت کسی هم

نوشته:     :::       Comments Off on امروز عاقبت کسی هم

امروز عاقبت کسی هم به ما نظری انداخت و گوشه چشمکی به ما نشان داد و دلمان را شاد کرد که حد اقل یکنفر به حرفهای ما گوش ميدهد، خدایی را که نمی پرستیم شکر که نمردیم یکنفر “حداقل یکنفر” هم از خانه ی پدری مطالب ما را میخواند.
بهمین خاطر تصمیم گرفتم مطلب دوست عزیز (اگر ما را قابل بدانند بعنوان دوست) را روی صفحه کریح حُسن آقا قرار بدهیم قبل از اینکه آقای علیزاده در این روزی نامه را تخته کند. با هم میخوانیم، البته اجازه بدهید پاسخ ایشان را در لابلای نامه بدهم، مطالب ایشان را با رنگ آبی میخوانید :

شما هر كي ميخواهي باش اما اگر بداني همين بي ادبي ها يتان مردم را ميترساند آن وقت متوجه خواهيد شد كه با اين طور نوشتن شما هم از ضروريات همين حكومت هستيد درست مثل منافقين كه باعث شدند طرحهاي امنيتي پاكسازي اينها سرعت بگيرد خدا وكيلي اگر بخواهيم دشمنان ايران را بشناسيم بايد بگويم شما وامثال شما كه باعث ميشويد مردم عادي رم كنند بزرگترين دشمن ملت هستيد ضمنا خيلي هم كم جنبه هستيد چرا زودي بفكر تغيير رژيم هستيد.

دو ست عزیز هرچی دنبال نقطه گشتم پیدا نکردم خواستم وسط حرفتان نپرم که باز متهم به بی ادبی بشوم. فرموده اید شما هرکی میخواهید باش والله بخدایی که نمی پرستم قسم میخورم که من هیچم. بی ادبی راهم از رهبر معضم یاد گرفتم که میفرمایند ” نمایندگان مردم بی غیرت هستند”. در مورد اینکه ما دشمن ایران هستیم باید بگویم من از طرف خودم حرف میزنم، من 24 سال است که از ایران دورم و زندگی فوق العاده مرفهی دارم باید فلانم خارش بکند که خودم را نخود هر آشی میکنم، بخاطر این موضوع هم عذر میخواهم. درمورد اینکه مردم ایران رم میکنند من گمان نمیکنم که مردم ایران گله یا رمه باشند که رم کنند، و چنانچه رم کردنی بودند از این رژیم آدم خور رم میکردند. درمورد اینکه بنده کم جنبه هستم و میخواهم زودی رژیم را عوض کنم هم عذر میخواهم در معیار ما دور افتادگان وطن ربع قرن یک قرن بنظر میرسد و باید عذر خواهی کنم بخاطر این کم جنبگی.

بدبخت عوض شدن رژيم قبل بيش از دو هزار ميليارددلار هزينه روي دست اين ملت گذاشت لطفا با ادب باشيد و به راه كارهاي عملي تري بينديشيد كه بي ادبي را همه ميفهمند و اين اسلحه ائي است كه امثال شما در اختيار اينها قرار ميدهيد خودتان كه مثل حسين درخشان در دامان ملكه ائيد ما بايد در اينجا تاوان ترسيدن آقايان را بدهيم آقا دلسوزي لازم نداريم خودمان با هم كنار مي آييم هنوز نفهميدي كه دين براي جهان و بخصوص جهان سوم يعني چي؟هيچي كه نداريم كه خودمان را با آن اقناع كنيم دين و آخرت و كليد بهشت را هم ميخواهي بگيري.هر كس به اين انگيزه مهم كه حالا ميلياردها هم خرجش كردند توجه نكند از مرحله پرت است تازه نمي داني شاه با آن حكومت سكولارش هرگز نتوانست اينقدر ضد دين و جنده و كونده توليد كند تو حكومت سكولار را براي چي ميخواهي بدان توي برجها و خانه هاي امن مديران متوسط جامعه از قلب پاريس و جنده خانه هاي زمان شاه اوضاع زيباتر است .بيا ببين تو ويلاهاي ييلاقهاي تهران چه چهارده ساله هاي خوشگلي زير پير مردها ميخوابند مردها اروپائي عمرا اين امكانات را داشته باشند آقا سكولارش را داريم انسان دوستي را تبليغ بفرمائيد انهم نه از نوع غم نامه ائيش

آقا شما چرا اینقدر بی ادبی حد اقل به ما هم مجال صحبت کردن بده یه نقطه ای گفتند یه کمایی ما را مجال فکر کردن بده قربانت گردم. فرموده اید بدبخت مشخص نفرموده اید روی سخنتان با من است یا به کس دیگر اگر بمن است که باید به عرض مبارک برسانم که خیلی هم خوشبخت هستم البته بجز آوارگی دور دنیا غم دیگری ندارم، اولآ من حُسین درخشان را نمی شناسم دومآ بنده پیش ملکه هم نیستم من در قطب شمال زندگی میکنم و یک پادشاه مودب هم اين مملکت نروژ داره که الهی من فداش بشم عینهو بره هيچی هم بما نمیگه ما هرکاری هم دلمان بخواهد میکنیم. سومآ شما میفرماید خودمان با هم کنار می آییم، مشخص نمیکنید که این خودمان چه کسانی هستند اگر ملت ایران را میفرمایید که خب بی جهت میفرمایید چون شما نه نماینده ملتید نه داروغه ی آنها و اگر گروهی بخصوص هستید که این ملت مشکلش همین هست که عده ای میخواهند برایش تصمیم بگیرند.
فرموده اید که دین برای جهان سوم لازم است خوب مشکل من با شما در همین هست من ایران را به عنوان یک کشور جهان سوم نمی خواهم من آنرا در جایگاهش میخواهم که همانا در راس کشورهای جهان میخواهم، من ایران را بعنوان یکی از اولین تمدنهای بشری در جایگاه خودش میخواهم. کلید بهشت را شما میتوانید بعنوان یک هیدیه از مردم ایران قبول کنید ولی ملت ایران ایران را میخواهد نه بهشت را. میفرماید “هر كس به اين انگيزه مهم كه حالا ميلياردها هم خرجش كردند توجه نكند…. “ من این جمله شما را اصلآ نمیفهمم یا من خنگ و کودنم یا شما بد توضیح داده اید. میفرمایید شاه با حکومت سکولارش اینقدر جنده و کونده تولید نکرده که این ملاها من هم با شما موافقم ولی من این جایگاه را برای ملتم نمیخواهم. در آخر مطلبتان آنقدر به بیراهه رفته اید که ترجیح میدهم پاسخ نگویم چون یا شما معنی حکومت سکولار را نفهمیدید یا کلآ از مرحله پرتید.
حکومت سکولار جنده خانه نیست دوست عزیز درست برعکس مکانی است برای انسانی زیستن، درست مکانیست برای رشد انسانهای والا نه از نوعی که حکومت ولایت فقیح تولید میکند.
درپایان یک سوال از شما دارم: من نفهمیدیم شما از چه نوشته حُسن آقا ناراحت شدید؟ چون حُسن آقا همیشه فحش میدهد حالا چگونه شد که یکدفعه شما بفکر اعتراض افتادید، آیا بخاطر نوشته مخلص در مورد ملی مذهبی ها بتاریخ 6 زوئن نبود!؟
درضمن یاد آوری میکنم که این دوست عزیز نامه خودشان را با اسم و مشخصات فرستاده بودن ولی من برای حفظ جان ایشان از نوشتن نامشان خوداری میکنم ولی چنانچه خودشان علاقمند باشند با تماس با من اسمشان راهم درج خواهم کرد. آخرین نکته من هیچگاه شاهی نبوده و نخواهم بود و من در تمام دوران انقلاب فعال بوده ام و بخاطر همین موضوع است که خواب از چشم من بریده شده بخاطر خیانتی که به ملتم کردم، نه برای سرنگونی رژیم ولی بخاطر اینکه باعث روی کار آمدن حکومت آدم خور ملاها شدم.
پیروز ایران

نوشته: در ساعت: 3:31 am در بخش: سیاسی

Comments Off on امروز عاقبت کسی هم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی