گه زیادی میخورن این مسلمانهای پررو
در خبری آمده بود که هاجر خانمی 11 ساله در شهر وینی پگ ایالت مانیتوبا در کانادا به دلیل اصرار بر حفظ حجاب خود، از شرکت در مسابقات تورنمنت جودو محروم شد.
تا اینجای داستان را که میخوانی، اگر یک انسان آزادهای باشی به خودت میگویی، کشور کانادا عجب کشور دیکتاتور زدهای است ها! ولی اگر از آن گونه آزادی خواهانی باشی که کمی در این مقوله نگرش کرده باشی و کمی سرد و گرم روزگار چشیده باشی، بی درنگ میگویی خوب کردند که از حضور او در این مسابقات جلوگیری کردند.
نکته اصلی که در این گونه مسائل باید به آن توجه داشت این است که یک دختر 11 ساله نه چیزی از اسلامی میداند و نه چیزی از آزادی و دموکراسی. او دست پرورده فرهنگی است که در آن گرفتار افتاده. او اسیر دست پدر و مادری است عقب افتاده، که میخواهند او را هم به زور با خود به بهشتی ببرند که وجود خارجی ندارد.
تعداد این نوع مسلمانان این اواخر در اروپا و آمریکا چنان زیاد شده که مرا هم به وحشت انداخته. سوال اساسی را که باید از این نوع جانوران دوپا پرسید، این است که اگر فرهنگ غرب منحط است! اگر فرهنگ اسلامی شما بهترین گزینه است، پس چرا شما از آن فرهنگ والای اسلامی! فرار کردهاید و به این فرهنگ منحط روی آوردهاید!؟ حقیر نیازی به پاسخ این جانوران ندارم، چه خود پاسخ آنرا بهتر از این سوء استفاده کنندگان میدانم. اینها همگی برای یک زندگی بهتر به غرب روی آوردهاند، ولی همزمان بر افکار عقب افتاده خود که باعث و بانی این فلاکت و بدبختی است اسرار میورزند. هر وقت هم که به آنها اعتراض بکنی، بلافاصله گردن کج میکنند و دنیای غرب را به نژاد پرستی و الخ متهم میکنند.
دو اظهار نظر در این موضوع را بسیار جالب دیدم که برایتان نقل میکنم.
اولین اظهار نظر مربوط به خود دختر 11 ساله است:
هاجر که از شنیدن این خبر اندوهگین شده بود با چشمان اشکبار گفت:" ورزش باید برای هر فردی با هر گونه عقیدهای قوانین یکسان داشته باشد". (کدام قوانین یکسان!؟ قوانین مسلمین یا قوانین غیر مسلمین!؟)
والدین هاجر با اظهار تأسف از شنیدن این خبر، تصمیم مذکور را اعمال تبعیض بین ورزشکاران عنوان و تأکید کردند ، در کشوری که افراد با اعتقادات گوناگون زندگی می کنند، قوانین نیز باید متناسب با آن تنظیم شود".
از این والدین باید پرسید آیا همین عقیده و منش را هم شما مسلمانان در کشورهای خود اجرا میکنید!؟ یا فقط از دیگران توقع دارید با شما بر اساس خواسته شما رفتار شود!؟ همین مسلمانان که در ینگه دنیا گردن کج میکنند و مظلوم نمایی میکنند در کشورهای خود سر هر تنابندهای را که از قوانین قرون وسطایی آنها تخطی کند، بی درنگ از بدن جدا خواهند کرد.
در خاتمه باید گفت.
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان.
از من میپرسید، باید همگی این مسلمانان را سوار یک قطار کرد و فرستاد به همان خراب شده یا جهنم درهای که از آن آمدهاند، اینها هیچ حقی ندارند در کشورهای پیشرفته زندگی و از موهبتهای آن استفاده کنند، اینها اصلا لیاقت آنرا ندارند.
پیامهای شما:
مسلمین جهان هم کسخلنا
Posted by: آیت الله | November 19, 2007 01:52 PM
آخه بگو کونی اصلا کی به تو گفته که بیا ورزش کن.اسلام گفته ورزش حرامه.
Posted by: آیت الله | November 19, 2007 01:55 PM
سلام حسن !
جدا خیلی حال کردم این پستت رو خوندم!تعداد مسلمین روبهافزایش است.
(اگه از این شکلک هاداشتی یه 2-3 تا از این بشکن ها می زدم واست!)
خیلی فاز داد خدایی.
نشون میده که واقعا تبلیغات نظام در این راستا موفقیت آمیز بوده.
(خُسن آقا: جاکش کجاست حال داد این نشون دهنده این مساله است که مسلمین چنان ترکمان زده اند که خودشان هم دیگر حاظر نیستند در آن گنداب زندگی کنند.
)
در مورد پستت هم باید بگم که هر کسی اگه منطقی و بدون تعصب بخاد در مورد اون کار کانادایی ها نظر بده محکومش خواهد کرد.
اینکه اون دختر این عقیده رو از کجا آورده به شما ربطی نداره .از دوران قرون وسطی و تفتیش عقاید کلی گذشته!(نه نه!!! رژیم آخوندی از اونا خیلی خیلی خیلی بدترند=پیشبینی نظرات منطقی شما!)اما باید بدونی که اینها که شعار آزادی می دهند چطور به خود جرات اینکار رو میدهند؟
(خُسن آقا: جاکش نگفتم مثلمونا همگی خر ترشیف دارند! پس تو می گی اینها توی مملکت خودشان گه زدند حالا باید بیان توی دیگر نقاط هم ترکمون بزنند جمش کن جاکش)
هروقت یه قطار با گنجایش یه ملیارد نفر پیدا کردی بیا مارم خبر کن بریم همون جاها!اگرم پیدا نکردی بیا به جوانان متخصص و متعهد دولت نهم بگو واست اختراع کنن!
تو راستی راستی از پررویی دست کمی از آخوندها نداری حتما خودت هم از همون تک و طایفه آخوندهای جاکش هستی
Posted by: marmoolak | November 19, 2007 02:16 PM
دم کانادایی ها گرم.
Posted by: said | November 19, 2007 02:21 PM
اسلام دینی است با گرایش های عوامانا درست مانند کمونیسم است که بر نا آگاهی توده ها حکم رانی کرده و از خلا های معنوی و احساسی انسانها سو استفاده می کند و با شعارهای رنگارنگ و قشنگ کارش را به پیش می برد.
نکته ای که حسن آقا بدان توجه نکرد این بود که این کار دست اندر کاران کانادا اصلا سیاسی و مذهبی نبوده است و تنها یک قانون ورزشی است مثلا شما نمی توانی با شلوار و لباس خواب به زمین فوتبال بروی نمی توانی انگشتر بدست وارد زمین فوتبال شوی و ...
متسفانه آنقدر این دام عوام فریبی بزرگ است که شما هم درونش افتاده ای
این یک قانون کاملا ساده ورزشی است که شما نمی توانی با مقنعه و .. وارد زمین مبارزه شوی چرا که " خلاف قوانین ورزشی است" و اصلا و ابدا ربطی به هیچ دینی ندارد.
---------
پاسخ:
خیر قربان من درون عوامفریبی اینها نیفتادهام من دست پیش را گرفتهام که به قول معروف پس نیفتم. اصلا چه معنی داره که این مسلمانان به دیار کفر مهاجرت کردهاند فعلا همین جاش رو بچسب بی خیال قوانین ورزشی آن اینها اصلا حق ندارند به دیار کفار بیایند.
Posted by: شلغم مراد | November 19, 2007 02:47 PM
akh hasan agha harfe dele mano zadi, man nmidonam chetor vaght estefade az emkanat kofar bashe in mosalmon ha to on safe aval hastand , akhe jakesh haye avazi mage nmidonid zendegi dar ye sarzamin mosalmon che ghadr savabesh bishtare, zire kone velayate faghih bodan shoma ra yerast mibare to toilete behesht,.... pas chera on hame mavaheb ra vel mikonid mirid diare kofr ? hagha ke to pedarsokhtegi dast shitan kazaeeton ra ham az posht bastid, khodeton ham midonid ke beheshti dar kar nist, midoeed mirid onja ta az hamin behesht zamini estefade konid,
va nokte badi ham be ghole in dostemon inke har chizi bara khodesh ghanon dare, ghanon varzesh ham ino taeen karde, mage vaghti iran nazasht on dokhtar khanom shirazi bara tamrin paresh bere to zamin varzesh mosalmonha eterazi kardand? mage pas alan chera zabon daravordand nmidonam,
Posted by: mahsa | November 19, 2007 05:19 PM
براوو حسن اقا
پستت واقعا عالی بود هم عنوانش وهم محتواش. مثل همیشه
حسن اقا تو رو به الله که تهوع اورترین اسمی است که همه ما میشناسیم قسم.
تورو به ایات کلام الله مجید که ما بعد ازهر بار ریدن کونمون روبا برگی از ایاتش تمیز میکنیم قسم.
تورو به کون پاره شده امام چهارم شیعیان جهان امام زین المعقدین (ع) که دردشت کربلا به دست خولی گاییده شد قسم
تو رو به کس پاره پاره زینب کیری(س) که دردشت کربلا به دست خولی گاییده شد قسم..
جواب این سرباز کس خل بی هویت!! امام زمان(جک) که تبدیل به اسهال دائمی دراین وبلاگ شده است رونده.. این حاج اقا مست وملول از سهمیه علوفه بیت رهبری به اینجا میاد وشروع به جفتک پرانی و گوزیدن میکند وبه خیال خودش حال ما رومگیره.
هرچه قدر با افکار این جماعت مسلمان بیشتر اشنا میشم بیشتر به حرف دایی ام پی میبرم که این مسلمانان حرفشان به جای دهنشان از کونشان خارج میشه وبه همین دلیل هم هست که حرفهاشان این قدرتحوع اور است
بگذارید که این بیچاره خوش باشه وفکر کنه که اسلام عزیز درایران ودنیا درحال گسترش است
یا جق!
Posted by: حامد | November 19, 2007 06:03 PM
خدا خفت کنه هر وقت میام سایتت اعصاب منو میرینی توش با این خبرهایی که میدی و داغ دلمو تازه میکنی . به امثال این پتی یاره های پاچه پاره باید اینو گفت که اگه شما حروم زاده ها واقعن دنبال اسلام نابتون بودید غلط کردین رفتین به غرب و می شستین توی همون خراب شده و مهد اسلام خودتون و آخوند هوا میکردین و امام زمان رو از سوراخ مستراح مسجد جلقکران میکشیدین بیرون ! خاک بر سر اون کشورهایی که اینها رو راه میدن به کشور خودشون ولی 4 تا جوون انسان و با شرف و با لیاقت و آزادیخواه رو حتا یه ویزا نمیدن که از کشورشون دیدن کنن . گه زیادی رو به نظر من همین کشورها و سران احمقشون باید بخورن که فرق دموکراسی واقعی با ارتجاع سیاه رو واقعن نمیدونن و همه چیز رو با هم غاطی کردن . دموکراسی یعنی آزادی فردی نه اینکه این آزادی طوری باشه که باعث آزار بشه . باید یکی از همین شما مقیم های این کشورها یه شکایت نامه تنظیم کنین مبنی بر اینکه دیدن این آدم ها باعث درد اعصاب و روان شما میشه و چشم درد میگیرین ! خوشبختانه توی غرب ایراد های بنی اسرائیلی گرفتن از قانون مثل آب خوردنه و هر چیزی شدنیه و میشه گوز رو به شقیقه وصل کرد ! کافیه بری یه دادگاه و بگی من با دیدن این زنهای لاشی توهُش بهم دست میده , فردا کل رسانه های اون کشور تو بوق و کرنا میکنن که همه اینا یا باید کشف حجاب کنن یا دیپورت بشن ! میگی نه بکن و ببین !
حالا اون کثافتی که بلند میشه از کشور نکبت زده اسلامی خودش میره به یه کشور غربی و آزاد باید پیه همه اینها رو به تنش بماله . خوشبختانه به لطف حیوون هایی مثل احمدی نژآد در این کشورها به این آدمها کم رسیدگی نمیشه مگه اینکه به این باور برسیم که اینها از تخم ترکه همین ها یا ماموران جاسوسی اینها هستن و کاردارهای سفارت و کوفت و زهرمارهایی که با سو استفاده از همین مقدس مآبی هاشون بورس های مفت و مجانی میگیرن و بدون مشکل وارد این کشورها میشن و مثل سگ زاد و ولد میکنن و دیگه بیرون کردنشون هم با خداست . هر جا هم بهشون انتقاد میکنن , حقوق بشر و دموکراسی و آزادی رو طرح میکنن در صورتیکه در کشور خودشون اندازه تاپاله هم ارزش ندارن برای مردم و شعورشون به این چیزها نمیرسه . حقوق بشر و دموکراسی رو فقط در این میدونن که آزاد باشن که تا توی مستراح و حمام و زیر لاحاف اون حجاب مستهجن از سرشون نیافته و مبادا جن و پری و دیوار و خدا و ... بهشون با نگاه تجاوز کنه ! هر چند بشنو و باور نکن که فاسد تر از اینها خودشونن . به قول معروف :
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند .
ج .. تر و فاحشه تر و کثافت تر از زنهای چادری و محجبه خودشونن و بس ! برو توشون و ببین چه لجنی ازشون فوران میکنه . باطن کثیفشون رو با پوشش چادر میپوشونن و کرکس رو جای بلبل رنگ میکنن تحویل انظار عمومی میدن وگرنه کسی که عیب و ایردی نداشته باشه و نخواد شناخته بشه , چه واهمه داره که خودشو لای هفشده دور پارچه سیاه متعفن بپوشونه و مثل اجنه بکنه ؟ تو قرون وسطی زنهای بدکاره با چنین پوششی تردد میکردن در روز تا شناخته نشن و حالا نماد فاحشگی در غرب شده نماد پاکدامنی در شرق !!!!! تف ...
اگه همه کشورهای غربی یک صدا بر ضد این تخم حروم ها بر بیان و 4 تا دسته نئونازی بریزن سر اینها و اینها رو گوشمالی بدن , دیگه یکی از اینها جرات نمیکنه پاشو بذاره اروپا که مثل باکتری بصورت تصاعدی زیاد بشن و زاد و ولد کنن و پول مفت و مالیات مردم غرب رو بخورن و صد تا هم توهین به غربی ها بکنن و پرچمشون رو آتیش بزنن و ... ! وای از اون روز که من به قدرت برسم فقط بشین و تماشا کن چه بلایی سر اینها بیارم که هیتلر که سهله , احمدی نژآد هم پیش من لنگ بندازه ! چنان پاکسازی نژادی بکنم از شیعه جماعت و بعد سنی ها که تا قیامت یه ژن مسلمون در جهان باقی نمونه !!!!!
Posted by: SHIVA | November 19, 2007 06:04 PM
به هر حال چه عقایدشان درست و چه غلط باشد.حق دارن عقیده خودرا داشته باشند و آزادانه زندگی کنند.
همانطوری که هم اکنون ده ها تن از حقوقدانان آمريكايي، خواستار تعطيلي آكادمي سعودي «الخليج» در واشنگتن شدند. اين مطلب در نامهاي كه پنجشنبه گذشته، دوازده سناتور آمريكايي خطاب به «كاندوليزا رايس»، وزير امور خارجه اين كشور، نوشتهاند، آمده است.
به گزارش خبرگزاري ابنا، يك متخصص مسائل تربيتي درباره اين آكادمي ميگويد: «در آنجا به دانشجويان ميآموزند كه هركس با وهابيت مخالف باشد، يا كافر است يا منحرف؛ بنابراين يا بايد ابراز پشيماني و توبه كند و يا به قتل برسد!».
در همين حال «راجر هري»، كارشناس مسائل خاورميانه، در گفتوگو با «بي.بي.سي»، به سوءظن عميق پژوهشگران آمريكايي نسبت به مؤسسات خيريه سعودي در نقاط مختلف جهان اشاره كرد.
وي گفت: مثلا مؤسسه خيريه «الاحسان» كه دفتر مركزي آن در شيكاگو بود، در واقع جبههاي براي «القاعده» به شمار ميرفت تا اينكه در سال 2002 از سوي دولت آمريكا تعطيل شد.
هري اضافه كرد: ادبيات وهابي كه در مدارس سعودي استفاده و به بقيه نقاط جهان نيز صادر ميشود، مروج سوءظن و تنفر نسبت به كساني است كه مطابق اعتقاد وهابيت، «غيرمؤمن» به شمار ميروند.
اين گزارش، همچنين به تلاش عربستان سعودي براي جلب دوباره اطمينان آمريكاييها به اين كشور، از طريق برخي اصلاحات اشاره ميكند. به عنوان نمونه، «عادل الجبيري»، سفير عربستان سعودي در واشنگتن، از اقداماتي سخن گفته است كه براي غرس نهال تسامح و تساهل در نظام تعليم و تربيت اين كشور انجام شده است.
دیدیم که از راه های دیپلماتیک وارد شده اند.نه از راه ههای قطاری ابداعی مغز متفکر شما!
یک سوال:
شماها خواهان برقراری آزادی و رعایت حقوق بشر در ایران هستید!؟؟؟؟
Posted by: مارمولک | November 19, 2007 06:10 PM
مارمولک کونی آخرش تو آدم نشدی پدر سگ تو همیشه به اینترنت کانکتی 24 ساعته تو این وبلاگ زر مزنی میرینی به اعصاب ما کیرم تو کونت.
Posted by: ایت الله | November 19, 2007 06:22 PM
من هم اگر جای این خانم بودم ، حاضر بودم مسابقه ندهم ولی به اعتقاداتم پشت نکنم.چون من هنوز انسانیتم را از دست نداده ام،من اگر با چیزی مخالف باشم هم درباره جنبه های مثبت آن تحقیق می کنم و هم جنبه های منفی. من هنوز فراموش نکرده ام که برای چه خلق شده ام .من مطمئنم که با عقیده میتوانم به هدفم دست بیابم، نه با سست عنصری.من یکی از موفق ترین انسانهای آینده خواهم بود.
Posted by: نرگس | November 19, 2007 07:39 PM
مارمولک یا صورت مسئله را نفهمیده یا از مکانيسم هاى قانون و پلیس در زندگی واقعی برای حفاظت از حقوق کودک بی اطلاع است یا خود را به خریت زده. خسن آقا صحبتى از چادر کشيدن از سر زنان توسط پلیس نکرده است. انتخاب دمکراتیک مربوط به بزرگسالی است که از نظر قانونی حق انتخاب دارد، نه کودکی یازده ساله که نه حق انتخاب دارد و نه میتواند مسئولیت عواقب انتخاب آزادانهء خود را بپذیرد. کودکی که علیرقم نارضایتی والدین، قانون او را اجباراً به مدرسه می فرستد. صحبت از انتخاب حجاب اسلامى توسط خود کودکان مسخره تر از مسخره است. کسى که مکانيسم محجبه شدن دختر کودکستانى را "انتخاب دموکراتيک" خود او جلوه ميدهد و حاضر نيست حمايت از اين قربانيان آشکار کودک آزارى و زن ستيزى را صريحا وظيفه قانون و دولت بداند قدر مسلم حتى از فهم صورت مساله عاجز است.
"حق دارن عقیده خودرا داشته باشند و آزادانه زندگی کنند."؟؟! چه کسی؟ پدر و مادر آزادانه برای کودک خود تصمیم بگیرند، یا خود کودک؟
کودک چگونه باید از حق دمکراتیک خود(!) برای پوشش دفاع کند؟ فرض کنید کودکانی معاف از حجاب شوند که بتوانند در دادگاه ثابت کنند که پدر و مادر حجاب را به زور سر آنها کرده اند. آنوقت یک کودک واقف به حقوق خود باید پیه ترد شدن از سوی پدر و مادر را به تن خود بمالد و علنا و رسما عليه اولياء مسلمان خود شهادت بدهد و مدارک کافى براى نشان دادن جنبه اجبارى حجاب به دادگاه ارائه کند تا پدر و مادر خود را محکوم کند. واقعاً خنده دار است. حقوق اولياء نسبت به فرزند محدود و مشروط به حقوق انسانى و جهانشمول و قانونى کودک است. اين وظيفه قانون و دولت و پلیس در هر کشور است که اين را تضمين کنند. کودک مذهب و سنت و تعصب خاص ندارد. به هيچ فرقه مذهبى اى نپيوسته است. انسانى است جديد، که به حکم تصادف و مستقل از اراده خود در خانواده اى با مذهب و سنت و تعصبات خاص پا به حيات گذاشته است. هيچ دختر نه ساله اى شوهر کردن، ختنه (مثله) شدن، آشپز و خدمتکار افراد ذکور فاميل شدن، از ورزش و تحصيل و بازى محروم شدن و به کار گماشته شدن و بردگی کشیدن را "انتخاب" نميکند. کودک در خانواده و در جامعه مطابق رسم و رسوم و مقرراتى که وضع شده است بار ميايد و اين افکار و رسم و رسوم را بطور خودبخودى بعنوان روش متعارف زندگى ميپذيرد.
تمام مبارزه براى اصلاحات و رفع تبعيض مبارزه اى است بر سر قانون و براى تغيير و اصلاح قانون و استفاده از قانون. این وظیفهء قانون است که تاثيرات منفى اين بخت آزمايى و قرعه کشى کور را خنثى کند.
ممنوعیت حجاب برای کودکان نه تنها نقض حقوق کودک نیست اتفاقا حمايت از آزادى و حق انتخاب کودک ايجاب ميکند که قانونا جلوى تحميل حجاب از سوی پدر و مادر گرفته شود.
مگر نه اینکه ممنوعیت به کار گماشتن کودکان توسط قانون و پلیس عملی میشود؛ چطور ميشود کسی از حمايت از کودک سخن بگويد ولى پيشاپيش اعلام کند که کارى به قوانين کشور و پلیس ندارد؟!
ممنوعیت حجاب برای کودکان نیز در مقابل تحمیل حجاب بر کودک از طرف والدین است. تصويب قانون منع حجاب اسلامى براى کودکان، مانند ساير مقررات مدنى، باعث ميشود که اکثريت عظيم مردم بطور عادى آن را رعايت کنند. و در نتيجه عده زيادى از دختران در خانواده هاى اسلامى بدون هراس طرد شدن از سوی خانواده از این اسارت خلاص شوند.
Posted by: علیرضا | November 19, 2007 10:24 PM
آخه علیرضا جان شما گویا مغز معیوب این مارمولک را با مغز یک انسان متفکر اشتباه گرفتهاید! بابا قربانت گردم این طرف از این صوبتهای سخت سختی که شما مطرح کردید اصلا حالیش نمیشود، او و امثال او را باید مثل بز با چوب وادار به رفتن توی طویله کرد.
Posted by: خُسن آقا | November 19, 2007 10:38 PM
1-کير مقدسم تو کس مبارک نرگس خانم( اگر که مردي همين انقذر که خايه نداشتي و اسم زن گذاشتي نشان دهنده ي حرام زاده بودنت است )
2-من قبلا هم گفته بودم که اين مارمولک چاغال سرباز گمنام امام زمان زنا زادشه که 24 ساعت در اينترنت (با اينترنت رايگان و نامحدود اهدائي زژيم) مشغول احياي وظيفه ي خظير امر به معروف ونهي از منکره ولي گوش نکردين که بزودي ابعاد جديدتري از اين مبلغ دين اسلام را در اين سايت مي بينيم
3-امثال اين هاجر به همراه پدر ومادرانشان دارند از طريق بعضي ار کشور هاي عربي ثروتمنذ و ايزان ساپورت مالي ميشوند تا در جوامع غربي اقدام به تبليغ اسلام کننذ و به مردم غير مسلمان نشان دهند که دين اسلام هيچ دشمني با ورزش و سرگرمي و موسيقي ندارد و افراد بيشتري را به اين ذين کيري سوق دهند تا در اين کشورها ابتذا يک حزب اسلامي و سپس کرسي هاي مجلس و وزارت ودر نهايت پست هاي مهم مثل سناتور و رياست جمهوري را در اين کشور ها بدست بگيرند و يک کشور اسلامي بسازند و حضور مسلمين حرام زاده در بلاد کفر هيچ دليل ديگري ندارد
Posted by: ننه ي مسلمون بگا | November 19, 2007 11:06 PM
حسن آقا
چند روز پیش لینکت را در رادیو زنانه دیدم خیلی تعجب کردم.
امروز دوباره به آنجا سرزدم دیدم حذفش کرده اند.
واقعا یاد عین الله باقرزاده بخیر!
خیلی کسخله این دهاتی.
Posted by: ملا حسنی | November 20, 2007 03:56 AM
اسلام مساوی است با ریدمان و ریدمونو گهکاری و ان مالی ریق زدن .
Posted by: مسلمون زاده | November 20, 2007 04:07 AM
من قانع شدم علیرضا جان.شما درست می فرمایید.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 07:09 AM
البته این نکته هم مد نظرمون باشه که اسلام سن انتخاب مسیر دختران رو 9قرار داده و از اون سن است که آنها مسیر خود را انتخاب می کنند.
مثلا خواهر من با اینکه در یک خانواده مذهبی است ولی کسی اورا اجبار به حجاب داشتن نمی کند و آزادی کامل دارد از این نظر.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 07:12 AM
اصلا مسئله این نیست.
ممکن بود این خانم بجای 11سال 20 یا سی سال می داشت.در آنصورت ایشان مطمینا اینقدر شعور داشتند که راه خود را انتخاب کنند و در مقابل جریان بی حجابی بایستند.
در مورد پوشاک هم باید بگم که بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی شرکت می کنند و لباس آنان در سطح قابل قبول جهانی هم هست.
قضیه یک چیزی مثل ممنوعیت حجاب در مدارس فرانسه است.
اینها با اساس اسلام مشکل دارند.به طوری که پس از فروپاشی شوروی یکی از سران دول غربی گفت:اکنون وقت آن است که پس از 80سال کجروی به جنگ اصلی خود با مسلمانان بپردازیم.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 10:44 AM
پیش ازهر چیزمیخوام پیشاپیش ولادت هشتمین انگل لجنزار کسافت ونجاست منجلاب متعفن اسلام امام رضا(ع) رو به تمام مسلمین کس خل ومخصوصا شیعیان گوسفندصفت تبریک بگم
بعد ازاون اسلام به کس مادر محمد ابن عبدالله یا همون پیامبر اعظم خندیده که سن انتخاب دختران رو9 سال قرار داده اخه یکی نیست به این مسلمانان زنازاده بگه اخه کونی زاده ها یک دختر بچه 9 ساله که هنوز دست چپ وراست خودش رو نمیشناسه و هنوز توی خواب باعروسکش میخوابه چطوری میخواد مسیرزندگی خودش رو انتخاب کنه؟ ایا این دختر9 ساله توانایی این را دارد که از بین جهان بینی های مختلف که درغرب وشرق وجود دارد انها را مورد مطالعه قرار بده وبهترین رو انتخاب کنه. نه استاد اسلام برای انتخاب مسیر سن انتخاب دختران رو 9 سال قرار نداده بلکه برای این بوده که حرام زادگان متوحشی مثل محمد ابن عبدالله وعلی ابن ابی طالب ومعتقدان به انهابرای ارضاع نیازهای حیوانی وسیری ناپذیر جنسی خودشان هیچ حد ومرزی نداشته باشند وبادیدن این بی حدومرزی ها بیشتر به اسلام علاقه مند شوند واگر مسلمان نیستند مسلم شوندو حتی از همخوابی با یک دخترک 9 ساله به سبک پیامبر اسلام که با عایشه دخترک 9 ساله سکس میکرده عبایی نداشته باشند ..
در مورد سخنان اون مسئول غربی نمیدونم چرا تو وهم پالگی هات فکر میکنید که اینها اشتباه فکر میکنند . مگر همین چند سال پیش نبود که مسلمانان نواده محمد خود و 300 نفر دیگر را با هواپیما به ساختمانهای تجارت جهانی کوبیدند و چندین هزار نفر از این غربی ها را تکه پاره کردند . هر جا که تروری اتفاق میافتد بدون شک ردپای کثیف مسلمانان را میتوان دید
از عراق وافغانستان گرفته تا لبنان و سودان همه تروریستها مسلمان هستند. هر انسان سالمی با یک نگاه به عقاید وقوانین وحشیانه اسلام از جمله همین مجوز دادن برای ازدواج با دخترکان 9 ساله به روح کثیف وخطرناک این دین پی میبرد وخود را ملزم به مبارزه با ان میکند .
به شما امت اسلام ومحمد همگی بایدرید
به محمد.به علی.پنج تن ال عبا باید رید
Posted by: حامد | November 20, 2007 12:32 PM
آنچه در مورد آمیزش جنسی مستحب است :
کوتاه کردن موهای زائد بدن قبل از آمیزش ( زیر بغل ، بالای عورت ، شکم و زیر گردن )
وضو گرفتن قبل از آمیزش
گفتن بسم الله الرحمن الرحیم و اعوذ بالله من الشیطان الرجیم قبل از آمیزش
شوخی کردن مرد با زن قبل از آمیزش
استفاده از عطر توسط مرد و زن قبل از آمیزش
آرایش زن قبل از آمیزش
استفاده از طلا توسط زن در حین آمیزش
بازی مرد با آلت زن در حین آمیزش
بوسیدن زن
مکیدن زبان زن
آمیزش در شب اول ماه رمضان
آمیزش در شبهای دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ظهر روز پنجشنبه و عصر روز جمعه
خوردن عسل بعد از آمیزش
ادرار کردن بعد از آمیزش
مسلمین کس کش چنین میکنند
Posted by: خدا | November 20, 2007 01:12 PM
سلام حامد آقا.
اسلام 9سالگی رو سن انتخاب قرار داده یعنی اگر قرار است که اسلامی را بپذیرد باید از 9سالگی(که البته 9سال آن زمان و در آن مکان با امروز تفاوت بسیار داشت به همین دلیل چند تن از علما در نظر دارند که این سن را کمی افزایش دهند)احکام الهی را رعایت کند.اما اگر بخواهد می تواند در هر زمانی با دلیل و برهان (نظر چند از آیات عظمی)از اسلام کناره بگیرند.به هر حال لا اکراه فی الدین.این که دیگر آیه قرآن است و هیچ شکی در آن نیست.
آن زمانی هم که این الاغ این حرف را زده بود هیچ خبری از حادثه 11 سپتامبر که به عنوان دروغ قرن هم شناخته شده و تنی از اندیشمندان غربی هم آن را کار خود امریکا در راستای دکترین شک و بهت ارزیابی کرده اند نبود.
گروه احمق هایی مثل طالبان یا القائده رو هم که همه می دانند زاده و پرورده ید شیطان بزرگند ونیازی به توضیح نیست.(اگر بدون تعصب کورکورانه به قضیه نگاه کنید شما هم متوجه خواهید شد!حتی شما!)و نقش عروسک خیمه شب بازی غربی ها را انجام می دهند.حضرت رسول هرگز با کشتار غیرنظامیان موافق نبود پس بی شرمانه آنان را پیروان حضرت محمد(ص) ننامیم.(در مورد بنی قریضه هم اگر خواستید توضیح خواهم داد.حتی خود بروبکس ما هم هنگامی که در 15کیلومتری بصره بودند حتی دست به بمباران بصره با توپخانه شان نزدند که مبادا فردی عادی کشته شود!این است پیرو رسول)
جمهوری اسلامی هم که بارها ضدیت خود و منحرف بودن این گروه ها را اعلام کرده است پس نیازی به زر اضافی نیست.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 01:13 PM
آقای خدا مطلب شما خودش خود را نقض می کند چراکه جماع کردن در ماه مبارک رمضان حرام است.(خدایی چه حال و هوای عرفانی داره این ماه الان که این مطلب رو می نویسم دلم لک زده واسه ساعات اون ماه و عباداتش....)
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 01:16 PM
آقای خدا مطلب شما خودش خود را نقض می کند چراکه جماع کردن در ماه مبارک رمضان حرام است.(خدایی چه حال و هوای عرفانی داره این ماه الان که این مطلب رو می نویسم دلم لک زده واسه ساعات اون ماه و عباداتش....).
تازه اینا که نوشتی بد نیست که!کلی هم حال میده!
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 01:16 PM
یک مطلب بسیار جالبی هم درباره تروریست های لبنانی نوشته بودید!
اگر منظورتان حزب الله است باید عرض کنم که حزب الله مورد حمایت اکثر مردم لبنان اعم از مسیحی یا سنی است و تظاهرات ملیونی مردم لبنان در راستای حمایت از حزب الله خود گواهی بر این مدعاست.
پس نباید ناجوانمردانه آنان را تروریست بنامیم!
البته باید به تعریف شما(=رسانه های غربی) از لغت تروریست توجه کنیم.
اگر منظورتان از تروریسم همان دفاع از وطن و عقاید -دفاع از میهن در برابر بربرهای صهیونیست-و منظورتان از ترور این است که پیش از موشک باران مناطق اشغالی برای تلافی ظلمی که به ملتشان وارد آمده این را در رسانه ها اعلام کنیم تا مناطق تخلیه شوند و خالی از مردم باشند تا تلفات غیر نظامی به حداقل برسد باید بگویم که من و همه ی انسان های آزاده جهان با افتخار حاضریم خود را تروریست بنامیم!البته در این صورت پارتیزان ها و سایر مبارزین هم بنوعی تروریست هستند!
پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع به مصاحبه اوریانا فالاچی با شارون نیم نگاهی بیندازید!
لطفا هر حرفی که به شما القا می کنند کمی در دهن یا ذهنتان مزه مزه کنید و بعد آن را بپذیرید.
امیدوارم که از من ناراحت نشده باشید.اگر من در اینجا مطلبی می نویسم برای آن است که شما تجدید نظری هرچند کوتاه در عقاید و افکار خود داشته باشید و بس.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 01:28 PM
پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) : هر مومنی که با همسرش آمیزش نماید ، هفتاد هزار فرشته بال هایشان را برای آنها می گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می گردد ( مستدرک الوسائل ج 14 ص 154 )
براستی که محمد همیشه دورش پر فرشته بود, بوزینه(مارمولک) من اینا رو از یک سایت اسلامی پیدا کردم و برای حسن آقا نوشتم که بهتر بدانه مسلمونا چه کثافت هایی هستند نه برا تو احتمالان پدر جناب مارمولک هم برای آمیزش با مادر گرامی آقای مارمولک از فرمول بالا استفاده میکنه
Posted by: خدا | November 20, 2007 01:36 PM
پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم): هیچ کس دراسلام ایمانش زیاد نمی شود مگر آن که محبت او به زنان بیشترباشد .
براستی که محمد انسان با ایمان و مهربانی بود البته نسبت به زنان و دختر بچه ها
Posted by: خدا | November 20, 2007 01:43 PM
یک مطلب دیگری هم در مورد اون مطلب آقای خدا به ذهنم رسید که گفتم بازگو کردنش خالی از لطف نیست.
بالاخره نیاز های جنسی در همه انسان ها وجود داره و این یکی از استعداد های جسمی انسان است.اسلامی هم این نیاز را پیش بینی کرده است و راهی عاقلانه و منطقی برای این امر در نظر گرفته است و بجای آنکه فرد را به رابطه با همسر دیگران (!) تشویق کند و برای اینکه حرمت خانواده حفظ شود این مسایل رو ذکر کرده(البته اینها دستور مسقیم خداوند نیستند و اینهایی که من می نویسم دلایل این حکم از سوی آیات عظمی است.)که به طور کامل نیاز مرد و زن در این باره برطرف بشود.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 01:43 PM
در ضمن احتیاج نیست کسی بگه اسلام بد یا خوب ولی تو به من یک کشور اسلامی متمدن بگو تا ما هم بگیم اسلام خوب ها بگو دیدی نمیتونی
Posted by: خدا | November 20, 2007 01:47 PM
اینکه اسلام میگه در موقع کون شویی مسلمین دو بند انگشت تو کو نشون کنن چی مطمئن هستم که هر انسانی بعد از انجام این فریضه کونی میشود براستی که مسلمین تمامی کونی هستد این هم اثباتش
Posted by: خدا | November 20, 2007 01:52 PM
مشکل شما این است که اسلام را تنها در کشورهای عقب نگه داشته شده خاورمیانه میبینید.در حالی که اسلامی بسیار گسترده است به طوری که حتی در روسیه پس از مسیحیت دومین دین اسلام می باشد.با 37ملیون جمعیت مسلمین.
در جواب سوالتان هم فکر می کنم مالزی جواب مناسبی باشد.که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اخاقی پیشرفت های چشمگیری داشته به طوری که حتی بازار خودروی(چون تو حیطه کارمونه میگم )بسیاری از نقاط دنیا به خصوص آسیاو اروپای شرقی را در اختیار دارد.پیشرفت های بسیار چشمگیری در زمینه معماری در شرایط بد استوایی. برج های پتروناس و ...
که تمام اینها از برکات اسلام اصیل محمدی می باشد که آنها را به قول خودشان از بالای درخت به بالای پتروناس برد!
چنین حکمی هم وجود خارجی ندارد.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 02:18 PM
میگم حسن بابا یک ویرایش تعبیه کن داداش.این 2تا پست بالا رو هم اگه زحمتی نیست پاکش کن.که غلط املایی زیاد داره.
مشکل شما این است که اسلام را تنها در کشورهای عقب نگه داشته شده خاورمیانه میبینید.در حالی که اسلامی بسیار گسترده است به طوری که حتی در روسیه پس از مسیحیت دومین دین اسلام می باشد.با 37ملیون جمعیت مسلمین.
در جواب سوالتان هم فکر می کنم مالزی جواب مناسبی باشد.که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اخلاقی پیشرفت های چشمگیری داشته به طوری که حتی بازار خودروی(چون تو حیطه کارمونه میگم )بسیاری از نقاط دنیا به خصوص آسیاو اروپای شرقی را در اختیار دارد.پیشرفت های بسیار چشمگیری در زمینه معماری . برج های پتروناس و ...
که تمام اینها از برکات اسلام اصیل محمدی می باشد که آنها را به قول خودشان از بالای درخت به بالای پتروناس برد!
چنین حکمی هم وجود خارجی ندارد.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 02:23 PM
در مورد حکم دو انگشت هم باید بگم که اشتباه بیان کرده اید.
قضیه اینه که باید با 2انگشت بر روی مجاری ادراری بکشید تا شاش توی مجاری نمونه و بوی شاش نگیرین.
دقیقا معضلی که بسیاری از کشورهای جهان با آن مواجهند!!!!
هنوز بوی گند خیابان های ایتالیا و فرانسه و بوی متعفن باربی های اونجا یادم نرفته!!!!!
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 03:00 PM
مارمولک پس تو با پول نفت این ملت بدبخت ایتالیا وفرانسه هم رفتی.بعد اومدی پز میدی که مثلا رفتی اروپا تو تا کی میخوای با این بچه ها کلکل بزاری .خداییش هم منطق درستی که نداری میای چرندیاتی رو که 28 سال تو مخت فرو کردند تحویل مردم میدی وقتی یه کسی که به اسلام اعتقاد نداره به پیامبرت(همون سوسمارخور...) یه چیزی میگه تو می خوای با همون اسلام...هت حرف اونو نقض کنی اصلا اگه حرف این حسن آقارو قبول نداری مجبورکه نیستی بیای توی این خلاصه بترس از اون روزی که ملا ها سرنگون بشنو تو هم لنگات به هوا بشه و ...
Posted by: کوروش | November 20, 2007 04:12 PM
1-ایتالیا مگه جه چیز خاصی داره که مایع پز دادن آدم بشه؟
2-من هیچگاه ادعا نکردم که منطق درستی دارم.من فقط نظرات خودم رو ابراز می کنم.شما هم اگه نظری داری میتونی بگی.وگرنه هجو شخص حقیری مثل من هیچ ارزشی ندارد.
3-کلکل؟من یک بار دیگه هم گفتم که هدفم از نظر دادن در وبلاگی که در آن به ائمه اطهار توهین میشد تنها این است که شما هموطنان من کمی در عقاید و افکار خود تجدید نظر کنید.
4-پول نفت؟؟؟؟!!!!؟؟؟!؟!؟!؟!؟
5-هر امتی عمری دارد و وقتی که آن بسر رسد نه پیش افتد و نه پس.قرآن کریم.
6-کسی که به چیزی اعتقاد دارد از چیزی نمی ترسد.
در واقع من تعجب می کنم شما اپوزوسیونی ها که این قدر مطلقگرا هستید از چه چیزی می ترسید که قیام نمی کنید؟(مگر نه این است که هیچ حمایت مردمی ندارید؟مگر از این نمی ترسید که 80درصد ملت در انتاخاباتی که شما تحریمش می کنید شرکت می کنند؟)
کسی که حقیقتی را می داند و آن را ابراز نمی کند حقیقتا جنایتکار است!!!
اگر روزی این نظام توسط بیگانگان یا وابستگان به آنها سرنگون شود.(که ان شا الله هرگز اینگونه نخواهد شد..!)من حداقل مثل شما وطن پرستان فرار نخواهم کرد و می مانم و مبارزه می کنم!
البته یک نکته جالبی که به نظر من اومده اینه که هیچ کدام شما جوابی منطقی ندارید!به جای اینکه نقد مطلب مرا بدهید شخصیت مرا نقد می کنید!
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 05:03 PM
تنها نکته ی مهمی که از سخنان شما میشد برداشت کرد این بود:
وقتی یه کسی که به اسلام اعتقاد نداره به پیامبرت یه چیزی میگه تو می خوای با همون اسلام...هت حرف اونو نقض کنی
من با استفاده از اسلام حرف ایشون رو نقض نکردم.بلکه از طبیعی ترین خواست های جسمی انسان که نیاز به برقراری روابط جنسی باشه شروع کردم و گفتم که اسلام برای این مسئله چه پیشبینی هایی کرده.
خلاصه رفقا بترسید از روزی که باید در پیشگاه خداوند متعال حاضر شوید و پاسخگو باشید.
Posted by: marmoolak | November 20, 2007 05:10 PM
مارمولک پسرم اولا کی گفته که من جز اپوزیسیون بی بخار خارج هستم . اپوزیسیون اگر یه ذره داشت الان ملا ها ارباب های تو در قید حیات نبودن. خداوکیلیش این اپوزیسیون هیچ گوهی از اول انقلاب تا حالا نخورده ونخواهد توانست خورد.چون اگر به ملی ها بگی متحد شوید تاایران را آزاد کنیم قضیه 50سال پیش رو وسط میارن و میگن شاه با مصدق چه کار کرد ونکرد .این ها هیچ وقت با هم متحد نمیشن.ملاها هم همین رو میخوان.وگرنه الان ایران آزاد بود.مارمولک هیچ وقت زود قضاوت نکن.خودت را با من هم وطن ندان چون من عرب نیستم.
این حرفت که گفتی:(در واقع من تعجب می کنم شما اپوزوسیونی ها که این قدر مطلقگرا هستید از چه چیزی می ترسید که قیام نمی کنید؟(مگر نه این است که هیچ حمایت مردمی ندارید؟مگر از این نمی ترسید که 80درصد ملت در انتاخاباتی که شما تحریمش می کنید شرکت می کنند؟)
این حرف شخصیت تورا نقد میکند.مگر نه اینه که در انتخابات احمدی نژاد(انتری نژاد)شناسنامه ی مرده ها رو آوردید وسربازان گمنام امام زمان با اون 100 بار رای دادند.من خودم یه دوستی داشتم که بسیجی بودمیگفت من 10بار در انتخابات به احمدی نژاد رای دادم.حتما با یه شناسنامه!
در هر صورت منطق خاصی نداری وفقط زود قضاوت میکنی.
و این حرف:(4-پول نفت؟؟؟؟!!!!؟؟؟!؟!؟!؟!؟)
یعنی منظورت اینکه نفت برای ایران درآمد نداره که هیچ آخوندها یه پولیم برای نفت مدن.نفتی که دیگه100دلار شده.
با وجود این کشور بازهم پسرفت میکنه.وامثال تو ومحمود انتری نژاد بازم حرف خودتونو مزنید.حداقل یه دلیل تازه بیار مثلا تا حالا میگفتید پول نفت برای خرابی های جنگ خرج میشه حالا بگید پول نفتبرای خرابی های جنگ آینده با آمریکا مصرف خواهد شد!
در هر صورت باز همان حرف خودمو مگم:( بترس از اون روزی که ملا ها سرنگون بشنو تو هم لنگات به هوا بشه و ...)
Posted by: کورش | November 20, 2007 05:38 PM
وراستی این حرفت رو یادم رفت:(کسی که حقیقتی را می داند و آن را ابراز نمی کند حقیقتا جنایتکار است!!!)دقیقا خودت وانتری نژاد رو گفتی .خودت نقطه ضعفای خودت رو روکردی چند بار از ترس ما حرف زدی که نشون میده بدجوری ترسیدی .خودت میدونی ملا ها چه بلایی به سر ملت میارن واین حقیقتی است و انکارش میکنی .به امید آزادی ایرانیان.
Posted by: کورش | November 20, 2007 06:22 PM
مار مولک- دیگه داری میرینی روی اعصابم.ببین هر کاری که ازدستت برمیاد برای حفظ این نظام اسلامی بکن ودعا کن که این نظام مقدس تا ابد پابرجا باشه چون روزی که این نظام به دست بیگانه یا باگانه به توالت تاریخ پرتاب بشه به پیکربی جان عموم قسم که در جنگ هشت ساله حکومت اسلامی تو با حکومت اسلامی صدام صد تکه شد وفقط چند تکه گوشت ویک پلاک روبه خانوادش تحویل دادن خود من به تنهایی چنان حمام خونی از شما سربازان گمنام امام زمان به راه بندازم که فلاحیان و خلخالی (حتما خوب میشناسیشون)از ترس سرشوون روبه کون امام زمان تو فرو کنند و چنان بر اسلام وکتاب اسمانی تان خواهم رید که تا 1400 سال دیگر فقط مشغول برداشتن اوار گه از روی پیکر کثیفتان باشید
Posted by: بابک | November 20, 2007 07:38 PM
Hasan Agha, Alireza, Shiva, Mahsa, Hamed ,Khoda, Babak va baghiee bachehae bahale Irani
Dame hamatoon garm ke harfae dele mano zadin. I am so happy to see such pure persian people who do not believe in Islam and are against it. Amsale Marmoolako Narges ham agar in zerharo nazanan ke khafe mishan. Daste Mullaha darad nakone ke ba kesafat karishoon ridan be heikale eslaamo moslemin va ma ro az in jahle morakab nejat dadan. Bacheha Iran e farda Iranist bedoone Din , motmaen bashid
All the bes
Asal
Posted by: Asal | November 20, 2007 09:08 PM
محبوبیت حزب الله در لبنان و فلسطین و رشد بنیادگرایی اسلامی در منطقه به این دلیل است که رژیم نژاد پرست و بیگانه ستیز اسرائیل سرزمین های فلسطینیان و خاک لبنان را اشغال کرده و آمریکا هم سخت سرگرم ریدن به اقصی نقاط این کرهء خاکی است.
آمریکایی که پس از فروپاشی شوروی از خطر افغانستان ِ کمونیستی و جمهوری "خلق" ایران و کردستان و عراق کمونیستی فارغ شده، حال سرگرم برچیدن رژیم های بنیادگرای اسلامی است که خود با حمایت مالی و تسلیحاتی سر کار آورده.
طالبانی که پس از بدست گرفتن قسمت اعظم قدرت در افغانستان به اقتداری نسبی دست یافته بود و حال بر ضد آمریکا عملیات تروریستی میکرد.
پس از اقتدار یافتن پادشاهی متزلزل عربستان با حمایت آمریکا، حال سعودی ها نمک خورده و نمکدان میشکنند و به این سادگی ها اجازهء استفادهء آمریکا از پایگاههای نظامی را نمیدهند و دیگر عروسک خیمه شب بازی آمریکا در اپک نیستند. و آمریکا نیاز به پایگاه نظامی جدیدی در منطقه و اهرم دیگری در اپک دارد و چه جایی بهتر از عراق.
و ایرانی که با دستور آمریکا به شاه مبنی بر اشاعهء جیمیکراسی از بالا به دست اسلامگرایان افتاده و پس از از بین بردن خطر جمهوری خلق ایران اکنون در اپک بر ضد منافع آمریکا فعالیت میکند و بزرگترین دشمن متحد آمریکا یعنی اسرائیل است.
Operation Iraqi/Afghan Freedom MY ASS! آمریکا داره عراقی ها و افغانی ها رو از دست کی نجات میده؟ از دست خودش؟
Posted by: علیرضا | November 21, 2007 08:36 AM
یکی گفته بود :
برو ای گدای مسکین، در خانه علی زن
که علی زن در در آید، تورو آنچنان بگاید
که دگر هیچ گدایی در آن خانه نیاید!
در خصوص تخريب خانقاه صوفيان بروجرد که اينها بچه های معصوم ما را داشتند به طرف خود جذب می کردند و از راه شيعه گری خودمان طرد می کردند . حتی بعضی از سران اينها با طرفند کمک به فقير و فقرا و دادن مقداری پول به آنها آنان را به آيين صوفی گری خود می کشاندند . شما ها اطلاع نداريد . کاش بعد از تخريب خانقاه قم به قم تشريف ميبردید و از آثار شوم اينها در نمايشگاهی که به همين منظور برپا شده بود ديدن می کرديد و حالا اينها را مظلوم تلقی نمی کرديد.
--------------
در جواب باید گفت:
جز گه و گند و کثافت چيزی
اندر اين شهر نديدم بنده
هر کجا شهر مسلمانان است
از گه و گند بود آکنده
خاک بر سر افرادی که با دریافت پول و کمک مالی می توانند دین و آئین شان شان را تغییر دهند .
همان بهتر که این چنین افرادی کلآ از اسلام خارج بشوند.
اگر شما عرضه داشتید به جای اینگونه سخن پراکنی می رفتید و دین و اعتقادات این چنین افراد را قوی می کردید.
البته لازم است بگویم از این دسته بچه های معصوم شما به خیلی دیگر از دین ها گرویدند!
قرار نیست که برویم هرچه کلیسا، کنیسه و معبد .... را ویران کنیم !
می گویند :
گر گدا کاهل شود تقصیر صاحبخانه چیست ؟
البته ما بزغاله ها با فرهنگ و طرز برخورد شما ها که نمو نه ای از آن نيز در متن بالا مشخص است کاملآ اشنا هستيم !!!!!
ای کاش به ما هم اجازه برپائی نمايشگاه هائی می دادند که نشان بدهيم شما با نام اسلام و شيعه چه کارهای مخربی را انجام می دهيد و هر چه جوان معصوم است از اسلام فراری می دهيد!!آن از حجاب اجباری و امنیت احتماعی و این هم از طرفداری از اسلامتان . دم روباه را ببینیم یا قسم حضرت ابوالفضل را ؟
=========
این خرمولک هم فکر میکنم چیزی تو این مایه ها باشه ! طرف هزاری ها رو گم کرده افتاده دنبال یک قرونی . برو فکر نجات خودت باش که عورت اسلام بر باد رفته ...
بود يك جوان مومن و پارسا
فقط اهل قرآن و اهل دعا
روح اله خميني را نام بود
و جدش پيغمبر اسلام بود
به فيضيه شد سالها اين جوان
بياموخت انواع علم و زمان
بدانست كه باطل شود هر نماز
به گوزيدن و گاه راز و نياز
بياموخت احكام خوب لواط
كه بس بود شيرين چو آب نبات
براي يبوست بخوان اين دعا
چو داري اسهال بگو آن ثنا
Posted by: SHIVA | November 21, 2007 12:33 PM
man ham 1000% bahat movafegham.
pedar sookhte ha khodeshoonam nemidoonan chera oomadan be gharb.
fekr mikonan in ro ham khoda to toobre karde barashoon ferestade.
kootahfekraye avazi
eradatmand e shoma sara
Posted by: Sara Soltani | November 21, 2007 12:39 PM
چیزی که در مورد مسلمین احمق از جمله مارمولک جالبه اینه که اقتصاد متفاوتی از اقتصاد بازار سرمایه داری لیبرالی ارائه نمیکنن بعد هی کون خرو وا میکنن میگن ما با امپریالیسم در جنگیم.
دوستان اینجا روی این حرف امام خمینی (نوهء فاطمه فک) فکر کنین که در کمال جهل و خریت در صدر انقلاب گفت : "اقتصاد مال خره"
شما چجوری با امپریالیسم در جنگی؟ با تسخیر سفارت آمریکا؟! پوپولیستهای کودن(!) وقتی امامتون میگه "اقتصاد مال خره" تعجبی نداره که لمپن های پیرو خط امام بدون مطلعه علمی و اقتصادی مبارزه با امپریالیسم مثل خر عرعر میکنن "مرگ بر آمریکا"
مبارزه شما با امپریالیسم چگونه بوده؟ با خرید نکردن از آمریکا؟ تحریم ایران از سوی آمریکا اتفاقاً ضربه ای بود که آمریکا به ایران وارد کرد نه ایران به آمریکا. این ایران است که در پی (و ناگزیر از) پیوستن به سازمان تجارت جهانی است و این آمریکا است که با اقتدار با پیوستن ایران به WTO مخالفت میکند.
مبارزه شما با استکبار جهانی حکایت کونده ای است که برای کون دادن (صنعتی شدن سریع با هزینهء کم سرمایه گذاری خارجی و پیوستن به WTO) به سیبیل کلفت محل (آمریکا و اتحادیه اروپا) قمبل کرده ولی سیبیل کلفت محل یه سیلی خوابونده زیر گوش کونیه.
حالا کونی لمپن و جاهل ما هی داد میزنه "کس ننش دیدی چجوری با گوشم دست سیبیل کلفته رو چلاق کردم!!!
حالا شما گیریم بازار ایران رو در این جهان بزرگ از آمریکا گرفتید. شما که همچنان محتاج انگلیس و فرانسه و آلمان و دیگر مصادیق استکبار جهانی هستید! آیا میتونید در این جهان با منزوی کردن ایران به رشد صنعتی دست پیدا کنید؟ میخوام بدونم کدوم کارخونه توی ایران توسط مغز ایرانی طراحی میشه و قطعاتش در داخل تولید میشن؟ به کدوم بازار جهانی تونستین تولیدات صنعتی صادر کنین؟ به عوض کردن اطاق پژو (که آنهم از صدقه سر معامله با فرانسه دارید) میگویید رشد صنعتی؟ شما عرضهء تولید قطعات آشغال چینی رو هم ندارید. واقعاً باید به کس امامتون خندید.
شعارهای ضد آمریکایی شما عوامفریبی برای خر کردن توده های لمپن بیش نیست.
بله حتماً با اتحاد با کوبا و ونزوئلا و باقی کشورهای عقب افتادهء جهان به امپریالیسم ضربه خواهید زد و به صنعتی شدن دست خواهید یافت.
Posted by: علیرضا | November 21, 2007 01:49 PM
وقتی شوروی وجود داشت شما دو گزینه داشتین بکار بستن اقتصاد متمرکز برنامه ریزی شده کمونیستی و پیوستن به مشترک المنافع کشورهای سوسیالیستی یا اقتصاد بازار و تبدیل شدن به یک عضو ارگانیک امپریالیسم جهانی حال که اقتصاد بازار رو انتخاب کردی یک راه بیشتر نداری: به قول یزید بن معاویه "کون و کس پاک بیارای که داماد آمد"
میخوام ببینم پس از پیوستن به WTO چجوری میخواین با امپریالیسم مبارزه کنین؟
PS: شما وقتی از مبارزه با امپریالیسم صحبت میکنین واقعاً خودتون میفهمین چی دارین میگین یا منظورتون از مبارزه، ترویج فرهنگ اسلامی و حجاب و غیره است؟
Posted by: علیرضا | November 21, 2007 01:58 PM
سلام کوروش جان.شما درست میگید من کمی زود قضاوت کردم و از این بابت از شما معذرت می خواهم.
در مورد اپوزوسیون هم کاملا درست گفتید!خیلی اسکل هستن اما به هر حال هیچ گهی نمی تونن بخورن به همون دلایلی که گفتم.اما من بیشتر منظورم داخلی ها بودند که چرا کاری نمی کنند و از چه چیز می ترسند؟نتیجه کارشون اگر اعتقادی به آن داشته باشند آزادی کشور یا حداکثر مرگ با عزت است.چنانکه در کشور های دیگر و در تاریخ خودمان هم مشاهده کردیم و دیدیم که چگونه نامشان(امثال بابک و ابومسلم و ...) جاوید شد. منظورم از اون 80% هم انتخابات پیشرویمان بود که طبق آمار 80 افرادی که حق رای دارند اعلام کرده اند در آن شرکت خواهند کرد.در مورد انتخابات احمدی هم خودمون رو گول نزنیم بهتره!شما هم اون موقع بودید و میدیدید که چگونه با صحبت هاش ملت رو جذب می کرد.البته من خودم در این انتخابات شرکت نکردم چون حسش نبود!البته اینی هم که میگید ممکنه اما نه در مقیاس بسیار گسترده.
من خودم را با شما هموطن دانستم چون دیدم که حداقل با هم همزبان هستیم و شاید با هم در یک کشور زندگی می کنیم.وگرنه آنچنان افکار پوسیده و مخرب غربی بر روی شما تاثیر گذاشته که نمی شود شما را ایرانی خواند .(یا حداقل نه ایرانی معاصر!)
گفتم پول نفت؟منظورم این بود که این ربطی به من نداره!چون من عضو 10 ملیون نفری که سهام عدالت دریافت می کنند نیستم.(دیدی تو هم زود قضاوت کردی!)برای اطلاعات بیشتر دررابطه با این که پول نفت چی میشه می تونن به بودجه کشور (علی الخصوص یارانه ها!) تگاهی بیندازید.
در مرد پیشرفت کشور هم اشتباه می کنید چرا که در اکثر صنایع(پتروشیمی-کارخانه های ذوب آهن-پالایشگاه ها(به صورت که چندین پروژه در چین به متخصصان کشورمان واگذار شده بود)البته اینها که عرض کردم تنها مثال های کوچکی بودند و اگر بخواهید در مورد هرکدام می توانم توضیحات ارزنده ای ایراد کنم)-کشاورزی(مثال بارز:خودکفایی گندم) -علم و تکنولوژی( مقالات دانش مندان کشورمان در باره نانو تکنولوژی (که در این باره اولین کشور آسیایی هستیم حتی بالاتر از ژاپن -در بحث سلولهای بنیادی که بتازگی داروی ضد سرطانی هم از طرف یکی از بروبکس(دکترای ژنتیک داره از انگلیس و حقیقتا آدم وطن پرستی است که برای پیشرفت کشورش تلاش می کند نه اینکه پسرفت کشورش مایه افتخار او باشد)و همچنین بسیاری موارد دیگر)در این شرایط دشوار پیشرفت چشمگیری داشته ایم.
من هم باز جواب خودم را تکرار می کنم:
5-هر امتی عمری دارد و وقتی که آن بسر رسد نه پیش افتد و نه پس.قرآن کریم.
6-کسی که به چیزی اعتقاد دارد از چیزی نمی ترسد.
زیاده عرضی نیست.
Posted by: marmoolak | November 21, 2007 02:21 PM
و اما علیرضا.
داداش این مطلب شما هیچ ربطی به مطلب من در باره حزب الله نداشت (گویی که در رابطه با منحرف کردن بحث تبحر خاصی دارید!) و البته در واقع شما خود تروریست نبودن آنها را تایید کردید.
مساله دیگر هم این است که که مبارزه ما با امپریالیسم امریکا مبارزه ایدئولوژیک است و نه با اتحاد با کشورهای امریکای لاتین(چنانکه آنهم خطر بالقوه ای برای امریکا است چراکه که کشور داش چاوز می تونه در صورت حماقت امریکا پایگاه خوبی برای پرتاب موشک های بالستیک ساخت متخصصین داخلی باشه)یا کشورهای فقیر دیگر بلکه با زیر چتر حمایتی در آوردن آنان.
من هم نظرم در رابطه با پیوستن به wto تقریبا همانند ممد باقر می باشد:D .
در آخر هم در باره سخنتان د رابطه با پیوستن به 2قطب باید بگویم که دقیقا شعار نه شرقی نه غربی در راستای همین موضوع توسط امام راحل پایه گذاری شده.
در آخر هم نظرتون را به مقاله ای که شاید اینجا زیاد باربط هم نباه جلب می کنم.
بازخوانی اصل حاکم بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران:
اصل نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، در وهله نخست بیانگر عدم وابستگی انقلاب اسلامی ایران به دو اردوگاه شرق و غرب بود؛ برخلاف بسیاری از انقلابات قرن بیستم که به نوعی در سایه حمایت اردوگاه شرق یا غرب به پیروزی میرسیدند معیار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، با چنین رویکردی به جهانیان اعلام داشت انقلاب ایران به هیچ یک از دو اردوگاه شرق و غرب تعلق نداشته و انقلابی برآمده از خواست مردم و مبتنی بر آموزههای اسلامی است.
با پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها جهانیان شاخصهای وقوع انقلابی مردمی مبتنی بر آموزههای اسلامی ملی را در چارچوب سرزمین ایران شاهد بودند که در بعد فرامرزی نیز به عینیت یافتن سیاست خارجی مبتنی بر اصول و مؤلفههای جدید پی بردند؛ سیاست خارجی که به رغم گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز نمیتوان آنرا صد در صد در قالب یکی از این دو پارادایم واقعگرایی یا آرمانگرایی تفسیر کرد، تا جایی که برخی معتقدند سیاست خارجی جمهوری اسلامی، حالتی ترکیبی داشته و آرمانگرای واقعگراست. البته شاید چنین تفسیری را درباره سیاست خارجی بسیاری از کشورها بتوان به کار برد. اما آنچه که در مورد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران جلب توجه میکند منحصر به فرد بودن آن، به لحاظ رویکرد نه شرقی نه غربی سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی بود که به رغم فروپاشی نظام دو قطبی در قالبی جدید سعی میکند خود را با شرایط نوین بینالمللی تطبیق دهد. هرچند به نظر میرسد در یک سال گذشته بر غلظت آرمانگرایی آن با توجه به شعار عدالت محوری آقای احمدینژاد افزوده شده است.
● اصل نه شرقی نه غربی از نگاه نظری
اصل نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، در وهله نخست بیانگر عدم وابستگی انقلاب اسلامی ایران به دو اردوگاه شرق و غرب بود؛ برخلاف بسیاری از انقلابات قرن بیستم که به نوعی در سایه حمایت اردوگاه شرق یا غرب به پیروزی میرسیدند معیار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، با چنین رویکردی به جهانیان اعلام داشت انقلاب ایران به هیچ یک از دو اردوگاه شرق و غرب تعلق نداشته و انقلابی برآمده از خواست مردم و مبتنی بر آموزههای اسلامی است. در چهارچوب تحلیلی، با توجه به پیوستن ایران به جنبش عدم تعهد در سال۱۹۷۹، به نظر میرسد که اصل نه شرقی نه غربی بیش از همه به دکترین عدم تعهد در عرصه روابط بینالملل نزدیک هست؛ چرا که بر خلاف اصل بیطرفی، حتی بیطرفی مثبت عدم تعهد مبین نوعی تحرک در روابط بینالملل از جمله دفاع از نهضتهای رهاییبخش بدون وابستگی به دو اردوگاه شرق و غرب بود. این موضوع در کنار تصمیم ایران که برای پیوستن به جنبش عدم تعهد، در نشست سران جنبش در هاوانا، پایتخت کوبا، میتواند شاخصی باشد که فرضیه انطباق اصل نه شرقی نه غربی را با اصول جنبش عدم تعهد تایید نماید. با وجود چنین برداشتی، دکتر منوچهر محمدی در کتاب «سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران: اصول و مسائل» معتقد است: اصل نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی دارای ویژگیهای خاص خود است؛ این که بر خلاف عدم تعهد حالت تدافعی و انفعالی نداشته بلکه با اتخاذ سیاستی تهاجمی، فعال و پویا بر علیه استکبار جهانی از هر نوع، مبارزه میکند و همچنین اعتقاد به حکومت واحد جهانی تحت لوای اسلام دارد. پروفسور روحالله رمضانی در کتاب «چارچوب تحلیلی برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران»، در تفسیر دیدگاه امام خمینی از نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، آورده است: هدف آیتالله خمینی تأکید بر این نکته بوده است که هنگام طراحی جمهوری جدید ایران نباید کودکانه از مدل سوسیالیستی شرق یا سرمایهداری غرب تقلید کرد. او معتقد بود دموکراسی اسلامی برتر از دموکراسیهای شرقی و غربی است. پروفسور رمضانی میافزاید: آرمانگرایان، هنگام تفسیر نظرات امام خمینی(ره)، عبارت کلیدی جمهوری اسلامی را رها میکردند و با سر دادن شعار نه شرقی نه غربی اصرار داشتند که ایران نباید به حکومت شوروی یا آمریکا یا با حکومتهایی که مناسبات نزدیکی با ابرقدرت، دارند رابطه داشته باشد. در حالیکه در واقع هدف امام از اصل نه شرقی نه غربی نفی سلطه بیگانه بود نه گسستن ارتباط با سایر کشورها، چرا که نفی مناسبات سیاسی با دیگر کشورها به معنی نفی کشورها است. دکتر علیرضا ازغندی در کتاب «سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» با برشمردن چهار گفتمان مسلط در سیاست خارجی ایران، در دو دهه گذشته. شامل گفتمان مصلحت محور یا واقعگرا، گفتمان ارزش محور یا آرمانگرا، گفتمان منفعت محور یا عملگرا و گفتمان فرهنگگرا یا سیاست محور، اصل نه شرقی نه غربی را در فضای گفتمان نخست تفسیر میکند و با همسو دانستن آن با اصل موازنه منفی، و بدون ارائه تعریف جدید به تفسیر دولت موقت بازرگان از این اصل اکتفا کرده و مینویسد: «شعار نه شرقی نه غربی در ابتدا مفهوم کاملا زمانی و ملی داشته و منظور از آن احراز استقلال همهجانبه خودمان در برابر بیگانگان و ابرقدرتها بود و عدم اتکا به بلوکهای شرق و غرب.» بدین ترتیب، اصل نه شرقی و نه غربی در آوردگاه نظری هر چند با تفاسیر متعددی روبرو بوده است، اما به نظر میرسد اکثر تحلیلگران اصل نه شرقی و نه غربی را به مفهوم عدم وابستگی ایران به دو بلوک شرق و غرب به ویژه مراکز این دو بلوک، یعنی آمریکا و شوروی سابق، تعبیر کردهاند و بر روی این تفسیر از اصل نه شرقی و نه غربی اتفاق نظر دارند.
● فروپاشی نظام دو قطبی و اصل نه شرقی نه غربی
در پی فروپاشی نظام دو قطبی، بسیاری از تحلیلگران با زیر سؤال بردن فلسفه وجودی اصل نه شرقی نه غربی معتقدند این اندیشه، یا رویکرد برآمده از ظرف زمانی و مقتضیات دهه اول انقلاب اسلامی، متناسب با اوضاع بینالمللی بوده لذا با فروپاشی بلوک شرقی عملا کاربرد خود را در شرایط نوین بینالمللی از دست داده است. البته چنین نظری درباره اندیشه عدم تعهد نیز مطرح شده؛ اما برخلاف تصور این طیف از تحلیل گران ملاحظه میشود که نهتنها جنبش عدم تعهد به حیات خود ادامه داده که اعضای آن اکنون به ۱۱۸ کشور رسیده است. این موضوع نشان میدهد که کشورها به اصل اندیشه عدم تعهد دلبستگی داشته و برای آن تاریخ مصرف خاصی قائل نیستند؛ هرچند ممکن است در مقطعی، همچون دوران جنگ سرد، عدم تعهد به لحاظ هویتی دارای پایگاه مستحکمتری بوده باشد. در مورد اصل نه شرقی و نه غربی نیز به نظر میرسد مؤلفه اصلی این رویکرد نفی سلطه بیگانگان و عدم وابستگی به مراکز قدرت جهانی بوده است که در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی در قالب دو بلوک شرق و غرب به رهبری شوروی سابق و آمریکا نمود داشت. هر چند از سال۱۹۹۱ یک بال این پرنده آهنین سلطه کنده شده است. اما بخش دیگر، یعنی سیطرهجویی آمریکا، پا برجا مانده که از سپتامبر۲۰۰۱ به ویژه و با تأثیرپذیری از اندیشه نو محافظهکاران در قالب یکجانبهگرایی پررنگتر نیز شده است. از این زاویه نیز، به نظر میرسد اصل پیام و هدف از رویکرد نه شرقی نه غربی همچنان پابرجا مانده و رنگ نباخته است. امام خمینی(ره) در سخنرانی ۱۱مهر ۱۳۶۷ خود انحراف از اصل نه شرقی نه غربی را خیانت به اسلام ومسلمین دانست که پروفسور رمضانی در کتاب خود به نقل از هاشمی رفسنجانی در اینباره مینویسد: «منظور از وفاداری به اهداف انقلاب اسلامی، استقلال و نفی سلطهٔ بیگانه است.» اگر این تعبیر آقای رفسنجانی را از اصل نه شرقی نه غربی موردنظر امام(ره) مبنای تحلیل خود قرار دهیم در آن صورت میتوان نتیجه گرفت که وفاداری به اهداف انقلاب اسلامی و استقلال و نفی سلطه بیگانگان به عنوان تعابیری از اصل نه شرقی نه غربی دارای تاریخ مصرف نبوده و فروپاشی نظام دو قطبی نیز نمیتواند آنها را با چالش مواجه سازد. بدین ترتیب، پیام اصلی برآمده از اصل نه شرقی نه غربی همچنان دارای فلسفه وجودی است. هر چند که نقطه تمرکز آن اکنون نفی سلطهجویی آمریکا است.
● اصل نه شرقی نه غربی و روابط ایران و غرب
با فروپاشی شوروی سابق، به نظر میرسد دایره شمول اصل نه شرقی نه غربی به حوزه غرب محدود شده است که البته در این حوزه بایستی بین اروپا و آمریکا تفکیک قائل شد؛ چرا که بین اروپا و آمریکا نه تنها، چون دوران جنگ سرد، پیوندی به مفهوم بلوکی یکپارچه برقرار نیست بلکه با توجه به جهتگیریهای اروپا و آمریکا، به نظر میرسد بین اولویتهای اتحادیه اروپایی و آمریکا تفاوتهای آشکاری وجود دارد. با توجه به این واقعیت ، استمرار رویکرد نه شرقی نه غربی در جهتگیریهای سیاست خارجی ایران دارای دو اثر متفاوت در حوزه، غرب است. از آنجا که سطح سلطهجویی اتحاد اروپایی در مقایسه با آمریکا کم رنگتر بوده، اروپا به چند جانبهگرایی اعتقاد دارد و نقطه ستیزش اصل نه شرقی نه غربی سیاست خارجی ایران اکنون آمریکا را بیشتر در بر میگیرد که تبلور عینی یکجانبه گرایی و هژمون خشن در عرصه روابط بینالملل محسوب میشود. دکتر سریعالقلم در کتاب «سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران: بازبینی نظری و پارادایم ائتلاف» مینویسد: جمهوری اسلامی ایران با غرب علمی، غرب تکنولوژیک و حتی با غرب اقتصادی مشکلی ندارد، اما با غرب سیاسی و با غرب فلسفی تفاوت، و بعضا تضاد دارد. در این چهارچوب ایران بهتر میتواند تعارض خود را با اروپا حل کند تا با آمریکا، تجربه دولتهای روی کارآمده در جمهوری اسلامی ایران نیز نشان میدهد، متناسب با رویکرد هر یک از آنها، گامهایی در جهت تنش زدایی در روابط با بلوک غرب حتی آمریکا، برداشته شده است. منتهی متناسب با واکنش طرف مقابل این تلاشها به ویژه در حوزه روابط با آمریکا معطوف به نتیجه نبوده است؛ چرا که رفتار و سیاستهای آمریکا دقیقا در دایره تعریف و آن برداشتی از اصل نه شرقی نه غربی میگنجد که نفی سلطه و برتری جویی بیگانگان را به دستاندرکاران دستگاه سیاست خارجی ایران یادآور میشود. چنین نگرشی در سیاست خارجی فعلی ایران، متأثر از راهبرد عدالت محور مورد تأکید آقای احمدینژاد درباره روابط بینالملل که در سخنرانیهای ایشان در شصتمین و شصت و یکمین نشستهای سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به گوش روسا و نمایندگان ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل متحد رسید نهتنها تقویت شده است که به نظر میرسد نفی سلطه بیگانگان، به عنوان برداشتی از اصل نه شرقی نه غربی، بر وجه آرمانگرایانه سیاست خارجی ایران افزوده است. تا جایی که جمهوری اسلامی ایران در حوزه روابط با کشورهای منطقه، آفریقایی و آمریکای لاتین نیز تلاش دارد این اندیشه را تسری داده و جبههای از کشورهای مخالف با وضع موجود ایجاد کند؛ و بدین ترتیب عدالت محوری به عنوان برداشتی دیگر از اصل نه شرقی نه غربی به پارادایمی جدی در روابط بینالمل بدل شود. و نهایتا اینکه سیاست خارجی مستقل ایران نیز میتواند شاخصی از استمرار آن برداشتی از اصل نه شرقی نه غربی باشد که به منظور استقلال، در کنار نفی سلطه بیگانگان، در تفسیر این اصل توجه داشته است.
● نتیجهگیری
از نظرات و مطالب طرح شده این نتایج را میتوان استخراج کرد.
۱ ) اصل نه شرقی نه غربی، با وجود منحصر به فرد بودن، بیش از همه به دکترین عدم تعهد نزدیک است. هر چند به لحاظ مخالفت با حفظ وضع موجود و پیشگامی برای تغییر وضع وجود از عدم تعهد فراتر میرود.
۲ ) اصل نه شرقی نه غربی، با وجود فروپاشی نظام دو قطبی، به لحاظ مستتر داشتن دو مؤلفه اساسی در درون خود، یعنی استقلال و مخالفت با سلطه بیگانگان، همچنان روح حاکم بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار میرود.
۳ ) نفی سلطه برآمده از اصل نه شرقی نه غربی، به مفهوم قطع ارتباط با سایر کشورها نیست. کما اینکه ایران با بسیاری از کشورها دارای روابط سیاسی است. بنابراین، در صورت رعایت اصل برابری و احترام به حقوق برابر این روابط حتی در مورد آمریکا نیز میتواند جنبه عینی پیدا کند.
۴ ) هرچند نقطه عزیمت این اصل به سالهای اولیه انقلاب اسلامی باز میگردد؛ اما با وجود گذشت حدود سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، آثار آن را هنوز میتوان در اشکال آرمانگرایی و عدالتمحوری در سیاست خارجی فعلی شاهد بود.
Posted by: marmoolak | November 21, 2007 02:45 PM
تمامی رژیمهای سرکوبگر استفادهی گسترده از شکنجه را به عنوان اصلیترین و کارسازترین ابزار برای دستیابی به اطلاعات به منظور دستگیری، سرکوب، فروپاشی و نابودی نیروهای سازمانهای مترقی و مبارز و مخالف خود میشناسند. آنچه که رژیم جمهوری اسلامی را از دیگر رژیمهای سرکوبگر دنیا متمایز میکند، تداوم شکنجه، آزار و اذیت و اقدامهای خودسرانه و غیرانسانی بعد از دوران بازجو یی و در دوران تحمل کیفر و حتا بعد از آزادی از زندان است. دامنهی اقدامهای سرکوبگرانه تا آنجاست که خانواده و کودکان زندانیان را نیز در بر میگیرد. در نظام جمهوری اسلامی شکنجه در سه مرحله و به سه منظور انجام میگیرد:
۱- برای دست یابی به اطلاعات و تشکیل پرونده (اعتراف نزد بازجو و محافل قضایی رژیم)؛
۲- برای اعتراف به گناه و جرم در برابر جمع ( زندانیان، رادیو و تلویزیون، مطبوعات و دیگر رسانههای جمعی)؛
,,,,
http://www.iranian.com/main
/2007-182
Posted by: ddd | November 21, 2007 03:12 PM
Introduction to Islam:
http://www.faithfreedom.org/book2.htm
Posted by: ddd | November 21, 2007 03:16 PM
have to shake my head in disbelief just about every day when I listen to people who have no clue about Islam or what is happening all around the world.
I still have a very hard time buying into the claims by many of our politicians and media that this is somehow a peaceful religion. This does not mean that every Muslim out in this world is violent. I am not saying that at all. But what I AM saying is that Islam is the perfect spring board for violent acts of every kind and is simply unchecked by its own members.
This week in Mecca we can watch the video from Memri http://www.memritv.org/Transcript.asp?P1=991 where in the height of the Muslim spiritual Hadj, the holiest time and holiest site in all of Islam, are Muslims screaming for the death and mutilation of all infidels, but specifically Americans and Jews. They cry to their god for our hands to be chopped off and to be murdered while thanking Allah for his greatness.
And in Mount Arafat this week the people who were on Hadj were told that there was a huge holy war against Islam ongoing in this world right now, according to the Grand Mufi of Saudi Arabia.
We are now finding that Saddam did provide for terrorist training, we see evidence that Syria was involved in goading Iraqi terrorists into action, we see recruiting in Europe and Canada as well as the USA . We see Muslims worldwide who refuse to live as their host nations live, but rather demand those nations bend to the will of Islam. Rapes have become the crime of choice for many Muslim men living in Australia and Europe, where violent crimes in many of these countries has risen to heights unknown before the Islamic immigration into those nations.
The Palestinians will never be satisfied with the way Israel has bent backwards trying to appease them. They still scream for blood, and they still train their children in the ways of death and slaughter.
Iran has snubbed their nose at the IAEA and the rest of the world with its cat and mouse tactics on nuclear technology. They claim they need the power, but in truth, the population of Iran has never been the concern of the mullahs running the place. All they care about is pushing Islam as a world power and desire the technology to use it as a terror threat when they deem it necessary.
http://www.faithfreedom.org
/oped/PeteFisher60114.htm
The non-muslim world is on to you militant muslims. The world is going to crush you like we did before...
Posted by: Infidel | November 21, 2007 03:22 PM
درباره این اقای ددد که میگه نظام زندانیهاش رو شکنجا می کنه باید عرض کنم که شکنجه های جسمی تماما در اسلام عزیز حرام اعلام شده و از گناه های بزرگ می باشد.حالا اگر شما اثری از شکنجه بر روی بدن نحیف اون دانشجوهای عزیزتون (یا اون زنیکه جاسوس گاییده شده توسط جهودها ) همانند آثار دریل و مته که بر روی بدن آن دیپلمات مظلوم ما که چند ماه پیش آزاد شد پیدا کردید لطفا به ما هم اعلام کنید زیرا اسلامی بودن نظام زیر سوال می رود.
اگر نمونه زنده هم می خواهید می توانید به اسرای عراقی (کتب خاطرات بسیاری در این زمینه موجود می باشد)مراجعه کنید و مسلما جواب های جالبی از آنها بشنوید...چون بسیاری از آنان حتی بعد از جنگ هم حاضر به بازگشت به اوطانشان (بله اوطان زیرا ما از 18کشور جهان اسیر داشتیم!)نبودند!در زمان جنگ هم که شاهد بودید از همین ها و بعضی عراقی های پناهنده سپاه بدر تشکیل شد(البته بعد از جنگ به عراق بازگشتند).
بذارید یک خاطره هم بازگو کنم:
زمان جنگ یک عراقی وحشی پشت دوشکا نشته بود و بسیجیان مظلوم را به رگبار می بست .به طوری که بسیاری را شهید کرد و بقیه از شدت آتش نمی توانستند پیشروی کنند.
بعد از چند دقیقه که فشنگ هاش تموم میشه خیلی راحت دست هاش رو می ذاره روی سرش و خودش رو تسلیم می کنه!انگار نه انگار که کاری کرده!از هیچ چیز هم نمی ترسید به خاطر سابقه رفتار خوب ایرانیان مسلمان.بروبچ هم که حسابی عصبی بودند اما به دلیل اعتقاداتشان کاری نکردند و اورا به عقبه فرستادند.
یا حتی می توانید به بعضی از این ضدانقلاب های بزدل مراجعه کنید.
فکر نمی کنم خاطرات اون خانمی(؟) که می گفت واسم آبمیوه آوردن و کلی هم با آه و ناله نوشته بود یادتون رفته باشه!!!!!یا اونی که از اینکه اونو می بردن تا دم در خروج و برمی گردوندن کلی اشک میریخت!!
حالا اینارو مقایسه کنید با شکنجه های یانکی های وحشی که برای شما سمبل حقوق بشرند!!
حرف زدن کار آسانیست اما اگر مدرکی دال بر این موضوع دارید زودتر ارائه کنید.
Posted by: marmoolak | November 21, 2007 03:27 PM
like you did before??????
can u tell me when?
Posted by: marmoolak | November 21, 2007 03:31 PM